Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun paras kaveri ilmoittaa, ettei enää olekaan paras kaveri...

Vierailija
30.05.2006 |

siis voi ei näitä jo eskarilaisten ihmissuhteita!

Tyttö tuli surullisena kotiin, paras kaveri oli ilmoittanut ettei enää olekaan hänen paras ystävänsä, vaan yhden toisen tytön. Oli koko päivän leikkineet kaksistaan ne kaksi tyttöä, minun tyttöäni eivät huolineet mukaan. Ja minun tyttöni on koko eskariajan ollut tämän toisen kanssa kuin paita ja peppu, ovat käyneet leikkimässä toistensa luona jne

Tämä (entinen?) paras kaveri oli tiputtanut lippiksensä pihalla ja minun tyttöni oli sen antanut takaisin, sanonut ole hyvä, mutta toinen ei ollut edes kiittänyt. Jatkoivat vaan leikkiään toisen tytön kanssa.

Mitä minä voin äitinä sanoa, miten neuvoa toimimaan?

Sekin tuntuu kamalalta, että nämä kaikki kolme tyttöä menevät syksyllä samalle koululuokalle, mitäs sitten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sydäntä riipaisi suru pienen tyttösi puolesta.

Se on noin pienelle niin kovaa kun alkaa ihmissuhde selvittelyt jo noin pienenä :( Toivottavasti kyseessä olisi ohi menevä vaihe.

Itse olen ollut ala-asteella koulukiusattu ja tytöt olivat välillä kanssani parasta kaveria ja väillä yks kaks en kelvannut mihinkään... Paras apu äidiltäni oli läheisyys, puhuminen, välittäminen ja osallistuminen minun juttuihin.

Pikkuisellesi toivon mukavaa kesää ja paljon uusia ystäviä!

Samoin myös äidille ja koko perheelle mukavaa kesää...

Vierailija
2/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on ainakin meillä käynyt. Tyttöni on nyt ekalla ja pihassa on jatkuvasti tytöillä riitoja siitä että aina jotain syrjitään. Nytkin tyttöni lähti kaverilleen jonka kanssa on tosi kivaa niin kauan että seuraan liittyy kolmas tyttö joka aloittaa kiusan ja kaveri liittyy siihen. Saapi nähdä, tuleeko taas itkien kotiin.

Minä olen yrittänyt opettaa että joskus on myös oikeus leikkiä kaverin kanssa kahdestaan, mutta ketään ei saa jatkuvasti syrjiä, ja nämä kokoonpanothan vaihtuvat koko ajan.

Tyttöjen leikkiin ei vain aina mahdu kolmea, ja silloin joku potkaistaan pois. Pojilla tätä ongelmaa ei niin tunnu olevan.

Elämä on...=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oikeassa. Se on lähes aina ohimenevä vaihe ja uusia ystäviä tulee ja mahdollisesti myös näitä vanhojakin... Mutta surettaa se pienen mieltä silti.

Vierailija
4/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta sydäntä riipaisi suru pienen tyttösi puolesta.

Se on noin pienelle niin kovaa kun alkaa ihmissuhde selvittelyt jo noin pienenä :( Toivottavasti kyseessä olisi ohi menevä vaihe.

Itse olen ollut ala-asteella koulukiusattu ja tytöt olivat välillä kanssani parasta kaveria ja väillä yks kaks en kelvannut mihinkään... Paras apu äidiltäni oli läheisyys, puhuminen, välittäminen ja osallistuminen minun juttuihin.

Pikkuisellesi toivon mukavaa kesää ja paljon uusia ystäviä!

Samoin myös äidille ja koko perheelle mukavaa kesää...

Tyttöni on vasta 3v ja hänen paras kaverinsa tarhassa on reilun vuoden vanhempi poika. Isommat tytön kiusaavat, huutelevat pussailua ja rakastamista, mitä tyttöni ei vielä ymmärrä, eikä osaa siitä loukkaantua, mutta äitinä tekee pahaa. Nyt tämä poikakin on alkanut leikkiä enemmän toisten poikien kanssa. Pahaa tekee aina kuulla, jos joku tarhakaveri sanoo tytölleni, etten halua leikkiä sun kanssa tai istua sun vieressä jne.. Itsekin kun olen ollut koulukiusattu koko kouluaikani, niin senkin takia aika herkillä olen

Vierailija
5/5 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulenpa että tämä on vain ohimenevä vaihe, tuossa iässä ihmissuhdetaidot eivät ole vielä kovin kehittyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi