Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Saa nähdä minkälainen haukkumis pommitus tulee putoajan instagramiin tän jakson jälkeen
Tuosta yhdestä taviksesta tulee mieleen Timo Lavikainen
Ai että tuo Tarzan kalastamassa tuon atraimen kans 😍
Vierailija kirjoitti:
Spoils kirjoitti:
Spoiler
|
|. |
|
S
P
O
I
L
E
R
-------
Varoitus!|
|
|
|
----->Petra tippuuNiinpä tietty. Sara kieroilee äänestämään kaikki kauniit ja suositut naiset ulos
Ei tipu. Tästä tulee jännää.
Vähä hakemista tuo tulen teko...
Hei kertokaa mulle, miksi ihmeessä Sara Sieppi pyörii tuolla selviytyjissä meikissä? Myös muilla julkkistiimin naisilla oli ripsiväriä heimoneuvostossa. Oliko saralla siis yksi 3:sta henkkoht tavarasta matkameikkipaletti?? Vai saako julkkikset tänä vuonna meikata? En ymmärrä.
Hei kertokaa mulle, miksi ihmeessä Sara Sieppi pyörii tuolla selviytyjissä meikissä? Myös muilla julkkistiimin naisilla oli ripsiväriä heimoneuvostossa. Oliko saralla siis yksi 3:sta henkkoht tavarasta matkameikkipaletti?? Vai saako julkkikset tänä vuonna meikata? En ymmärrä.
Oikea päätös loppuun, mutta homma menee mielenkiintoiseksi ja liittoumat tulee vaihtumaan. Löydety amuletti kannattanee käyttää aika pian kun heimo vaan pienenee.
Käyttäjä30424 kirjoitti:
Kuka yllättyi?
Sara on jossain haastattelussa julistanut olevansa kiltti tyttö, mutta kiltiksi tytöksi on melkoisen kova kiroilemaan!
Ihan oikeesti, seuraavan haasteen sais julkkikset voittaa!!! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuo Tarzan kalastamassa tuon atraimen kans 😍
Ja mikä torso kuin myös Markuksella♥!
Vierailija kirjoitti:
Sara näyttää paljon paremmalta ilman mitään meikkejä.
Näyttää tosi kauniilta ihan luonnollisena, sen meikkikerroksen kanssa jotenkin luotaantyöntävän näköinen.
keski-ikäisen miehen mielipide
Noi julkkikset on ihan surkeita :D hyvä tavikset!
Nyt kun Saralla ei ole kestovirnotusta päällä, hänellä on todella tympeä perusilme. Varsinainen hapannaama! Ja huomasitteko mitä löllöä takareisissä?!?
Miks pitää jankata Sarasta koko ajan jotain negaa? Kateus?
Niinpä tietty. Sara kieroilee äänestämään kaikki kauniit ja suositut naiset ulos