Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoto hormonikierukan laiton jälkeen

Vierailija
05.09.2019 |

Täällä tiedetään kaikki? ;-)
Vaihdoin pillerit kierukkaan (Kyleena) 2-3kk sitten. Siitä asti on käytännössä koko ajan veristä vuotoa, joka on sen verran vähäistä että juuri pikkuhousunsuojalla vielä pärjää. Seksin jälkeen ja välillä aikanakin voi tulla enemmän ja kirkkaampaa verta. Ja Aila usein jos mies tulee syvälle sisälle tai liikkeet osuvat kohdunsuuhun niin tulee vihlovaa kipua.

Kierukan pitäisi olla hyvin paikoillaan.

Tiesin että välivuotoja voi aluksi tulla, mutta tätä on koko ajan ja aika paljon kuitenkin.

Loppuukohan tämä joskus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei lopu vaan sun ois mentävä lääkäriin.

Mulla oli vastaavaa tiputteluvuotoa minipillereiden aikana (kun imetin) ja lääkäri sanoi silloin että hormonikierukka ei ole minulle vaihtoehto koska siinä on samaa hormonia kuin minipillereissä. Sanoi että mulle pitäis laittaa perinteinen kuparikierukka jos jotain.

Vierailija
2/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kiertoa kierukka laitettiin? Mikäli kiertosi oli yli 10 päivää,kohdun limakalvon on jo ehtinyt paksuuntua ja tämä aiheuttaa tiputtelua. Onko kuumetta, alavatsakipua, hajua vuodossa - eli infektion oireita? Joskus kierukka voi "valahtaa" alemmas, siksi sen paikka olisi hyvä nyt tarkistuttaa ultraäänellä.Toisaalta tiputtelua voi kestää 3-6 kk ilman em. syitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys: Vuoto lisääntyy koska mällit ruutataan kojeen jälkeen takaseinään. Mahdollinen verisyys voi johtua kumppanin haavasta virtsaputkessa.

Nimim. Amatöörilekuri