Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkaa nyt puhumaan mulle järkeä kun sitä ei omasta takaa löydy, miten jätän ton alkoholisti narsistin?

Vierailija
07.09.2019 |

En jaksa enää.

Mies juo epäsäännöllisen säännöllisesti. Esitti ihan toista miestä kun tavattiin. Ei edes näytä
Siltä että juo ja vetää kamaa.

Miten voisin yksinkertaisesti selittää, miehelle numero 1 on viina, piri ja kaverit.
Minä tuun sitten kun häntä huvittaa, panettaa, on niin ikävä nyyh rakas kulta anna anteeksi.

Ja minä idiootti AINA oon antanut. Kaikki hylkäämiset, torjumiset, oharit, huudot raivarit haukut.

Omaa poikaansakin näkee silloin tällöin, en osaa sanoa mitä mies tuntee häntä kohtaan. Mies käyttäytyy hyvin narsistimaisesti.

Häpeän itseäni. En kehtaa avautua tästä muille. En voi ymmärtää mikä mua vaivaa, kun edelleen säälin ja ”ymmärrän” miestä, odotan että hän tulisi kotiin.

En jaksa tällaista elämää enää. En jaksa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siksi antanut, että voit leijua siinä kuinka hyvä ja anteeksiantava olet? Kun säälit miestäsi, koetko olevasi hänen yläpuolellaan ja häntä parempi?

Äkkiseltään väittäisin, että olet omista narsistisista syistä hänen kanssaan.

Vierailija
2/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siksi antanut, että voit leijua siinä kuinka hyvä ja anteeksiantava olet? Kun säälit miestäsi, koetko olevasi hänen yläpuolellaan ja häntä parempi?

Äkkiseltään väittäisin, että olet omista narsistisista syistä hänen kanssaan.

En todellakaan ajattele noin. Olen rakastanut miestä aidosti, halunnut auttaa häntä, hän on minulle tärkeä. Mutta miten voin rakastaa enää ihmistä joka jatkuvasti satuttaa mua käytöksellään, raivostuu mistä tahansa, huutaa ja haukkuu mua, katoilee viikoiksi eikä vastaa puhelimeen.

Miten joku voi sanoa noin, että mä olisin tässä narsisti?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa elämääsi,kadut sitä myöhemmin.

Vierailija
4/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

Vierailija
5/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus. Etkä usko ansaitsevasi parempaa vai oletko hoivaajatyyppi? Hyvä sentään, että tajuat olevasi idiootti. Kohta et saa töitäkään kun mies alkaa uhkaileen ja kostaan puhumalla susta paskaa joka suuntaan. Hanki elämä hyvä ihminen.

Vierailija
6/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin hae apua itsellesi. Vaikka perheasiainneuvottelusta. Et jaksa tuota yksin. Olen ollut samassa tilanteessa, tiedän että vaikeaa. Lääkityksestä itsellesi voisi olla apua.

Mä sinnittelin ilman ja oli ihan kauheaa.

Toivottavasti pääset eroon miehestä, oman itsesi takia. Voimia

Vierailija
7/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä jännää jätä vaikka täällä mitä sanottaisiin. Naiset rakastaa jänniä. Mikään ei saa sinua vaihtamaan kilttiin.

Kiltti mies pitäisi kuin kukkaa kämmenellä. Mutta ei, koska naiset rakastaa draamaa! Ei hyvää miestä. Naiset haluaa tulla ennemmin hakatuksi kuoliaaksi, kuin että mies olisi kiltti ja tylsä. Rakastat "roller coaster" elämää.

Tyypillinen nainen, et voi sille mitään. All women are like that.

Vierailija
8/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Tiedän, että ei ole helppoa erota lopullisesti. Minulle ero oli elämäni paras päätös. Olen ollut itselleni vihainen siitä, että annoin hänen kohdella itseäni niin törkeästi vuosia.. Ja jopa juoksin silloin hänen perässään. Onneksi lopulta tajusin, että mikään ei muutu.

Tsemppiä!

Ero kirpaisee, mutta tulet olemaan onnellinen!

Vierailija
9/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) hanki uusi kämppä, ellet omista nykyistä yksin.

2) laita ero vireille, vaadi ositusta ja yhteiselämän lopettamista ja miehen häätöä, jos kämppä on sinun tai teidän yhteinen. Tämä onnistuu yhdellä netistä tulostettavalla lomakkeella. Harkinta-ajan (6 kk) jälkeen haet lopullista eroa.

3) jos on lapsia, vaadi yksinhuoltajuus miehen alkoholismin perusteella. Varaa aika lastenvalvojalle elatus- ja huoltajuuskäsittelyä varten.

Hae asumis- ja toimeentulotukea, ellet tienaa paljon tai ellei sinulla ole kymppitonneja jemmassa.

Vierailija
10/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus on oma sairautensa. On läheisen riippuvuudessa jotenkin kiinni.

Vierailija
11/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä itsellesi asunto hakuun ja muuta pois. Voit sanoa ukollesi, että taisitte kasvaa erillenne. Mene päihderiippuvaisten läheisten kokoukseen, saat sieltä parasta tukea.

Vierailija
12/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa laatuasi. Olen aina pohtinut, kuinka heikko täytyy itsetunnon olla, että vuodesta toiseen jää tuollaiseen suhteeseen.

Omasta lähipiiristäkin tiedän vastaavan suhteen, tosin mies on edes rahakas. Olen ajatellut, että raha on syy pysyä, puoliso ”myy itsensä” suhteeseen rahan takia, mikä yhtä lailla on surullista ja käy sääliksi. Mutta onhan noita tapauksia ilman taloudellista etuakin, joten en todellakaan tiedä miksi jäätte, kerro sinä?

Itse lähtisin suhteesta jo pelkästään lapsen takia, lapsi ei ansaitse tuollaista turvatonta lapsuutta (joka on turvaton vaikka kuinka yrittäisit peitellä ja tasoitella miehesi tekemisiä, lapset yleensä ennemmin tai myöhemmin oireilevat) ja valitettavasti lapsi sitten joutuu koko aikuisuutensa kamppailemaan noiden asioiden kanssa omissa suhteissaan, hän kun ei ikinä saa normaalia parisuhdemallia kun roikut tuollaisessa suhteessa.

Omasta elämästäsi puhumattakaan, kerran täällä vain ollaan, joten jokainen on velkaa itselleen tehdä siitä ajasta hyvä, onnellinen ja emotionaalisesti turvallinen. Oletko niin kipeästi riippuvainen miehestä, että olet valmis uhraamaan myös oman psyykeen, mielenterveyden ja onnen? Ja ennen kaikkea lapsesi...

Vierailija
14/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on hyvä päätös. Avioliiton jatkaminen juopon kanssa ei ole. Se vain mahdollistaa lärväämisen jatkamisen. Älä usko selittelyjä ja lupauksia.

Jos mies ryhdistäytyy ja raitistuu eron jälkeen, asiaavoi harkita uudelleen, mutta minä en kyllä antaisi törtölle toista tilaisuutta pilata elämäni.

Vierailija
15/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen päätöksen, että nyt saa riittää, ja toimit sen mukaan. Ansaitset parempaa!

Vierailija
16/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs täällä ruikutat?

Vierailija
17/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät siinä illuusiossa, että muut ihmiset eivät näe tilannettanne ja pidät kulisseja kasassa muiden takia, niin kokemukseni mukaan kaikki yleensä näkevät tilanteen ja säälivät selän takana, eivät vain näytä teille sitä.

Usein muut näkevät tilanteen paremmin/pahempana kuin sinisilmäinen, hyväuskoinen puoliso.

Vierailija
18/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. G.

Vierailija
19/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ongelmasi ei ole päihdeongelmainen miehesi.Vaan sinun oma huonosti voiva mielesi.Hoida omaa läheisriippuvuuttasi.Et jatkossakaan lähde suhteeseen päihdeongelmaisen kanssa.Tai jos huomaat olevasi sellaisessa,niin eroat heti.Tiedän mistä puhun.Olen elänyt tuon helvetin.Ja lähtenyt siitä.En koskaan enää eläisi tuollasissa suhteissa.Päihdeongelmaan kuuluu narsistinen käytös.Riippuvuuksiin yleensäkin.Voimia <3

Vierailija
20/38 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä tilanteita joissa mies on kohdellut sinua huonosti ja kuvittele, mitä sanoisit hyvälle ystävälle tai vaikka omalle sisaruksellesi, jos hän kertoisi, että hänen kumppaninsa olisi kohdellut häntä niin. Älä tuhlaa ainoaa elämääsi, vaan irrottaudu rohkeasti suhteesta ja ala hoitamaan omaa läheisriippuvuuttasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi