Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin, että kouluajan kiusaajani oli joutunut työpaikkakiusatuksi.

Vierailija
08.09.2019 |

Oli kuulemma irtisanoutunut työstään kiusaamisen vuoksi. Yksi yhteinen koulukaverimme (ystäväni) kertoi lukeneensa tästä kiusaajani fb:sta. Kiusaajani oli kirjoittanut kirjoituksen, jossa kertoo kasvaneensa vahvaksi kiusaamiskokemuksen vuoksi.

En oikein tiedä mitä tuosta ajatella. Karma is a bitch? Harmi hänellekin? Muistaako ollenkaan omaa kiusaamistaan? Osa minusta on hyvillään siitä, että on saanut kokea miltä kiusattuna olo tuntuu. Osa minusta on häpeissään siitä, että tunnen näin. Kun tiedän miten pahalle se tuntuu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän kiusasi sinua?

Joskus ne joita on kiusattu ovat itse aloittaneet kiusaamisen, mutta muistavat vain toisen teot.

Minä en kiusannut ketään, mutta puolustin itseäni.

Nimitteli ja haukkui. Olin lapsena lihava - tai no, pullea, kun kuvia olen myöhemmin katsonut. En mikään kovin lihava, mutta kun en ollut laiha, niin sehän riitti. Muitakin (hänen jengiään) kiusasi minua, mutta hekin vain hänen läsnä ollessaan. En siis todellakaan puolustele muita kiusaajia, mutta hän oli se pääkiusaaja, joka sai muitakin mukaan. Ja todellakaan en itse aloittanut mitään enkä koskaan kiusannut ketään, joten turha yrittää kääntää minun syykseni. Nyt jo osaan itseäni puolustaa, silloin en osannut vaan vetäydyin vaan kuoreeni.

Ap

S kirjaumella alkava lihavahko henkilö kiusasi minua. Niinpä annoin takaisin. Väitti jälkeenpäin minun kiusanneen, vaikka hän kiusasi itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla