Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra sanoi jossain IG livessään että Kai oli aika ikävästi kommentoinut hänen ulkonäköään heimoneuvostossa, jota ei ilmeisesti näytetty telkkarissa mutta Petra kuitenkin oli tästä kuullut. En sano että Kai on sen takia huono ihminen mutta ei varmasti niin täydellinen kun moni kuvittelee
Nii tääkihän oli sellanen et Petra kertoi ig-livessään et Kasperi oli kertonut resorttiin tultuuan että Kai oli sanonut jotain ikävästi Petrasta. En siis toki väitä,etteikö voisi olla totta, Mutta itse suhtaudun vähän kriittisesti näihin -joku kertoi et joku oli puhunut et joku oli sanonut -juttuihin.
Mutta on ihan totta että tällaisissa ohjelmissa katsojan mielipide henkilöistä perustuu todella pieneen määrään infoa, joten oikeasti emme tiedä heistä mitään :D
Varsinkin kun kertojana on ollut Kasperi, joka on itsekin sanonut huijaavansa ja valehtelevansa ihan huvikseenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra sanoi jossain IG livessään että Kai oli aika ikävästi kommentoinut hänen ulkonäköään heimoneuvostossa, jota ei ilmeisesti näytetty telkkarissa mutta Petra kuitenkin oli tästä kuullut. En sano että Kai on sen takia huono ihminen mutta ei varmasti niin täydellinen kun moni kuvittelee
Nii tääkihän oli sellanen et Petra kertoi ig-livessään et Kasperi oli kertonut resorttiin tultuuan että Kai oli sanonut jotain ikävästi Petrasta. En siis toki väitä,etteikö voisi olla totta, Mutta itse suhtaudun vähän kriittisesti näihin -joku kertoi et joku oli puhunut et joku oli sanonut -juttuihin.
Mutta on ihan totta että tällaisissa ohjelmissa katsojan mielipide henkilöistä perustuu todella pieneen määrään infoa, joten oikeasti emme tiedä heistä mitään :DVarsinkin kun kertojana on ollut Kasperi, joka on itsekin sanonut huijaavansa ja valehtelevansa ihan huvikseenkin...
Tätä minä kyllä ihmettelen, jos Petra tai kukaan vielä uskoo Kasperin sanomisia. Kasperihan ihan itsekin tunnusti extrassa, että valehteli Selviytyjissä aivan kaikesta. Hän valehteli koulutuksensa/ammattinsa, jotta vaikuttaisi vaarattomammalta.
Valehteli saarella porukalle muutenkin ihan työkseen esim. kisoissa väitti ettei osaa jotain juttua vaikka oikeasti osasi. Ja kieroili muiden kisaajien pään menoksi kaiken aikaa. Valitsi jopa paidan värin sen mukaan, että vaikuttaisi kisaajien käsitykseen hänestä.
Kertoi vielä, että itsekin ihmetteli että huijaukset meni läpi. Esim. onnistui esittämään kilttiä seurakuntanuorta ja saarelaiset uskoi. Oikeasti ei ole seurakuntaa nähnytkään ja koko tuttavapiirinsä tuntee hänet ilkeänä ihmisenä. Eikö porukka ole katsonut sitä extraa? Ellen Jokikunnas oli vieraana ja kauhistuneena kysyi, että oletko ehkä psykopaatti.
Yks jännä juttu oli Kasperissa myös se(en muista missä tästä kertoi...), että ei ottanut läheisillä mitään yhteyttä resorttiin palatessaan. Häntä hävetti ja ärsytti se putoaminen nii paljon, että hän ei ilmeisesti halunnut ilmoittaa siitä. Toisekseen hän ei halunnut käyttää puhelinta/lukea uutisia, ettei tulisi spoilatuksi euroviisujen tuloksesta
Itsestä tuntuis, että noinkin pitkän ajan ja rankan kokemuksen jälkeen ylipäänsä läheisten ihmisten kanssa jutteleminen/kuulumisten vaihto menisi niinsanotusti pelin ja sen toipumisen yli.
Tämän päivän iltapäivälehdessä kerrotaan loppukahinoista. Ensin pudotuskilpailu ilman Viiviä, sen jälkeen hyvin vaativaksi kuvattu loppukilpailu. Voittaja saa valita toisen jatkoonmenijän.
Siinä myös siteerataan Kasperin puheenvuoroa finaalihaastattelussa. Ei jää epäselväksi, kenelle se on kohdistettu, ja kuka on siis toinen finalisti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän iltapäivälehdessä kerrotaan loppukahinoista. Ensin pudotuskilpailu ilman Viiviä, sen jälkeen hyvin vaativaksi kuvattu loppukilpailu. Voittaja saa valita toisen jatkoonmenijän.
Siinä myös siteerataan Kasperin puheenvuoroa finaalihaastattelussa. Ei jää epäselväksi, kenelle se on kohdistettu, ja kuka on siis toinen finalisti.
Okei, tosta uutisesta tuli nyt aika suoraan selväksi että toinen finalisti on Kai.
Kasperihan vertasi jo jossain aikaisemmassa jaksossa Kaita Nalle Puhiin.
Eli finaalissa on Kai ja edellisen jakson ja tämän uutisen perusteella myös Nora, koska hän on jo valmiiksi lyönyt hanskat tiskiin ennen kisaa. Ja sitten "yllättäen" pääsee jatkoon. Tuotantoyhtiö hakee tähän nyt jotain "hienoa" kasvutarinaa ja Nora voittaa. Taitaa olla käsikirjoitettu juttu. Jos olen oikeassa niin on kyllä uskomattoman huono lopetus tälle kaudelle sillä kuka tahansa muu noista neljästä jäljellä olevasta on parempi selviytyjä.
Viivi ja Kai finaalissa. Viivi voittaa. Aika paljastava tuo artikkeli...
Oon niin pettynyt, jos Nora voittaa. Ok tyyppi, mutta ei selviytyjä...
Voin kyllä sanoa, että onpa Kasperilla pokkaa! Luin sen hänen Kaille (Nalle Puhille) kohdistamansa puheen Iltiksestä. Kasperi kaikkien niiden omien valheidensa, kieroilujensa, laskelmointiensa ja teatteriesitystensä jälkeen vielä kehtaa puhua Kaille tuohon tyyliin!
Onkohan tyyppi katkeruuksissaan resortissa keksinyt enemmänkin juuri kaikkea tuon tyyppistä, että Petra, Kai mollasi sun ulkonäköä... En enää kyllä yhtään ihmettelisi! Kaverihan on aivan törkeän häikäilemätön! Onneksi ei kuulu mun tuttavapiiriin!
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä sanoa, että onpa Kasperilla pokkaa! Luin sen hänen Kaille (Nalle Puhille) kohdistamansa puheen Iltiksestä. Kasperi kaikkien niiden omien valheidensa, kieroilujensa, laskelmointiensa ja teatteriesitystensä jälkeen vielä kehtaa puhua Kaille tuohon tyyliin!
Onkohan tyyppi katkeruuksissaan resortissa keksinyt enemmänkin juuri kaikkea tuon tyyppistä, että Petra, Kai mollasi sun ulkonäköä... En enää kyllä yhtään ihmettelisi! Kaverihan on aivan törkeän häikäilemätön! Onneksi ei kuulu mun tuttavapiiriin!
Ihan tottahan tuo puhe on. Mulle tulee Kaista enemmän mieleen joku Ted Bundy kuin Nalle Puh mutta makuasioita nämä ovat.
Kai tekee omat laskelmointinsa ja valheensa niin hienovaraisesti, ettei muut edes tajua tulleensa manipuloiduksi. Yleisö kumartaa ja menee lankaan.
No tän pelin luonteeseen kuuluu kieroilu ja valehtelu, että siitä en lähtis ketään syyttelemään tai vetämään johtopäätöksiä että minkälainen ihminen oikeasti on.
Eikä sekään mitenkään ennenkuulumatonta ole, että tippuneiden peli jatkuu vielä resortissa ja pyritään saamaan muille syötettyä omaa agendaansa.
Toki se ei minusta kuulu peliin, jos mustamaalataan tai valehdellaan toisten pelaajien sanomisia, jotta saadaan muutkin tippuneet häntä vastaan. Oikeaa totuuttahan me ei tähän tiedetä, eikä tuskin saada tietoonkaan koskaan. Kasperi kyllä sanoi tiputtuaan, että aikoo tehdä kaikkensa että ainakaan Kai ei voita. Tästä voi tietysti jotain päätellä 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tottahan tuo puhe on. Mulle tulee Kaista enemmän mieleen joku Ted Bundy kuin Nalle Puh mutta makuasioita nämä ovat.
Kai tekee omat laskelmointinsa ja valheensa niin hienovaraisesti, ettei muut edes tajua tulleensa manipuloiduksi. Yleisö kumartaa ja menee lankaan.
Ted Bundy, siis sosiopaatti, jolla oli useita murhia omallatunnollaan? Ollaankohan me katsottu lainkaan samaa ohjelmaa?
Pelin henkeen kuuluu, että sille, joka enemmistön päätöksellä on valittu pudotettavaksi, valehdellaan pudotusuhassa olevan jonkun toisen. Siinä suhteessa Kai on valehdellut, samoin kuin hänen kanssaan liitossa olleet. Mutta en ole huomannut, että hän olisi muutoin kovin paljon luikuria lasketellut. Kasperin petti liitossaan ennen kuin Kasperi ehti pettää hänet, ja siitä Kasperi on kovin katkera hänelle.
Yleensä on kai niin, että ne, jotka itse ovat epärehellisiä, pyrkivät näkemään sitä toisissa ihmisissä.
Jos kovasta pelaamisesta huolimatta käyttäytyy ystävällisesti ja kohteliaasti muita kohtaan, ei se minun mielestäni ole manipulointia. Vaikka se onkin nyt käännetty niin, ja toisista pelaajista se voi tuntuakin siltä, kun ystävällisen ja kiltin miehen takana onkin pelaaja, joka myös haluaa voittaa. Ja muut eivät tätä ehkä ajoissa tajunnut.
Ilmeisesti Kai yritti manipuloida myös resortin työntekijät ja paikalliset asukkaan puolelleen. Ihan vaan huviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tekee omat laskelmointinsa ja valheensa niin hienovaraisesti, ettei muut edes tajua tulleensa manipuloiduksi. Yleisö kumartaa ja menee lankaan.Ted Bundy, siis sosiopaatti, jolla oli useita murhia omallatunnollaan? Ollaankohan me katsottu lainkaan samaa ohjelmaa?
Pelin henkeen kuuluu, että sille, joka enemmistön päätöksellä on valittu pudotettavaksi, valehdellaan pudotusuhassa olevan jonkun toisen. Siinä suhteessa Kai on valehdellut, samoin kuin hänen kanssaan liitossa olleet. Mutta en ole huomannut, että hän olisi muutoin kovin paljon luikuria lasketellut. Kasperin petti liitossaan ennen kuin Kasperi ehti pettää hänet, ja siitä Kasperi on kovin katkera hänelle.
Yleensä on kai niin, että ne, jotka itse ovat epärehellisiä, pyrkivät näkemään sitä toisissa ihmisissä.
Manipulointi on manipulointia,teki sen kuka tahansa ja missä tahansa.
Yleensä on kai niin, että jotkut ihmiset näkevät paremmin toisten läpi.
Tuleekohan uusi kausi keväällä vai syksyllä? Vai jatkuuko edes?
Toivon Viivin voittoa eniten.
Noraa kyllä nyt nostetaan paljon esille selviytyjien somessa, facebookissa on linkki videohaastatteluun, missä kertoo raskaudestaan.
Kyllähän tää nyt näyttää vähä sille, että Noran ympärille rakennetaan tällasta suurta kasvutarina ja sitä kautta voittoon.
Musta on tosi hienoa kuulla noista Noran kokemuksista ja siitä miten on saanut itsetunnon takaisin selviytyjissä jne. Mutta en silti pidä häntä parhaimpana voittajaehdokkanaana selviytyjiin.
Vierailija kirjoitti:
Noraa kyllä nyt nostetaan paljon esille selviytyjien somessa, facebookissa on linkki videohaastatteluun, missä kertoo raskaudestaan.
Kyllähän tää nyt näyttää vähä sille, että Noran ympärille rakennetaan tällasta suurta kasvutarina ja sitä kautta voittoon.
Musta on tosi hienoa kuulla noista Noran kokemuksista ja siitä miten on saanut itsetunnon takaisin selviytyjissä jne. Mutta en silti pidä häntä parhaimpana voittajaehdokkanaana selviytyjiin.
Just niin! Oon tosi onnellinen Noran puolesta, että sai Selviytyjistä noin paljon voimaa, tukea ja kannustavia kokemuksia sekä ystäviä. Jollain tapaa hänen elämän käännekohta ❤️.
Silti en näe Noraa voittajatittelin arvoiseksi... Huolimatta kasvutarinasta voittajan olisi tarpeen voittaa ja menestyä kilpailuissa. Nora oli useinkin heikoimpia kisoissa. Ei se muuten mitään, mutta se ei ole voittajan ominaisuus. Eikä hänellä mielestäni ollut mitään Suurta Taktiikkaa pelissä. Koska Kai ei voita, toivotaan Viivin voittoa! Viivi on ihana ja herttainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut Noran ja Viivin podcastia ja Norakin sanoi, että oikeasti Kai ja Viivi oli hänelle läheisimpiä saarella, eikä hänellä ole oikeasti mitään pahaa sanottavaa Kaista vaikka jaksoissa jatkuvasti korostetaan sitä kuinka paljon Nora vihaa Kaita. Nora itsekin on sanonut että on usein todekka kärkäs kommenteissaan, eikä ajattele asioita loppuun asti.
Mahtaisikohan asiaan vaikuttaa se, että jälkeenpäin on paljastunut Kain olevan Noran miehen tuttu. Saarella Nora ivasi Kaita jatkuvasti ja yritti kampittaa häntä. Kun sitten Kai paljastuukin aviosiipan tutuksi, hän muuttuu yhtäkkiä hyväksi jätkäksi. Miksiköhän pitäisi kutsua tuollaisia mielensämuuttajia: kameleonttisiksi opportunisteiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut Noran ja Viivin podcastia ja Norakin sanoi, että oikeasti Kai ja Viivi oli hänelle läheisimpiä saarella, eikä hänellä ole oikeasti mitään pahaa sanottavaa Kaista vaikka jaksoissa jatkuvasti korostetaan sitä kuinka paljon Nora vihaa Kaita. Nora itsekin on sanonut että on usein todekka kärkäs kommenteissaan, eikä ajattele asioita loppuun asti.
Mahtaisikohan asiaan vaikuttaa se, että jälkeenpäin on paljastunut Kain olevan Noran miehen tuttu. Saarella Nora ivasi Kaita jatkuvasti ja yritti kampittaa häntä. Kun sitten Kai paljastuukin aviosiipan tutuksi, hän muuttuu yhtäkkiä hyväksi jätkäksi. Miksiköhän pitäisi kutsua tuollaisia mielensämuuttajia: kameleonttisiksi opportunisteiksi?
Kyllähän Nora tiesi jo saarella et Kai on hänen aviomiehen tuttu, vaikka asiaa ei olekaan tuotu ilmi jaksoissa
Pistää miettimään et mikähän on tässä Kasperin motiivi kertoa jotain tämmöstä. Vois kuvitella että jos Kai olis ilkeä niin joku olis jossain haastattelussa kertonu että Kaihin menee hermo kun on niin inhottava jne. Mutta ei, kaikissa klipeissä joissa Kaista valitetaan niin kyse on siitä että muita ärsyttää et se voittaa tai se että Kai iloitsee muiden pärjäämisestä. En muista että mitään muuta siitä olis sanottu ku et on "liian mukava" ollakseen aito. Anunkin blogissa sanottiin että osa yritti manipuloida resortissa.. Vaikea arvata ketä tarkoitti