Menin sitten ja ostin 15 pulloa Jaloviinaa...
Lähden huomenna kahdeksi viikoksi mökille ja nyt mietityttää, että riittääköhän nuo?
Kommentit (13)
Ei tuu riittämään, voin kertoa kokemuksesta. Puolet lisää.
Ei kukaan voi ostaa noin montaa pulloa! Eihän kenellekään myydä noin paljoa....
Ei riitä, ei lähellekään. 2 pulloa per päivä vähintään menee ja miedot lisäksi. Hanki ajoissa lisää.
Se on aika paljon minun mielestäni. En taida olla koko elämäni aikana vielä juonut noin paljon alkoholia yhteensä. Viimeksi otin kaksi lasia Moët & Chandonia uudenvuodenaattona. Tällä tahdilla ei taida 15 jallupullon määrä tulla täyteen ikinä.
Oletko miettinyt mikä on se vamma psyykessäsi, jota hoivaat jallulla? Ja onko alkanut osoittaa parantumisen merkkejä? Vai olisiko terveellistä välillä kokeilla jotain muuta keinoa?
Kerran mökillä kannettiin autosta pari koria kaljaa, kassillinen 5-6 isoa pulloa väkeviä ja joku laittoi pöydälle kaksi pakettia grillimakkaroita. Siihen setä sanoi ai syömäänkö tänne vain tultiin? Sillä se on aina sana hallussa.
Jos 0,5 litran pulloja, niin ei riitä.
Sehän riippuu ihan päiväkulutuksesta. Jos koko aika juo, niin voi loppua kesken, sillä pullo päivässä ja yksi särkymis/hukkaamisvaraa ei ole kauhean paljon jatkuvan kännin progressiiviseen ylläpitoon.
Jos jakaa määrän parin päivän putkiin ja pitää väleissä loiventelupäivän ja pari selvää päivää, riittää oikein hyvin vaikka maistuisi enemmänkin yhdeltä istumalta.
Jos joku loppasuu kaveri ilmaantuu paikalle, käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan päiväkulutuksesta. Jos koko aika juo, niin voi loppua kesken, sillä pullo päivässä ja yksi särkymis/hukkaamisvaraa ei ole kauhean paljon jatkuvan kännin progressiiviseen ylläpitoon.
Jos jakaa määrän parin päivän putkiin ja pitää väleissä loiventelupäivän ja pari selvää päivää, riittää oikein hyvin vaikka maistuisi enemmänkin yhdeltä istumalta.
Jos joku loppasuu kaveri ilmaantuu paikalle, käy huonosti.
Loppasuut on pahoja. Mä tiedän kun itse olen sellainen ja melkein kaikki kaveritkin ottaa kuin luulisivat juotavan loppuvan mailmasta. Tarvittaisi varmasti paketti auto juomille jos kahdeksi viikoksi mentäisi mökille.
Jaloviinaa ei voi koskaan olla liikaa!
Missä se sun mökkis onkaan?