Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä tulkitsisit tämän viestin & tilanteen:

Vierailija
09.09.2019 |

Oli siis tilanne, jossa eräs mies pystyisi minua auttamaan. Olen mieheen ihastunut ja flirttiä on ollut.

Minä miehelle, josta olen kiinnostunut:

-kävin viemässä sen jutun, illalla olisi valmis, mutta sulla lienee illalla parempaakin tekemistä kun tsekata se (enkä mä halua että joudut mun takia työläppäriä esille ottamaan ) tai jos oot jossain menoissa. :)

Mies:
-Tsekkaile tilannetta ihan rauhassa. Oon kaverilla illan joten pääsen työkoneelle vasta aamulla...

Minä:
-ok, mä tsekkailen, hauskaa iltaa, :)

Miehestä ei tämän jälkeen kuulunut mitään. Kysymys kuuluu: olisiko hänen pitänyt oma-aloitteisesti katsoa tuo työjuttu jossa olisi mua voinut auttaa (tiesi että saan apua siihen vasta maanantaina ja työt ei etene vkonloppuna ellen tietoa saa/olen epätietoisuudessa) vai käsittikö että homma nyt ok, koska sanoin että tsekkailen tilannetta.

Miehestä ei tuon jälkeen (pe) ole kuulunut. Näen hänet duunissa vasta myöhemmin viikolla, tietää että näemme.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, ei tuossa ollut flirttiä vaan aiemmissa viesteissämme (pitkin kesää & alkusyksyä), tämä oli vaan tuosta avun pyytämisestä ja siihen reagoimisesta tämä kysymys.😊 En minä itsekään tässä viestittelyssä näe romantiikkaa,😂

Ja ollaan siis 40+, eli ei nuoria. Hän on eronnut joten varmaan ihan kaverillaan oli iltaa viettämässä luullakseni, kuten sanoi.

Ap

Vierailija
22/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on kun annetaan ymmärtää eikä ymmärretä antaa. Sinun viestisi antaa ymmärtää, että kunhan vain joutessani kyselin eikä asialla ole oikeastaan mitään merkitystä tai kiirettä. Ja mies vastaa sen mukaan että nyt on muuta tekemistä eikä ymmärrä antaa apuja.

Miksi et viestitä selkeällä suomen kielellä: " Hei! Nyt tarvitsen apua tämän xxxx asian kanssa. Voitko mitenkään auttaa, arvostaisin sitä, kiitos!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kiinnostunut sinusta kunnolla. Näkeehän tuo sokea Kreettakin.

Flritti ja muu kelpaa, mutta todellista apua et saanut, naureskeli kysymyksellesi, eikä pitänyt tärkeänä.

Unohda koko juttu.

Olet käsittänyt jotain väärin.

Vierailija
24/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan jotenkin taivun tuosta ajattelemaan, että jos kiinnostusta olisi jatkaa flirttiä tai muuta, olisi la palannut asiaan EDES näin esimerkiksi: ”Hei, miten menee? Kysyit sitä asiaa xxx. Se on näin: xxx.”

🤔

Ap

Vierailija
25/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nelikymppiset viestivät noin?

Ja ihan vaan vihjeeksi tai oikeastaan ohjeeksi, että lähesty suoraan sekä työasioissa että henkilökohtaisessa elämässä. Näin ei tule pelattua mitään pelejä eivätkä asiat jää arvailujen varaan. 

- nelikymppinen itsekin

Vierailija
26/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaan jotenkin taivun tuosta ajattelemaan, että jos kiinnostusta olisi jatkaa flirttiä tai muuta, olisi la palannut asiaan EDES näin esimerkiksi: ”Hei, miten menee? Kysyit sitä asiaa xxx. Se on näin: xxx.”

🤔

Ap

Oletko vajaaälyinen?

Vierailija
27/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Ap

Oletko vajaaälyinen?

Hei oikeesti nyt, ei sun tarvi ap:ta alkaa arvostelemaan, oletko itse täydellinen?

Ohis

Vierailija
28/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Ap

Oletko vajaaälyinen?

Hei oikeesti nyt, ei sun tarvi ap:ta alkaa arvostelemaan, oletko itse täydellinen?

Ohis

Mikä kysymys tuo nyt on? Tietysti olen täydellinen, olenhan AV-mamma!

Vierailija
29/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Ap

Oletko vajaaälyinen?

Ohis

No olihan tuo odotus kyllä aika erikoinen. 

Eri

Vierailija
30/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä puhuit sille työasioista. Olisit pyytäny apua johonki ihan muuhun hommaan viestillä "tarttis vähä miestä avuksi". Sitte olis ehkä natsannu. Olettaen, että olis kiinnostunu. Ei miehet yleensä tajua mitää vihjailua. Parempi sanoo suoraan. Että ny olis kuule kolli tarjolla, tartukko syättiin :D

Vierailija
31/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Ap

Oletko vajaaälyinen?

Ohis

Eri

Mikä odotus?

Vierailija
32/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Ap

Oletko vajaaälyinen?

Ohis

Eri

Mikä odotus?

Että tuon kiertelevän ja kaartelevan viestivaihdon jälkeen, jossa mies vielä selvästi kertoo olevansa menossa, hän laittaisi ap:lle viestin tyyliin: ”Hei, miten menee? Kysyit sitä asiaa xxx. Se on näin: xxx.”

Vierailija
33/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naisissa yökylässä joten unohda koko juttu.

Kaverin luona illan ei ole sama kuin naisissa yökylässä.

Vierailija
34/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuosta viestistä voi mitään päätellä. Jos teillä on aiemmin jotain flirttiä ollut, niin kyllä kai mies vähintään hiukan on kiinnostunut.

Vierailija
35/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, että jos mies olisi kiinnostunut, niin vastausviesti olisi ollut erilainen. Kyllä hän silloin olisi etsinyt sinulle tiedon heti ja kysellyt vielä perään. Valitettavasti hän ei ole kiinnostunut.

Vierailija
36/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä puhuit sille työasioista. Olisit pyytäny apua johonki ihan muuhun hommaan viestillä "tarttis vähä miestä avuksi". Sitte olis ehkä natsannu. Olettaen, että olis kiinnostunu. Ei miehet yleensä tajua mitää vihjailua. Parempi sanoo suoraan. Että ny olis kuule kolli tarjolla, tartukko syättiin :D

Mies ei tajua vihjailua, jos ei ole kiinnostunut. Sitten jos mies on kiinnostunut, näkee kyllä vihjailua sielläkin missä sitä ei ole.

Vierailija
37/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, että jos mies olisi kiinnostunut, niin vastausviesti olisi ollut erilainen. Kyllä hän silloin olisi etsinyt sinulle tiedon heti ja kysellyt vielä perään. Valitettavasti hän ei ole kiinnostunut.

Tai sitten miehellä on ollut niin paljon muuta tekemistä/ajateltavaa, että ei ole kerta kaikkiaan ehtinyt/jaksanut selvitellä asiaa.

Vierailija
38/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on kiinnostunut, mies keksii tikusta asiaa itse eli olisi kyllä tarttunut tuohon täkyyn. Ja jos on oikeasti joku meno, johon on mentävä, olisi kyllä viestinyt enemmän. Nyt hoidettiin ihan vaan työasioita. 

Vierailija
39/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/58 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ollenkaan kiinnostunut, ei viitsi edes työasiassa auttaa ja kiinnostuneena olisi varmasti vapaallakin tullut "helpottaan" sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi