Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Niemisen elämä

Velaton työmies
09.09.2019 |

Miehellä on velkaa satoja tonneja, pätkätöitä (jotka miehen omien sanojen mukaan eivät juuri ole plusmiinus nollaa enempää tiliä lihottanut) siellä sun täällä, kuusi lasta, volvo…. Yhtään ketään arvostelematta ja kaikki kunnia entiselle urheilijalle, ihan mielenkiinnosta pohdin että millä tuollaisessa tapauksessa eletään? Utelias olen siksi että itse olen 30 vuotta tehnyt töitä, ilman työttömyysjaksoja, ja tuntuu että raha on ollut aina tiukassa. Velkaa ja perhettä ei itselläni ole, ei ole koskaan ollut. Vuokraan ja ruokaan on rahat aina kuitenkin uponneet.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs Jani Sievinen? Eikö silläkin oo liuta lapsia ympäri maailmaa ja mitä se itse tekee elääkseen, valmennushommia vissiin? Kaitpa sekin saa poppoonsa elätettyä ja lehtijuttujen mukaan reissaakin paljon.

Vierailija
22/27 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Toni Nieminen ole asuntomyyntihommissa taas. Vissiin arvokiinteistöjä kauppaa nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ulosotossa jo pohjat valmiiksi ei käytännössä tarvitse maksaa juuri mistään. Näin tekee lapseni isä, 50-vuotias ja häikäilemätön yhteiskunnan ja aikaisemmin minun loiseni. Sittemmin on saanut oikeusavun aina ilmaiseksi myös ja harjoittanut sen turvin mittavaa huoltokiusaamista. Yhteiskunta todellakin pitää huolen näistä tällaisista ja kun vielä uhriutuvat niin saavat kaiken haluamansa. Jos joskus tekee mitään niin palkka tottakai pimeästi.

Tuo on kyllä saamarin epäreilua. itsellä jää 0-250 euroa kuussa ruokaan, vaatteisiin ja hygieniaan mutta luottotiedot kunnossa. Kateellisena katson kun luottotiedoton ex- vanki naapuri kantaa isoja ruokakasseja kaupasta. Hän asuu sossun yksityiseltä vuokraamassa asunnossa josta häätäminen näyttää olevan mahdotonta. Kyllä tämä on niin epäreilu yhteiskunta.

AA-- nyt mä tajuan, miksi jotkut haluavat sellaisen maailman, jossa ei ole yhteiskunnan tukia, eikä minkäänlaisia suojaverkkoja... sellaiset jotka ovat kateellisia luottotiedottomalle ex-vangeille. He tietysti haluaisivat nähdä tällaisen ihmisen kodittomana, kerjäämässä itselleen ropoja aseman kulmilla - ja mielellään vielä sunnuntaina nämä olisivat pistettävä kirkon viereen jalkapuuhun näytille kunnon ihmisille. 

Se vain, että sellaisessa maailmassa se koditon, tueton ex-vanki satavarmasti ryöstelisi ohikulkijoita ja lähikauppoja ja tunkeutuisi ihmisten koteihin jne. Niinhän ne tekee toki nykyäänkin, mutta pienemmässä määrin verrattuna muihin maailman yhteiskuntiin. Kunnon kansalaiset saavat useimmiten olla rauhassa, mutta sitten pitää vain opetella sen kalvavan kateuden ja katkeruuden kanssa elämään. 

Vierailija
24/27 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uus heila kuvioissa. Jokohan taas uutta muksuaki tulossa.

Vierailija
25/27 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko yhteenlasketut lapset on yli kymmenen?

Vierailija
26/27 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Miksikö? Koska kiinnostaisi tietää mitä mieltä ihmiset ovat. Itekin ihmettelen. Velkaa on. Ilmeisesti ahkera töissäkävijä tuo entinen kummulta ponnistaja on. Mistä lie motivaation tulee, kun tavalllisellla työllä hänen velkojaan ei ikinä nollata.

Vierailija
27/27 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yli 100 000 maksuhäiriömerkintäistä ihmistä. Ei ole mikään julkkisten yksinoikeus tämä. Ja ulosoton kanssakin pärjää ihan hyvin. Tiedän kokemuksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi