Nordea pakottaa ihmiset käyttämään mobiilipankkia! Ihan sikamaista! Aikooko kukaan muu vaihtaa pankkia sen vuoksi? S-pankki
Kommentit (85)
Ei kannata vaihtaa nordeaa pois ikinä, mulla on pahvinen tunnuslukuläpykkä edelleen käytössä.
Lainaa sain lisää heti, riitti kun kävi allekirjoittamassa paperit ja HUOM. Lainaa otin asuntolainaan lisää, kaikki kenen kanssa jutellut ovat joutuneet ottamaan erillisen rakennus/remonttilainan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näihin systeemeihin saa opetusta?
En tosiaankaan ymmärrä mitään tällaisten vehkeiden päälle. Minulla on tavallinen puhelin, jota käytän puheluihin. Muunlaista vehjettä en kaipaa. Ei kaipaa myöskään 80-vuotias äitini, joka haluaa asioida ainoastaan pankkikonttorissa. Sekin tehty melkeinpä mahdottomaksi.
T. Mummo ja isomummo
Tilatkaa tunnuslukulaitteet. Teknisesti todella helppo käyttää, ainoa vaikeus on pitkät numerosarjat. Paperisen tunnuslukulistan voittanutta ei kyllä ole.
Olen itse tilannut tunnuslukulaitteen ja se on aivan liian paksu lompakkoon, joten en käytä. Lisäksi todella tyhmää käyttää tunnuslukusovellusta, kun paperisessa tunnuslukulistassa ei ole mitään vikaa. Tunnuslukusovelluksella arvatenkin tehdään vain ihmisten seuraamisesta helpompaa. Onneksi on muitakin pankkeja kuin Bilderberg-Nordea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näihin systeemeihin saa opetusta?
En tosiaankaan ymmärrä mitään tällaisten vehkeiden päälle. Minulla on tavallinen puhelin, jota käytän puheluihin. Muunlaista vehjettä en kaipaa. Ei kaipaa myöskään 80-vuotias äitini, joka haluaa asioida ainoastaan pankkikonttorissa. Sekin tehty melkeinpä mahdottomaksi.
T. Mummo ja isomummo
Jos on vain tavallinen puhelin, niin Nordeasta voi tilata sen pienen tunnuslukulaitteen ja sen käyttöohjeet löytyy youtubesta eli googlaa: Nordea tunnuslukulaite YouTube.
Muistaakseni se lukee ensimmäisellä sivulla sen jälkeen, kun kirjautuu Nordean verkkopankkiin.