Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin, että mahdollisimman moni tupakoitsija

Vierailija
07.09.2019 |

Tutustuisi keuhkoahtaumatautiin, miten helvetillinen se oikeasti on - voisi kovimmallekin röögaajalle tulla pikainen loppu savutuksestaan.

Olen ollut hoitamassa näitä - usein nuoria ihmisiä, jotka joutuvat jatkuvasti elämään happilaitteen avulla.

Esim.suikussakäynnit pitää hoitaa aivan järkyttävän nopeasti, ettei potilas tukehdu ilman happea.

Ja se jatkuva huohotus on aivan kauheaa kuultavaa ja nähtävää..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How Smoking 30 PACKS of Cigarettes Wrecks Your Lungs ● You Must See This !

On se tervan määrä hirveä, hyi olkoon! Ei ihme että tupakoitsijat köhii ja räkii niin hirveästi.

Vierailija
22/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boston voimasavuke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna me 1969 syntyneet vietämme 50-vuotisjuhliamme. Olen siis ollut vieraana melko monissa kekkereissä. Minusta ei yleensä uskota että täytin itsekin 50, yleisin arvio on 42 v. Olen polttanut yli 30 vuotta, kun taas useat savuttomat ikätoverini ovat, no, tätimäisempiä ja myös ikäisensä näköisiä. Geeneistä se on kiinni. Olen onnekas. Ja juu, pahasti nikotiiniriippuvainen myös.

Vierailija
24/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan poltto on kyllä hölmöä hommaa. Pari kertaa tullut kokeiltua huvikseen, mutta savun hönkiminen tuntui niin pöljältä ettei sitä viitsinyt alkaa harrastamaan.

Vierailija
25/25 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten tosi monet laulajat polttaa. Luulisi että oman "tärkeimmän työkalun" kunnossa pitäminen olisi heille tärkeää.

Addiktiot ovat todella pirullisia. Jos sinulla ei ole taipumusta addiktioihin, voi vaatia jonkinmoista aivojumppaa jotta ymmärrät miten me huono-onnisemmat joudumme taistelemaan ihan vain ettemme satuttaisi itseämme. (!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi