Minkä nimen antaisitte tähän asti eletylle elämällenne jos se olisi elokuva?
Mun olis varmaankin--> Mies jolle tapahtui liikaakin.
Kommentit (132)
Lässähdys.
Kuvaa erittäin hyvin sitä kuinka "suuret unelmani" kävivät toteen. Lässähtäen, kaikki jäi puolitiehen.
Kuinka hukata elämä yhdeksässä vuodessa
Mies jonka ympäriltä naiset viedään
Puuta, heinää ja muutama vesiperä.
Syntynyt 4. heinäkuuta.
(Oikeasti olen syntynyt silloin, muuta yhteistä ei sitten oikean elokuvan kanssa olekaan.)
Yksinäisyys, minun nimeni.
Yksinäisen naisen ajatuksia elämästä.
Myöhempi versio voisi olla :
Jos kuolen niin huomaako kukaan
En koskaan halua kiistää totuutta ja jos se on tämä on tunnustan sen.
Kaupungissa nimeltä Hel sinkkuna edelleen.
Kirjoitin jo nuorempana muistikirjaan hyvän pätkän elämästäni. En muista kaikkea siitä, muttta sopisi tähän.
Näytelmä elämästä
Sillä aikaa, kun muut oikeasti elävät elämäänsä olen itse viettänyt pahimpia vuosia. Olen ollut sellaisessa pimeydessä, etten aina ole tiennyt miten jatkaa. Tämä minun elämäni on vaan näytelmä elämästä ja sellainen murhenäytelmä johon ei mikään valo kovin hyvin pääse valaisemaan ja mikään pieni komedia ei sitä pelasta. Kun tämä on vaan tällainen näytelmä mietin voisiko joku päättää sen ja sanoa, että nyt se loppuu. Laittaa ne valot taas päälle ja opettaa elämään elämää ihan realitynä ilman sitä näytelmäroolia. Joku joka näyttäisi tietä ja sanoisi, että sinä uskallat astua elämään ja jätät viimeinkin sen roolisi niissä surullisissa elokuvissa, unohdat itkusi sekä et pelkää enää ja uskallat olla oma itsesi.
Sometimes truth is stranger than fiction
Ruskea talo esittää haastattelupyynnön!