Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon täällä pesii surkeita lähihoitajia?

Vierailija
30.05.2006 |

Mulla on aina ollut vähän se käsitys, että jos ei muualle pääse, menee lähihoitajakouluun..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin tyä. Ja mitä luulette; onnistuisiko ap:lta esim ihmisen verenkierron oppiminen????

Vierailija
42/46 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan NIIDEN lähihoitajien halveksunnasta, jotka tekevät työtä tahtomattaan, ilman motivaatiota, nyrpeällä naamalla, aina kiitosta odottaen.

Ap laittoi otsikkoon " surkeita lähihoitajia" , koska halusi nimenomaan tietää, paljonko tällä palstalla olisi niitä, jotka ovat lähihoitajan työssä tahtomattaan..kai ne, jotka tekevät mielestään vastenmielistä työtä, ovat aika surkeita?

Ja ap ei ole paha, ei välitä lapsilleen " sairaita" asenteita, ei väheksy toisten työtä jne.

Ihan mahdottomaksi meni tämä ketju, ilmeisesti ainakin sisälukutaidossa olisi monella kirjoittajalla kohentamisen varaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt työstä ja opiskelukin oli kivaa. Rankkana en sitä pitänyt missään vaiheessa!

Vierailija
44/46 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työksennellyt kahtena kesänä, ja välillä tuuraajana työvoimatoimistossa. Sitä kautta tietoni. Lähihoitajaksi on pääsee tyyppi kuin tyyppi. Koulujakin on monta, missä opiskella.

Vierailija
45/46 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ihan jokainen on pakko kouluttaa, niin sitten lähihoitajaksi. On niissä paljon fiksujakin, en minä sitä sano, mutta ei niille saisi laittaa sh-tasoisia tehtäviä.

Vierailija
46/46 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on silti paljon parempi, kun lähihoitajilla. Onko lentoemot sitten

todella sivistyneitä ja fiksuja? Siinä mun mielestä yliarvostettu ammatti.