Ono nykyään Viisaita, joilta kysytään suuria kysymyksiä?
Ennenvanhaan monessa kylässä oli Viisas mies, jolta kysyttiin vaikeita ja suuria kysymyksiä. Joskus ihmiset saattoivat matkustaa kaukaiseen kylään tai vuorille tai laaksoon etsimään Viisasta miestä, jos omassa yhteisössä ei ollut. Onko nykyään Viisaita? Tarvitsisitko itse sellaista jonkun kysymyksen osalta?
Kommentit (7)
Minä olen vähän sellainen. Moni tulee vauvapalstalle kuullakseen viisauksiani.
Vierailija kirjoitti:
On. Semmoinen kuin Google.
Välillä tuntuu, että googlen sijaan se onkin AV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Semmoinen kuin Google.
Välillä tuntuu, että googlen sijaan se onkin AV
Nykyään internetin aikakaudella anonyymi joukkovoima jyrää. Olen myös saanut hyviä vinkkejä elämään ulkomaisilta englanninkielisiltä foorumeilta. Lähdekritiikin säännöt pätevät toki tässäkin.
Kyllä av vauvassa on profilointia ja pedofilismiä. Ei nämä pedofiilit tiedä mitään. Ei täällä yksikään tiedä mistään mitään. "Se on selvä että jos ollaan alapeukutettu niin se on valhe ja raískaus. Jatketaan vaan samaan malliin "yhteisöllisesti" niin ei saa ketään puukosta kuten turun ťerroristi teki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä av vauvassa on profilointia ja pedofilismiä. Ei nämä pedofiilit tiedä mitään. Ei täällä yksikään tiedä mistään mitään. "Se on selvä että jos ollaan alapeukutettu niin se on valhe ja raískaus. Jatketaan vaan samaan malliin "yhteisöllisesti" niin ei saa ketään puukosta kuten turun ťerroristi teki.
"Se on selvä että jos ollaan alapeukutettu niin se on valhe ja raískaus"
Tiedän, etten tiedä.