Minkä nimen antaisitte tähän asti eletylle elämällenne jos se olisi elokuva?
Mun olis varmaankin--> Mies jolle tapahtui liikaakin.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Only the shadows dancing
Elämää sivusta seurattuna ja pimeässä hapuillen niitä pieniä valonhetkiä välillä miettien miksi on edes täällä ja miten matkan saa jatkumaan samalla kantaen menneisyyttään mukanaan jokapäivä.
Toinen suomalainen versio voisi olla Joskus minä hymyilin. Kertomus nuoresta naisesta, joka ei luota kenenkään ja joka epäilee kaikkia ja kaikkea ja jonka on vaikeaa hymyillä.
Joku päivä sitten tiedät olleesi oikeassa.
Sinccis
Sperminator - Uhoaja. Nuori ja hurja naistenkaataja herättää ihastusta ja vihastusta.
Sperminator 2 - Tuomion päivä. Naistenkaataja haksahtaa naimisiin.
Sperminator 3 - Ipanoiden kapina. Entinen naistenkaataja käy viimeiseen taistoon ipanalaumaa vastaan.
Sperminator 4 - Pelastus. Viina maistuu ja lopulta kuolema korjaa vanhan ja väsyneen ex-naistenkaatajan.
Tuhansien pelkojen mies - tarina siitä, miten pelot estivät ihmistä etsimästä ja olemasta onnellinen. Tarinassa käytäisiin läpi ne kohdat, joissa henkinen kantti olisi voinut antaa onnellisen lopun. Vähän niin kuin Carpe Diem, mutta niin, että ne hetket vain sujahtavat ohi ja päähenkilö ei omien ennakkoluulojensa, pelkojensa tms. takia uskalla tarttua tilaisuuksiin.
Pääroolin nimi olisi Artimus Seymor Sean Hole.
I did it my way! And I still do..😏
Dokumentti: Vuosituhannen vaihteen maatalouden rakennemuutoksen demografiset seuraukset - maalta kaupunkiin muuttaessa on aivan sama, missä maassa se kaupunki on.
Vaikeuksien kautta voittoon tai Menestyksen malli XDDD Niin se malli olen minä. Näytän siinä leffassa, että miten menestyy ja mitä uhrauksia se vaatii.
Ei laaksoa, ei kukkulaa. Liian tasapaksua kiltin, mutta harvasanaisen miehen kanssa.
Elämätön Elämä Koneen Ääressä: Ikuinen Sisäinen Tyhjyys
Onnellisen sivustaseuraajan talossa