Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala rakas

Vierailija
09.09.2019 |

Olen seurustellut puolisen vuotta ihanan ihmisen kanssa. Hän on kaikin puolin mahtava, mutta alusta alkaen olen tiennyt meillä olevan eri aikakäsitykset. Hän myöhästelee, siirtää tapaamisia, lähtöjä, kaikkea. Hän on itsekin ahdistunut tästä ja tiedostaa ongelman, silti hän on kykenemätön tekemään asialle mitään. Omasta näkökulmastani hän ei osaa priorisoida asioita, vaan vetää fiilistuntumalta. Hänen mielestään jokainen ex tempore tapaaminen uuden tai vanhan tuttavuuden kanssa on mahdollisuus johonkin hienoon. Itsekin olen melko lailla hetkessä eläjä, ja näistä suunnittelemattomista asioista on sukeutunut hienoja juttuja, mutta jos on jotain sovittu, se tehdään. Alkaa nyppiä pikkuhiljaa tuollainen soutaminen ja huopaaminen, suunnitelmien jatkuva muuttuminen. En kohta halua enää sopia mitään hänen kanssaan, koska mikään ei ole varmaa. Minulla on kuitenkin omat lapset vuoroviikoin luonani, työ ja opiskelu. En jaksa säätää ja kärsiä univajeesta - vain rakkauden tähden. Hjelp.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ex tempore tapaamisilla tarkoitan siis sitä, että mies jää kiinni suustaan jonnekin, josta seuraa myöhästyminen seuraavasta asiasta jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla