Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viiden yön reissu, pärjäänköhän näillä muutamalla vaatekappaleella

Vierailija
08.09.2019 |

Päällä farkut ja lyhythihainen toppi, neuletakki. Conssit jalkaan ja ne ovat ainoat kengät jotka otan. Mukaan mekko, hame, 3 toppia ja riittävä määrä alusvaatteita. Kevyt takki. Kaikki vaatekappaleet yhteensopivia keskenään. Perillä lämmin/kuuma sää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mukaan sandaalit tms, muuten ok.

Vierailija
2/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paljolta. Itse saattisin mennä päälläni pitkät housut, paita ja joku pitkähihainen, mukaan mekko, mahdollisesti toinen mekko ja alusvaatteita. Jos kaupunkilomasta kyse niin tennarit ja sukkia mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokaiselle päivälle pitää olla oma paita/toppi. Muuten alkaa kainalot haista. Yksillä kengillä en myöskään enää uskaltaisi lähteä, niin monta kertaa on tullut ostettua hätäpakkokenkiä matkalta.

Vierailija
4/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paljolta. Itse saattisin mennä päälläni pitkät housut, paita ja joku pitkähihainen, mukaan mekko, mahdollisesti toinen mekko ja alusvaatteita. Jos kaupunkilomasta kyse niin tennarit ja sukkia mukaan.

Conssit on tennarit, enkä käytä sukkia kuumassa! Ap

Vierailija
5/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä. Luettelin vain mitä itse ottaisin mukaan. Vertaa: rantalomalle ottaisin tennarin ja sandaalit.

Vierailija
6/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkoja odotellessa hikisissä tennareissa.

Vierailija
7/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokaiselle päivälle pitää olla oma paita/toppi. Muuten alkaa kainalot haista. Yksillä kengillä en myöskään enää uskaltaisi lähteä, niin monta kertaa on tullut ostettua hätäpakkokenkiä matkalta.

Monta kertaa vai, onhan sitä sitten uskallettu.

Vierailija
8/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin paremmat kävelykengät kuin Conssit, jotka ovat anatomisesti surkeasti muotoillut, eivät tue jalkaa yhtään. Lisäksi jotkin toiset jalkineet, jalalle ei ole hyvä, että on koko ajan samat kengät jalassa.

Itse pakkaisin joka päivälle oman yläosan + yhden varayläosan. Tai sitten käsinpesiin tarkoitettua pyykkiainetta. Yhdet housut päälle, toiset kassiin. Saman verran hameita ja mekkoja kuin sinä. Kahdet rintaliivit, puhtaat alushousut joka päivälle. Pykälän. Yhdet rennot olohousut. Aamu/suihkutossut. Uimapuvut. Huivin ja päähineen. Sukat joka päivälle. Yhdet sukkahousut.

Vierailija
9/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kengät, kevyet varakengät. Alusvaatetta. Toinen vaatekerta.

Yksi lomaohjelma on kysellä ja etsiä paikallinen halpisvaatekauppa josta sitten välttämättömiä paikkauksia.

Vierailija
10/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkoja odotellessa hikisissä tennareissa.

Ei noi ole tehneet rakkoja ja olen kävellyt niillä aina ilman sukkia. Eikä ne ainakaan viime kesän megahelteillä erityisemmin hiostaneet. Hyvät on jalassa, en ole siitä huolissani🙂. Ap

Vierailija
11/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen uskaltanut, mutta niidtä oppineena enää en uskalla. Lue uudelleen niin ne kaikki tarpeelliset sanat on kyllå lainaamassasi kirjituksessaa.

Toki monethan tykkää shoppailla lomalla. Itse en välttämättä tykkää, en löydä haluamaani helposti, en halua ostaa melkeinookoota ja ylipäänsä haluaisin viettää lomani toisin. Jotkut näistä matkoista on ollut myös työmatkojaa, joilla shoppailuun ei olisi ollut aikaa, mikä on ihan eri sortin ongelma.

Vierailija
12/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on viideksi päiväksi, päällä oleva ekaksi päiväksi, kolme toppia, ja se yksi mekko. Ottaisin yhden lisätopin jos vaikka kaadan kahvit tai ruokaa päälleni, bikinit jos on uimiseen mahdollisuus, ja ne sandaalit. Tosi hyvä setti kyllä :)

Vierailija
13/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin paremmat kävelykengät kuin Conssit, jotka ovat anatomisesti surkeasti muotoillut, eivät tue jalkaa yhtään. Lisäksi jotkin toiset jalkineet, jalalle ei ole hyvä, että on koko ajan samat kengät jalassa.

Itse pakkaisin joka päivälle oman yläosan + yhden varayläosan. Tai sitten käsinpesiin tarkoitettua pyykkiainetta. Yhdet housut päälle, toiset kassiin. Saman verran hameita ja mekkoja kuin sinä. Kahdet rintaliivit, puhtaat alushousut joka päivälle. Pykälän. Yhdet rennot olohousut. Aamu/suihkutossut. Uimapuvut. Huivin ja päähineen. Sukat joka päivälle. Yhdet sukkahousut.

Nyt en enää ihmettele miksi ihmisillä on niin järkyn kokoiset laukut kun matkustavat. Kaikki tuo viittä päivää varten? Meneekö sulla kotioloissa noin paljon vaatetta tuossa ajassa?

Vierailija
14/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen tiedät, riittävätkö nuo ja sopivatko siihen, mitä aiot perillä tehdä. Minusta kuulostaa ihan hyvältä.

Vierailija
15/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sen tiedät, riittävätkö nuo ja sopivatko siihen, mitä aiot perillä tehdä. Minusta kuulostaa ihan hyvältä.

Joo, totta. Uskoisin pärjääväni :)

Ap

Vierailija
16/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen uskaltanut, mutta niidtä oppineena enää en uskalla. Lue uudelleen niin ne kaikki tarpeelliset sanat on kyllå lainaamassasi kirjituksessaa.

Toki monethan tykkää shoppailla lomalla. Itse en välttämättä tykkää, en löydä haluamaani helposti, en halua ostaa melkeinookoota ja ylipäänsä haluaisin viettää lomani toisin. Jotkut näistä matkoista on ollut myös työmatkojaa, joilla shoppailuun ei olisi ollut aikaa, mikä on ihan eri sortin ongelma.

Kyllä ap pärjää tuolla setillä ihan yhtä hyvin kuin sinäkin. 

Vierailija
17/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap pärjää tuolla setillä ihan yhtä hyvin kuin sinäkin. 

varmasti pärjää. Mitta voisi olla mukavampaa jos ei tarvitsi ”pärjätä”.

Vierailija
18/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman sukkia tennareissa kuumassa tulee jo yhden päivän aikana sellaiset haavautumat ettei paljon sen jälkeen lomalla kävellä. Ainakin minulle kävi niin. Tuosta on 2 vuotta mutta edelleen jäljet jaloissa jotka tuli yhden päivän Lontoon kävelystä 30 asteessa. Kyseiset kengät ei arkikäytössä hierrä mitenkään.

Vierailija
19/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät on kyllä tärkeät. Itsellä kipeytyi aikoinaan jalat pahasti kävelykengissä Roomassa, kun tallasin katuja koko päivän. Ei ollut tarpeeksi paksu ja joustava pohja.

Vierailija
20/33 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutama varatoppi ja trikoopöksyt oleiluun paljoa paina. Entäs sitten yöasu?