Kuinka paljon täällä pesii surkeita lähihoitajia?
Mulla on aina ollut vähän se käsitys, että jos ei muualle pääse, menee lähihoitajakouluun..
Kommentit (46)
Vaan NIIDEN lähihoitajien halveksunnasta, jotka tekevät työtä tahtomattaan, ilman motivaatiota, nyrpeällä naamalla, aina kiitosta odottaen.
Ap laittoi otsikkoon " surkeita lähihoitajia" , koska halusi nimenomaan tietää, paljonko tällä palstalla olisi niitä, jotka ovat lähihoitajan työssä tahtomattaan..kai ne, jotka tekevät mielestään vastenmielistä työtä, ovat aika surkeita?
Ja ap ei ole paha, ei välitä lapsilleen " sairaita" asenteita, ei väheksy toisten työtä jne.
Ihan mahdottomaksi meni tämä ketju, ilmeisesti ainakin sisälukutaidossa olisi monella kirjoittajalla kohentamisen varaa.
ap
Olen pitänyt työstä ja opiskelukin oli kivaa. Rankkana en sitä pitänyt missään vaiheessa!
Oon työksennellyt kahtena kesänä, ja välillä tuuraajana työvoimatoimistossa. Sitä kautta tietoni. Lähihoitajaksi on pääsee tyyppi kuin tyyppi. Koulujakin on monta, missä opiskella.
Nyt kun ihan jokainen on pakko kouluttaa, niin sitten lähihoitajaksi. On niissä paljon fiksujakin, en minä sitä sano, mutta ei niille saisi laittaa sh-tasoisia tehtäviä.
Palkka on silti paljon parempi, kun lähihoitajilla. Onko lentoemot sitten
todella sivistyneitä ja fiksuja? Siinä mun mielestä yliarvostettu ammatti.
ja samoin tyä. Ja mitä luulette; onnistuisiko ap:lta esim ihmisen verenkierron oppiminen????