Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea pakottaa ihmiset käyttämään mobiilipankkia! Ihan sikamaista! Aikooko kukaan muu vaihtaa pankkia sen vuoksi? S-pankki

Vierailija
06.09.2019 |

onneksi hyväksyy tunnuslukutaulukot.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut niin, että Nordea aikoo alkaa laskuttamaan ylimääräistä asiakkailta, jotka eivät käytä mobiilipankkia? Milloin se astuu voimaan?

Vinkki: ota Nordeasta asuntolaina, saat ilmaisen pankin! Kulut 0€

Ai että ilmaisen pankin? :D

Sittenhän siinä lainassa ei varmaankaan ole korkoa?

No minulla on Ilmainen nordea, vaikka ei ole senttiäkään velkaa, enkä käytä mobiilipankkia. Hyvät asiakkaat saavat.

Vierailija
62/85 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on älypuhelin ja tunnuslukusovellus, juu!

Kaikki hyvin niin kauan kunnes puhelin hajoaa. Oli yhtä perkelettä saada uuteen puhelimeen tunnuslukusovellus. Onko kenellekään muulle käynyt? Voin kertoa, että et voi käyttää tiliäsi lainkaan ennen kuin olet käynyt fyysisesti pankissa tunnistautumassa :D Aissaatana et oli kivaa.

Milloin tämä tapahtui? Vaihoin puhelinta viime viikonloppuna ja ei ollut mitään ongelmia ottaa sovellus käyttöön uudessa luurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan tässä on etenkin se, että Nordean applikaatiot on syvältä. En ole saanut tunnuslukusovellusta toimiaan omassa puhelimessa, eikä heidän tukikaan siinä osannut auttaa. 

Kyllästyin säätämään ja tilasin laitteen jokin aika sitten. En muista toimitusaikaa, mutta eipä ole kuulunut. 

Tsekkasin keskusteluja ja Nordealla on ollut näissä laajemmin ongelmia eli odotan kyllä ihan aidosti Nordealle asiakaskatoa, koska heillä on keskeneräinen tuote. 

Digiaikoina perusraha-asioiden hoitoon ei pitäisi kulua hirveästi aikaa ja Nordean perustuote on niin surkea, että kyllä se alkaa olla syy vaihtaa pankkia. 

Et vain osaa, mutta aina on helpompi syyttää muita.

Vierailija
64/85 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvin niin kauan kunnes puhelin hajoaa. Oli yhtä perkelettä saada uuteen puhelimeen tunnuslukusovellus. Onko kenellekään muulle käynyt? Voin kertoa, että et voi käyttää tiliäsi lainkaan ennen kuin olet käynyt fyysisesti pankissa tunnistautumassa :D Aissaatana et oli kivaa.

Milloin tämä tapahtui? Vaihoin puhelinta viime viikonloppuna ja ei ollut mitään ongelmia ottaa sovellus käyttöön uudessa luurissa.

Sinulla varmaan vanha kännykkä vielä toimi. Ongelmia tulee nimenomaan silloin, jos kännykkä menee rikki tai katoaa. Miten tunnistaudut uudessa laitteessa, jos tunnuslukusovellus ei enää toimi vanhassa?

Vierailija
65/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kirjautumistavat toimii ihan hyvin, ette vaan osaa. Kannattaa muuten pitää useampaa kirjautumistapaa mahdollisena, jos joku ei välillä toimi. Pätee kaikkiin pankkeihin.

Eipä muuten toimi yhtä hyvin Nordean tapauksessa! Mobiili pankkiin ainostaan mobiili tunnusluku softalla joka ei toimi jailbreak/rooted luurilla. Ja sitten kehtaa laskuttaa lisää jos ei käytä mobiili pankkia!

Hmm. Olikohan alaspeukuttajan mielestä joku virheellinen asia, tekstissä?

Vai onko nerdean työntekijä vaan peukuttamassa alas, negatiivisia asioita oman yrityksen palveluista?

Ihan vaan yhdyssanavirheille ja huonolle oikeinkirjoitukselle annoin alanuolen.

-----

Minulla on ollut tunnuslukulaite kohta kolme vuotta ja se on oikein näppärä ja helppo käyttää. Toki hieman hitaampaa sen käyttö on kuin tunnuslukutaulukon, koska pitää näpytellä useampaan kertaan eri numerosarjoja. Minulla ei ole koskaan niin kiire, että en ehtisi näitä rauhassa näpyttää, mutta hätäisemmälle henkilölle voi koitua hermoja raastavaksi hommaksi.

Puhelimeen en ole ladannut sovellusta tms., koska mietin tietoturvaa, että onko kovin hyvä? 

Riittääkö siis, että ensimmäisellä kerralla aktivoi tuon tunnuslukulaitteen käyttöönsä, vai pitääkö se aktivointi tehdä joka kerta esim. laskuja maksaessa.

Vierailija
66/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mobiilipankki kuin tunnuslukusovellus toimivat oikein hyvin ainakin minun Samsungissa.

Samoin mun Siroccossa. Huomattavasti harvinaisempi androidi. 

Vierailija
67/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka pakottaa käyttämään mobiilipankkia? Mobiilipankki ja tunnuslukusovellus ovat kaksi erillistä ohjelmaa.

Kaikkiin ns. älypuhelimiin ei voi ladata kaikkia haluamiaan sovelluksia. Tuollaisen takia en ostaisi uutta puhelinta, vaihtaisin ennemmin pankkia.

Vierailija
68/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta kehittyy, kehity mukana.

Kaikki uudistukset eivät ole kehitystä, joten en aio "kehittyä" huonommin toimivaksi.

Vierailija
69/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ne Nordean videot,

Monimutkaista on ja hankalaa. Voihan helekatti...   Syötä yhdeksännumeroisia lukuja pelkästään tunnistautumiseen.

Asiakatunnuksen muistan ulkoa ja se tunnuslukutaulukko on pieni, yksinkertainen ja helppo.

Pitäisi hankkia jotain ylimääräisiä vempaimi!.   En myöskään halua älykännykkää.  Tavallinen puhelin riittää soittamiseen.

Miten käy heille älykännyköiden omistajille puhelimen rikkoutuessa tai kadotessa?  Miten silloin  käy tunnistautuminen ja laskujen maksu?

Tällä hetkellä riittää läppäri ja paperinen tunnuslukutaulukko.

Varmasti turvallisempaa kuin pankkitietojen säilyttäminen puhelimessa.

No miten sulle käy sen paperisen taulukon hävitessä? Jos joutuu ostamaan uuden puhelimen, niin sitten ne sovellukset vaan asennetaan siihen uuteen puhelimeen. Ta-daaa. Ja tiedoksesi, niitä pankkitietoja ei mitenkään "säilytetä" siinä puhelimessa. Eli jos puhelin katoaa kukaan ei silti sillä pääse sun tilillesi.

Vierailija
70/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla varmaan vanha kännykkä vielä toimi. Ongelmia tulee nimenomaan silloin, jos kännykkä menee rikki tai katoaa. Miten tunnistaudut uudessa laitteessa, jos tunnuslukusovellus ei enää toimi vanhassa?

Juuri näin, kirjoitinkin "kunnes puhelin hajoaa".

Vierailija
71/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näihin systeemeihin saa opetusta?

En tosiaankaan ymmärrä mitään tällaisten vehkeiden päälle.  Minulla on tavallinen puhelin, jota käytän puheluihin. Muunlaista vehjettä en kaipaa. Ei kaipaa myöskään 80-vuotias äitini, joka haluaa asioida ainoastaan pankkikonttorissa. Sekin tehty melkeinpä mahdottomaksi.

T.  Mummo ja isomummo

Tilatkaa tunnuslukulaitteet. Teknisesti todella helppo käyttää, ainoa vaikeus on pitkät numerosarjat. Paperisen tunnuslukulistan voittanutta ei kyllä ole.

Vierailija
72/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo vaihdettu pankkia, koko lähisuku.

Nordean, ent. Meritan ja ent. KOP:n asiakkaina oltiin oltu kaikki lapsesta alkaen, mutta sen jälkeen kun palvelu meni miksi meni niin kaikenmaailman tyhmien robottien ja järjettömien jonotusaikojen kyllästyttäminä ei ollut sitten muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa.

S-pankkiin ollaan enemmän kuin tyytyväisiä. Eikä johdu pelkästä tunnuslukusovelluksesta ollenkaan. Kaikki Nordeassa oli meidän suuntaan pielessä vaikka jotain premium asiakkaita osa meistä olikin.

Vierailija
73/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut niin, että Nordea aikoo alkaa laskuttamaan ylimääräistä asiakkailta, jotka eivät käytä mobiilipankkia? Milloin se astuu voimaan?

No minulla on Ilmainen nordea, vaikka ei ole senttiäkään velkaa, enkä käytä mobiilipankkia. Hyvät asiakkaat saavat.

Oletko "nuorisoasiakas" tai premiumin puolella? Minkä verran sinulla on varallisuutta Nordeassa? Kysyn, koska itse en kuulu kumpaankaan, ja silti minullakin on pysynyt ilmaisena.

Vierailija
74/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo vaihdettu pankkia, koko lähisuku.

Nordean, ent. Meritan ja ent. KOP:n asiakkaina oltiin oltu kaikki lapsesta alkaen, mutta sen jälkeen kun palvelu meni miksi meni niin kaikenmaailman tyhmien robottien ja järjettömien jonotusaikojen kyllästyttäminä ei ollut sitten muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa.

S-pankkiin ollaan enemmän kuin tyytyväisiä. Eikä johdu pelkästä tunnuslukusovelluksesta ollenkaan. Kaikki Nordeassa oli meidän suuntaan pielessä vaikka jotain premium asiakkaita osa meistä olikin.

Premium asiakkaina teillä olisi kylläkin mahdollisuus mennä jonon ohi, kun palvelua tarvitsette. Että semmoinen tarina tai pitäisikö sanoa S-pankin mainos...

Vierailija
75/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko "nuorisoasiakas" tai premiumin puolella? Minkä verran sinulla on varallisuutta Nordeassa? Kysyn, koska itse en kuulu kumpaankaan, ja silti minullakin on pysynyt ilmaisena.

En ole se, jolta kysyit, mutta vastaavassa tilanteessa. Olen Premium-asiakas. Minulla on Nordeassa tileillä, rahastoissa ja arvo-osuustilillä säilytetyissä osakkeissa yhteensä 135 000 euroa.

Vierailija
76/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se, jolta kysyit, mutta vastaavassa tilanteessa. Olen Premium-asiakas. Minulla on Nordeassa tileillä, rahastoissa ja arvo-osuustilillä säilytetyissä osakkeissa yhteensä 135 000 euroa.

Niin? Premiumin raja on 80k, mikä lukee pankin sivuilla. Kuitenkin ilmaiset palvelut saa vaikkei (pankkikohtainen) varallisuusvaatimus täyty, ilman asuntolainaa.

Laskeeko ne perhekunnaksi aikuisen ihmisen eri osoitteessa asuvat vanhemmat?

Vierailija
77/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai taas tämä aihe täällä. Opetelkaa jo käyttämään niitä mobiililaitteita tampiot.

Miksi ihmisten pitää jämähtää menneeseen?

Vierailija
78/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Premiumin raja on 80k, mikä lukee pankin sivuilla. Kuitenkin ilmaiset palvelut saa vaikkei (pankkikohtainen) varallisuusvaatimus täyty, ilman asuntolainaa.

Niin? Vastasin esitettyyn kysymykseen. Eri osoitteessa asuvia täysi-ikäisiä lapsia tuskin lasketaan samaan perhekuntaan vanhempien kanssa. Ainakaan meidän aikuiset lapset eivät ole Premium-asiakkaita.

74

Vierailija
79/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä

Vierailija
80/85 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Vastasin esitettyyn kysymykseen. Eri osoitteessa asuvia täysi-ikäisiä lapsia tuskin lasketaan samaan perhekuntaan vanhempien kanssa. Ainakaan meidän aikuiset lapset eivät ole Premium-asiakkaita.

74

Mistä sen premium asiakkuustason näkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän