Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun tukka sojottaa näin (kuva)

Vierailija
05.09.2019 |

https://aijaa.com/j4BbxR

Mitään en ole tuolle tehnyt, silti sojottaa kuin olisi kaharrettu ja lakalla pistetty pystyyn. Ihanaa kun suoristuskaan ei auta, vaan pikkuhiljaa lähtee sojottamaan kohti korkeuksia. Toinen puoli pysyy suht ok ja kuten näkee muu tukka on lättänä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on trollihiukset. Luontoemo yrittää kertoa, että tänään on sulle hyvä päivä trollata :D

Vierailija
2/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ihan tätä varten kuvasin tuon suikaleen jotta joku kampaaja osaisi kertoa miksi tuon yhden suortuvan pitää sojottaa tuolla tavoin. Nykyään ihmiset taitaa nähdä trolleja joka puolella?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, ihan tätä varten kuvasin tuon suikaleen jotta joku kampaaja osaisi kertoa miksi tuon yhden suortuvan pitää sojottaa tuolla tavoin. Nykyään ihmiset taitaa nähdä trolleja joka puolella?

ap

En pidä sua tai tätä ketjua trollauksena. Taisi sitten olla huonoa huumoria.

Vierailija
4/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi  suortuvasi sojottaa noin, mutta oletko kokeillut jakausta toiselle puolelle, miten tuo suortuva silloin "käyttäytyy"?

Vierailija
5/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi  suortuvasi sojottaa noin, mutta oletko kokeillut jakausta toiselle puolelle, miten tuo suortuva silloin "käyttäytyy"?

Samanlainen, paitsi sisäänpäinkääntynyt, pyrkii omalle paikalleen oikealle.

Vierailija
6/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei siis tukka kääntyile tuolla tavoin?

ap

Vierailija
7/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella varmaan kääntyilee mutta eivät siitä tee numeroa. Kuvasi perusteella olet aika söpö pakkaus!

Vierailija
8/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa viimeiset 30 sekuntia elämästäni takaisin, minkä tuhlasin tähän ketjuun

Vierailija
9/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pyörre tukassa. Mun otsalla on samanlainen - tämä tuli huomattua kun leikkautin otsatukan ekaa kertaa... Valitettavasti sun hiukset kasvavat luonnostaan noin, muotoilutuotteilla ja föönaamisella sekä suoristusraudalla suortuvan saa käyttäytymään kunnolla, mutta se on sitten tehtävä joka päivä.

Vierailija
10/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh. Klikkasin ihan turhaan. Mä luulin, että tarkoitit tukkaa etkä hiuksia.

Vierailija
11/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tekee tuota myös. En tiedä miksi.

Vierailija
12/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen, milloin tulee se yksi kysymään, otatko kakkoseen. Odotanko turhaan?

Vierailija
13/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen ominaisuus ja kampaaja sanoo syyksi, että on taipuisa hiuslaatu. Eli jos muutkin hiukset olisivat lyhyemmät, myös ne pyrkisivät loivasti kiharalle.

Vierailija
14/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen ominaisuus ja kampaaja sanoo syyksi, että on taipuisa hiuslaatu. Eli jos muutkin hiukset olisivat lyhyemmät, myös ne pyrkisivät loivasti kiharalle.

Juu, itsellä sama, mutta Ap:na olisin enemmän huolissani tuosta kasvojen luonnottomasta sinerryksestä..

15/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö malli jos kasvatat sen pidemmäksi, ei sitten enää törröttäisi niin paljoa? Tai leikkaat lyhyemmäksi, onko sitten vielä pahempi? Joku raskas hoitoaine vain tuohon osaan hiuksia? Suoristusrauta?

Vierailija
16/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jolla surffari tukka ja mun hiukset kääntyy samalla tavalla joinakin päivinä vain yhdeltä puolelta. Kutsun sitä päivää huonoksi hiuspäiväksi. Oot muute aika kuuman olone skinkka. Laita vähä fotoo torsosta tai reisistä pliis. Edes huulista haluun nähä onko sulla pusuhuulet :p

Vierailija
17/17 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei siis tukka kääntyile tuolla tavoin?

ap

Kuinka intiimialueen karvoitus. Tekeekö samaa? Kuva tosin kertoisi enemmän.