Poikaystävän takaisin otto, onko järkeä vai ei?
Hei! Nyt olisi sellainen tilanne, että olen seurustellut 9kk poikaystäväni kanssa, mutta hän jätti minut.
Eräänä päivänä ihmettelin, että miksi hän käyttäytyy oudosti. Minulla oli jo aikisemmin ollut epäilystä, että hän saattaisi olla kiinnostunut hänen ryhmäläisestään koulussa. Hän snäppäili hänelle aktiivisesti ja hän ei halunnut koskaan kertoa mitä hänen kanssaan jutteli. Tulin tietty hiemän mustasukkaiseksi, mutta luotto oli kuitenkin suhteessa kohdillaan niin en alkanut epäilemään, että olisi jotain vakavampaa taustalla.
Sitten rupesin kyselemään häneltä, että mikä häntä kokoajan vaivaa ja kyselin, että rakastaako hän minua ja onko hänellä joku toinen. Hän sanoi, että rakastaa vaan minua eikä tykkää kestäön toisesta. Sen jälkeen vietettiin yhdessä loppupäivää ja harrastettiin seksiä. Sen jälkeen hän oli, kuin katusi jotakin. Aloin kyselemään häneltä kaikkea, että onko hän pettänyt minua tai jotain muuta vastaavaa.
Hän ei ollut pettänyt minua, mutta paljasti, että on kiinnostunut aivan vähän ryhmäläisestänsä. Sanoin, että se hieman haittaa minua, mutta jos hän rakastaa minua ja pystyy unohtamaan fiilikset sitä toista kohtaan niin ymmärrän.
Meillä oli muutenkin ollut alamäkeä suhteessa lähi aikoina, mutta muuten meillä meni ihan ihan okei, että luotta ja kaikki oli kohdillaan.
Juteltiin tilanteesta ja jatkostamme, mutta en saanut selkoa hänestä mitä hän oikein ajattelee. Sitten hänen oli aika lähteä kotiinsa ja hän sanoi siinä, että olisi parempi jatkaa kaverina olemista. Olin tosi surullinen, mutta kunnioitan toisen päätöstä ja en halua että kukaan on kanssani väkisin.
Hän oli tutustunut toiseen tyttöön ja oli tuntenut hänet alle 3 viikkoa ja tykkäsi hänestä. Mutta samalla rakasti kuulemma minua. Olisimme selvinneet tilanteesta varmasti yhdessä muttä hän teki äkillisen päätöksen. En tunne tyttöä, mutta kuulemma tyttö ei ole ollenkaan tykästynyt häneen takaisin.
Kului muutama tunti, ja hän tuli laittamaan viestiä, että teki väärän valinnan. Hän ei ollut kuulemma tilanteessa ajatellut järjellä ja rakastaa minu kuulemma niin paljon, että haluaa jatkaa yhdessä oloa.
Minulle heräsi ajatuksia, että olenko hänen varasuunnitelmana ollut ja leikkiikö hän vain minun kanssani. Olin hänelle vihainen ja en halunnut jutella hänelle vaikka hän soitteli minulle monta kertaa.
Näimme kuitenkin parin päivän päästä ja juttelimme asioista. Mutta en tehnyt minkäänlaista päätöstä.
Jos ajattelisin järjellä, niin en varmaan ottaisi häntä takaisin koska; 1. Luottamus meni, kun hän valehteli minulle 2. Tunteet toista kohtaan eivät häviä niin nopeasti ja hän näkee kuitenkin häntä koulussa useemmin kuin minua, kun olen eri koulussa. Pelkäisin, että hän alkaa tykkäämään hänestä enemmän 3. Pelkään että näin käy vielä uudelleen.
Jos mietin tunteiden kannalta, niin rakastan häntä valtavasti ja en voisi kuvitella eläväni ilman häntä, koska hän on todella tärkeä minulle. Olemme jakaneet koko elämämme toisillemme ja tiedämme kaiken toisistamme ja meillö on mennyt todella hyvin, jos ei pientä alamäkeä suhteessa nyt lasketa.
Mietin, että olisiko hänen takaisin ottaminen vain ajan tuhlausta, koska varmasti löytäisin joskus uuden poikaystävän. Ja riski, jos näin kävisi uudelleen ja kun luottamus on todella iso osa suhdetta. Mitä te tekisitte tälläisessa tilanteessa ja mikä olisi teidän päätös, jos olisitte samanlaisessa tilanteessa?