Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhään illalla treenaatte?

Vierailija
08.09.2019 |

Minulla tuntuisi useimmiten olevan aikaa treenille tai juoksulenkille vasta illalla, seitsemän-kahdeksan aikaan. Mutta en koskaan treenaa illalla, kun jostain olen oppinut "säännön", että ei liikuntaa klo 18 jälkeen, jotta en mene kroppa ja vuorokausirytmi sekaisin.
Yritän siis tunkea treenihetkiä keskelle päivää tai aamuun, mutta se on sähläämistä ja kiireistä. Iltaisin taas on jopa luppoaikaa..

Treenaatteko muut iltaisin? Lähdettekö vasta kasilta salille? Onko erityisiä hyviä tai huonoja puolia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän rauhoittaa sellaisen pari tuntia ennen nukkumaanmeno, eli en treenaa enkä käytä älylaitteita. Mielestäni on riittänyt ihan hyvin.

Vierailija
2/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pimeys lankeaa niin treenaan muinaisia ikivanhoja idän kamppailullisia metodeja.

Kaikista parasta on treenata täysikuun valossa pimeässä metsässä tai niityllä polvia myöten lumihangessa.

En koskaan tee päivisin kataa, koska naapuri näkee ja matkisi liikkeitä ja salaiset tekniikat paljastuisivat muille. 

Siksi kunnioitan ikivanhaa sääntöä että treenataan tappavia tekniikoita vain pimeydessä, kun muut nukkuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen usein salille 21-23. Pienen yöpalan jälkeen nukuttaakin oikein makeasti.

Vierailija
4/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy itsekin kokeilla vaikka kuukaus tai pari. Helpottaisi arkea aika paljon jos siirtäisi jumpat iltaan.

Vierailija
5/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus uintitreenit klo 20.30-21.30 ja minulle se oli aivan liian myöhään, kun en saanut unenpäästä kiinni treenin jälkeen. Voisin treenata kyllä joskus klo 19..

Vierailija
6/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo salilla olen käynyt klo 23 ja hyvin on uni tullut sen jälkeen, eli varmaan vaikuttaa mikä liikuntamuoto..

Vierailija
7/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin lopettamaan viimeistään kahdeksalta, että ehtii rauhoittua ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
8/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täytyy itsekin kokeilla vaikka kuukaus tai pari. Helpottaisi arkea aika paljon jos siirtäisi jumpat iltaan.

Joitakin treeni piristää liikaa, mut mulle on kyllä sopinut.

Vierailija
9/9 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin treeni piristää liikaa, mut mulle on kyllä sopinut.

Pakko lisätä, että siis nimenomaan salitreeni. Esim kuntonyrkkeily noin myöhään aiheuttais paljon epätoivotumman lopputuloksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan