ketä te kaikki oikeasti olette
Tästä palstasta kuulee paljon niin oli "pakko" tulla katsomaan itsekin mistä puhutaan. Ja nyt vähän aikaa lukeneena en voi kuin ihmetellä onko täällä kuinka moni ihminen tosissaan vai onko tämän tarkoitus ollakin trollipalsta. Keskustelujen taso on uskomatonta, jos uskallat kertoa oikeasta ongelmasta haukutaan sinut ulos. Pettävät miehet, tai lähinnä kuvitelmat pettävistä miehistä nostattavat tunteita eniten. Entä jos kohtaatkin kotonasi vakavan sairauden, äkillisen kuoleman tai tulevan kuoleman, paljonko teidän niin sanotut ongelmanne painavat sitten. Mitä sitten teette ja miten käsittelette asioita?
Kommentit (23)
Käsittelen ongelmiani masturboimalla. Tänne vauvapalstalle tulen kun en jaksa masturboida.
Olen 40+ lapseton mies, ja löysin tämän ehtymättömän hämmästyksen lähteen Kalevauva-bändin julkitulon myötä. "Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?" ja muut mahtavat. Googleta jos et tiedä mistä puhun!
Täällä monet ovat ilkeitä vain ilkeilyn tuoman hetkellisen paremman olon takia, mutta se ihmisryhmä minua ei kiinnosta - he ovat käytännössä varkaita. Varastavat sinun energiaa, mahdollista hyvää fiilistä, kysymyksesi tai kommenttisi avoimuutta oksentamalla päällesi. Kateellisia ja itsetunto-ongelmaisia yksilöitä ei ikävä kyllä pääse täälläkään täysin karkuun.
Pidän eniten ns. perushölmöistä, eli ihmisistä ja kysymyksistä jotka tulevat jotenkin niin puskista etten heti tajua miten lukemani voi olla mahdollista. Totta sen ei edes tarvitse olla, tiedostan toki että reilusti suurin osa asioista täällä on sepitettyjä tai vähintään väritettyjä.
Tämä on oiva tapa päästä vähän kiinni erilaisten ihmisten sielunmaisemaan, oli erottava tekijä sitten sukupuoli, ikä, vakaumus, poliittinen näkökanta, empatia, eettisyys tai melkeinpä mikä vaan. Ainakin keskimääräinen kirjoitustaito on surkealla tolalla!
Ilman tätä keskustelupalstaa en esimerkiksi olisi mitenkään voinut tietää, että noin puolet ihmisistä pyyhkii p*rs**nsä istualtaan ja puolet seisoaltaan. Kiitos Vauva.fi!
No äläs nyt. Käynhän minäkin täällä silloin tällöin, ja ihan täysijärkinen olen. :)
Mitta totta se, että jos yhtään enemmän täällä hengailee, alkaa mieliala ja usko ihmisiin kärsiä.