Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies meinaa?

Vierailija
05.09.2019 |

Mies, jonka kanssa oli juttua, mutta se loppui siihen, että mies ei uskaltanut sitoutua, oli kokenut raskaan pettymyksen avioliitossaan, kun tunteet heräsi molemmilla, hän hävisi kuvioista.
Aika ajoin mies on viestitellyt kivoja viestejä ja antanut ymmärtää että pitää minusta. Minä viimein ilmoitin hänelle, että etsin elämääni tasapainoa, että heipat hänelle. Mies vielä vastasi että hänkin etsii tasapainoa ja haluaa hitaasti tutustua minuun. En vastannut siihen mitään.
Sitten hän viestitti 1kk päästä tuosta edellisestä yhteydenotosta ja kysyi taas olenko löytänyt miehen. Kysyi miten loma mennyt jne. Kertoi, että oli saanut vakavan sairaskohtauksen ja ollut sairaalassa. Minua tietysti säikäytti hänen sairaus ja kyselin vointia ja seuraavanakin päivänä kysyin vointia. Hän vastasi viesteihin aina heti.
Nyt mietin miksi mies viestittelee minulle? Nyt ei miehestä ole pariin päivään kuulunut mitään. Mitä tälle hommalle pitää tehdä? Tunteita minulla on häntä kohtaan, tajuan kuitenkin, että haluan miehen, joka on arjessa mukana. Olenko siis hiljaa, enkä enää kysele perään? Pliis, ei lannistamista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoittaja sanoi aika hyvin sen miten asia on. Hyvä!

Vierailija
22/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... että entäpä, jos ihan muina naisina kyselen kuulumisia ja kerron omia asioita, mitään skenaarioita kehittämättä, olisin kaverina. Voisikohan se olla järkevää? Koska tottakai suhteessakin toivoisin kumppanilta, että tulisin rakastetuksi omana itsenäni, vikoineni ja hyveineni.

Ap

Josta taas yksi mies oppisi että naisia voi kohdella miten tahansa ja silti ne on saatavilla kun se sopii omiin itsekäisiin tarpeisiin. Ja sitten voidaankin syyttää yksin pahaa pahaa miestä, joka silkkaa pahuuttaa kiusaasi kilttiä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis älä jahkaile turhia tästä miehestä. Odota rauhassa että rakkaus osuu tiellesi ja harrasta muita kivoja asioita sitä odotellessa.

Vierailija
24/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa hyvään ja toivoisin, että voisin rakentaa mieheen luottamusta, ollaan oltu tosi herkissä hetkissä toistemme tukena. Uskon, että siksi mies on minuun yhteydessä. Mies on puhunut myös uupumuksesta minulle, että voisiko olla, että miehellä on niin paljon kaikkea menossa omassa elämässä, että ne asiat vie häneltä aikaa, eikä kyse olekaan siitä, että ei tykkää minusta..?

Ap

Älä yritä selitellä miehen käytöstä ku asia on ihan selvä. Sitä ei kiinnosta niin paljo että olis sun kans.