Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten paino ei tipu! Elämäntapoja muutin kuukausi sitten

Vierailija
05.09.2019 |

En ole ylipainoinen, mutta haluaisin painosta 5-8kg pois. Synnytyksestä 4kk. Imetys lopetettiin 2kk iässä. Paino edelleen sama kuin sairaalasta lähtiessä. Painan 2kg enemmän mitä ennen raskautta..
Tein muutoksia kuukausi sitten syömisen suhteen. Sitä ennen jo kävin päivittäin lenkillä kuten nytkin.
Nyt syön aamupalan, juon vettä päivän aikana hyvin, syön säännöllisesti ja herkuttelen kerran viikossa! Eikä silti paino vaan tipu, mistä tämä johtuu?

Mitään lääkitystä ei ole joka voisi olla syynä. Ja olen alle 30v jos iällä on merkitystä. Uskomattoman vaikeaa tullut tässä laihdutuksesta. Menee motivaatio kun ei tule tuloksia 😩

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina noista läskeistä jaksetaan länkyttää, vaikka kaikki tietää, miten laihdutaan.

Eriasia, jos sairaus/lääkkeet estää jotenkin laihtumasta.

Kaikki tietää, miten laihdutetaan... Niinkö tosiaan? Mä kyllä sanon, että laihtuminen ei ole todellakaan helppoa! Joo, pystyisin kyllä olemaan syömättä ja laihtumaan niin (olen aikaisemminkin nuorena näin tehnyt), mutta jos ei halua pilata aineenvaihduntaansa ja heittää hyvästetä vähille lihaksilleen, laihtuminen ei todellakaan ole enää kolmenkympin paremmalla puolella helppoa.

Mä oon ollut nyt suurimman osan kesästä pätkäpaastolla, ja paino on pudonnut maksimissaan kaksi kiloa. Ei ole todellakaan helppoa tämä.

Eikö tämä kesä kuitenkin ole antanut sinulle tiedon, että pätkäpaasto ei ole sinun juttusi ja sinun pitää etsiä sitä uutta tietoa ja tapaa mikä toimisi sinulle? Eikä hakata päätä seinään ja uhriutua kuinka vaikeaa se on kun se ei sitä oikeasti ole kun sen oman tapansa laihtua löytää.

Vierailija
22/22 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja et saa liikkumalla pois. Sun pitää vaan syödä vähemmän tai paastota niin että insuliinin määrä veressä laskee. Oliiviöljyä ja kanaa ruokavalioon, herkut ja viljat pois tai edes vähemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi