Miten sinä tulkitsisit tämän viestin & tilanteen:
Oli siis tilanne, jossa eräs mies pystyisi minua auttamaan. Olen mieheen ihastunut ja flirttiä on ollut.
Minä miehelle, josta olen kiinnostunut:
-kävin viemässä sen jutun, illalla olisi valmis, mutta sulla lienee illalla parempaakin tekemistä kun tsekata se (enkä mä halua että joudut mun takia työläppäriä esille ottamaan ) tai jos oot jossain menoissa. :)
Mies:
-Tsekkaile tilannetta ihan rauhassa. Oon kaverilla illan joten pääsen työkoneelle vasta aamulla...
Minä:
-ok, mä tsekkailen, hauskaa iltaa, :)
Miehestä ei tämän jälkeen kuulunut mitään. Kysymys kuuluu: olisiko hänen pitänyt oma-aloitteisesti katsoa tuo työjuttu jossa olisi mua voinut auttaa (tiesi että saan apua siihen vasta maanantaina ja työt ei etene vkonloppuna ellen tietoa saa/olen epätietoisuudessa) vai käsittikö että homma nyt ok, koska sanoin että tsekkailen tilannetta.
Miehestä ei tuon jälkeen (pe) ole kuulunut. Näen hänet duunissa vasta myöhemmin viikolla, tietää että näemme.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Siis toi että sanoi olevansa kaverilla illan ja pääsee koneelle vasta aamulla, oli suora vihjaus että hän ei ole yötä kotona vaan jollain naisella ja toivoi ap:n tajuavan sen.
Kukaan, korostan ei kukaan, kiinnostunut mainitse mitään tuollaista vaan sanoisi vaan että katson sen sun jutun heti kun pääsen koneelle.
Poikien ilta? Siis kyseessä miespuolinen kaveri.
Hahhah, ei kannata ylitulkita jotain työviestittelyä.
Itse ehdotin tapailemalleni miehelle extempore treffejä (kutsuin kylään, mikä tarkoitti yökyläilyä välimatkan takia) ja mies vastasi että oli ajatellut mennä hiihtämään. Meni siis hiihtämään ja ajattelin että selvä, juttu oli siis tässä. Mutta nykyään olemme naimisissa ja 2 lasta. Mies nyt vaan oli menossa hiihtämään.
Mä en näe tuossa minkäänlaista flirttiä, enkä kiinnostusta miehen puolelta. Sorry. Vertauksena; mulle on miespuolinen työkaveri lähettänyt viestin missä on ollut jopa ❤/😍
Ja mitään työasioita kummempaa siinä ei ole ollut. Työvuoronvaihdoista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi että sanoi olevansa kaverilla illan ja pääsee koneelle vasta aamulla, oli suora vihjaus että hän ei ole yötä kotona vaan jollain naisella ja toivoi ap:n tajuavan sen.
Kukaan, korostan ei kukaan, kiinnostunut mainitse mitään tuollaista vaan sanoisi vaan että katson sen sun jutun heti kun pääsen koneelle.
Jos mies halusi ap:n tajuavan, että hän on jonkun naisen luona, niin miksi hän olisi sanonut olevansa kaverin luona? Sehän kuulostaa nimenomaan siltä, ettei ole naisen luona, tai haluaa ainakin antaa sellaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe tuossa minkäänlaista flirttiä, enkä kiinnostusta miehen puolelta. Sorry. Vertauksena; mulle on miespuolinen työkaveri lähettänyt viestin missä on ollut jopa ❤/😍
Ja mitään työasioita kummempaa siinä ei ole ollut. Työvuoronvaihdoista kyse.
Ap:han sanoi jo monta kertaa että se flirtti on tapahtunut ennen tätä viestittelyä eikä tässä hänkään ajatellut olevan mitään muuta ku duunijuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, että jos mies olisi kiinnostunut, niin vastausviesti olisi ollut erilainen. Kyllä hän silloin olisi etsinyt sinulle tiedon heti ja kysellyt vielä perään. Valitettavasti hän ei ole kiinnostunut.
Kun mies on kiinnostunut, mies keksii tikusta asiaa itse eli olisi kyllä tarttunut tuohon täkyyn. Ja jos on oikeasti joku meno, johon on mentävä, olisi kyllä viestinyt enemmän. Nyt hoidettiin ihan vaan työasioita.
Jos mies on kiinnostunut ja tietää naisenkin olevan, niin ei kai silloin tarvitse jokaisesta mahdollisesta tikusta keksiä asiaa. Silloin voi vaikka rauhassa odottaa viikonlopun yli, eihän nainen mihinkään karkaa.
Tää lienee nyt sama, joka näki "flirttiä" ilmassa, ja sitten ihmetteli, kun mies ei lomalta ollut missään yhteydessä. Kuulostat joltain hopeakettustalkkerilta. Se ei selvästi edes ajattele että sen ystävällisyys on sun mielessä flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitääkö tästä päätellä ettei ole kiinnostunut? Koska ei ottanut asiaa enää la esille, oli siis nopea juttu jonka olisi työkoneella voinut mulle katsoa tyyliin kyllä/ei, mutta tuota vastausta saanut itse koska ei ole oikeuksia yhteen järjestelmään johon hänellä on. Vastauksen sain sitten tänään toiselta kollegalta aamusta.
Mutta mietin, unohtuiko koko homma vai kokiko että pärjään ilman tuota tietoa kun sanoin että tsekkailen.🤔
Ap
Kuules, miehet eivät ole mitään ajatustenlukijoita. Koita olla selväsanaisempi, jos tarkoituksesi on ilmoittaa kiinnostuksestasi häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaisi vihjata, että hän on naisissa, niin ei puhuisi kaverista vaan sanoisi, että "en ole kotona yötä". Ja jos haluaisi päästä ei-toivotusta ihailijanaisesta eroon, niin miksei voisi sanoa, että "olen tyttöystävän luona" tai vastaavaa? Olisi aika selvä signaali.
Ok, näen tuon miehen huomenna. Vinkkejä?
Ap
Jeesatkaa nyt, en ole 15 vuoteen ketään edes yrittänyt saati kehdannut... otanko tuon puheeksi, että ”kun sain apua kollegalta x maanantaina, niin asia selvisi” vai olenko hiljaa?
Muutenkin mietin että miten ihmeessä voin olla pirteä itseni kun mua oikeesti vähän harmittaa, ettei hänestä kuulunut...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi mies p*llua haluta, vaikka ei haluaisikaan auttaa työasiassa.
Mä käytän aina sanaa "kaveri", jos puhun työkaverin kanssa ja tarkoitan miestä, jota tapailen parhaillaan (mutta jonka kanssa en vielä ole "virallisesti" seurustelusuhteessa - tai jonka kanssa seurustelen, mutta juttu on vielä aluillaan, enkä vielä halua puhua siitä sen enempää kellekään. Huom. paino sanoilla "en halua vielä puhua")
Joten tulkitsisin tuon aika selväksi "olen naisen luona yötä" - viestiksi.
Jos olisin ap, perääntyisin tässä vaiheessa, enkä ainakaan yrittäisi enempää. Jos mies näyttää vähän hätääntyvän siitä ja flirttailee enemmän sinulle, niin silloin sinulle samalla selviää, että hän on kiinnostunut. Ja jos hän ei ole kiinnostunut, niin hänestä ei pahemmin kuulu ja saat säilyttää kasvosi.
Miten tuossa tilanteessa tulee käyttäytyä? Olla surumielinen / pirteä / neutraali / iloinen...?
naapurinnainen pyysi asentamaan pesukonetta ja töiden jälkeen menin pesuhuoneeseen purkamaan konetta sekä liittämään letkuja, nainen tuli oliko se aamutakki tms avonainen juttu päälläm siihen kumartelemaan miten työ etenee ja roikutti isoja tissejään siinä silmien edessä. no kahvit sitten ja siitä pienimuotoista small talkia ja sitten makkarin puolelle ja kättä housuun ja munaa suuhun ja mälliä irroittelemaan. aavistin heti miksi kyseli pesukoneen laittoon. mutta onhan ne metsästä poimittava ne huonotkin marjat kuten tämä hieman yli ikäinen mutta hyvä runkoinen nainenkin