Tinder-deitti käytti n-sanaa treiffeillä, jätänkö tapailun tähän
Tapasin tinderissä todella hyvännäkösen naisen ja mainittuani Tiger Woodsin (puhuimme minigolfista) hän vastasi "Ai se *n-sana*?" täysin kasuaalisti eikä osoittanut mitään katumisen merkkejä. N-sanan käyttö on rasistista ja junttia ja olen hyvin liberaali, joten en tiedä haluanko tavata häntä enää vaikka hän on hyvin kaunis ja nautin hänen seurastaan ennen sitä. Mitä mieltä olette, jätänkö tapailun tähän vai otanko sen puheeksi seuraavilla treiffeillä? Tällä kertaa en kehdannut reagoida mitenkään.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaisen harvinaisuuden kuin persunaisen. Tosin itsekin taidat olla vihreänä miehenä aika harvinainen?
Joopa joo. Mä äänestin vasemmistoa ja halveksin persuja ja kyllä: Käytän n-sanaa.
Miksi käytät n-sanaa? Tuoko se sinulle jotain ylemmyyden tunnetta?
Varsinainen lumihiutale olet mieheksi. Tee naiselle palvelus ja jätä tapaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen lumihiutale olet mieheksi. Tee naiselle palvelus ja jätä tapaamatta.
Oikeasti mitä v*ttua?
Mulla on kylla (ekat) treffit kosahtaneet siihen, etta treffikumppani paljastui r*sistiksi. Eli jattaisin tapailun heti siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mitä v*ttua?
No sitä hittua että eihän kukaan oikea mies moisesta loukkaannu. Kyllä kuukeria saa sanoa ihan siksi mitä on.
Joo törkeästi sanoi. Ei jatkoon.
T: persu
Ne et ainakaan anna itsestäsi mitään välkkyä kuvaa, jos seuraavilla treffeillä vielä/vasta nostat asian taas esiin tyyliin ”silloin viimeksi kun sanoit että Tiger Woods...” - mä (en käytä tuota kuvaavaa sanaa) miettisin, että onpa sulla pitkät piuhat ja hidas ajatuksenjuoksu jos jäät tuollaista moneksi päiväksi pohtimaan.
Saattaa olla, ettei tuo nainen tajua, että sana on toisille (monille) varsin rsistinen. Itse käytin joskus termiä ”Negro spirituaali” ja sain joltain peräkärryllisen haukkumista päälleni koska olen kammottava rsisti. No kyllä ne Amerikan tummaihoisetkin tuota termiä käyttää (tosin saattavat jotkut ehkä einiin koulutetut hyvinkin kaveriaankin puhutella ni*ger, minkä takia sanoin, ettei tuo nainen EHKÄ kuullut omaa epäkorrektiuttaan)
Vierailija kirjoitti:
Ne et ainakaan anna itsestäsi mitään välkkyä kuvaa, jos seuraavilla treffeillä vielä/vasta nostat asian taas esiin tyyliin ”silloin viimeksi kun sanoit että Tiger Woods...” - mä (en käytä tuota kuvaavaa sanaa) miettisin, että onpa sulla pitkät piuhat ja hidas ajatuksenjuoksu jos jäät tuollaista moneksi päiväksi pohtimaan.
Saattaa olla, ettei tuo nainen tajua, että sana on toisille (monille) varsin rsistinen. Itse käytin joskus termiä ”Negro spirituaali” ja sain joltain peräkärryllisen haukkumista päälleni koska olen kammottava rsisti. No kyllä ne Amerikan tummaihoisetkin tuota termiä käyttää (tosin saattavat jotkut ehkä einiin koulutetut hyvinkin kaveriaankin puhutella ni*ger, minkä takia sanoin, ettei tuo nainen EHKÄ kuullut omaa epäkorrektiuttaan)
Tama on se juttu just. Afrikkalais-amerikkalaisille tuon sanan kaytto on ihan sallittua. Naitten kanssa kannattaa olla tosi varovainen, on erittain ironiaherkka aihe.
Sama kun mun miesystava, joka kasvattaa parhaillaan partaansa, heittaa joskus etta se ei ole viela "t3rroristipituinen" (on siis Lahi-idasta kotoisin). Ei varmaan arvostaisi jos joku toinen heittaisi tuommoista. (Minut poislukien tietysti, mina saan sanoa vaikka p4rtalapseksi ja olen joskus sanonutkin.)
Tai etta homot voivat sanoa toisiaan faggoteiksi ja queereiksi ym, vaikka se on perinteisesti ollut haukkumasana.
Itse en varmaan pystyisi jatkamaan tapailua. Kertoo arvoista, suvaitsevaisuudesta ja käytöstavoista aika paljon. Ja vieläpä hei ekat treffit!
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tama on se juttu just. Afrikkalais-amerikkalaisille tuon sanan kaytto on ihan sallittua. Naitten kanssa kannattaa olla tosi varovainen, on erittain ironiaherkka aihe.
Sama kun mun miesystava, joka kasvattaa parhaillaan partaansa, heittaa joskus etta se ei ole viela "t3rroristipituinen" (on siis Lahi-idasta kotoisin). Ei varmaan arvostaisi jos joku toinen heittaisi tuommoista. (Minut poislukien tietysti, mina saan sanoa vaikka p4rtalapseksi ja olen joskus sanonutkin.)
Tai etta homot voivat sanoa toisiaan faggoteiksi ja queereiksi ym, vaikka se on perinteisesti ollut haukkumasana.
No ei se kyllä ihan sallittu sana ole mustaihoisillekaan, sitä käytetään jos halutaan hieman shokeerata. Onkohan esim. Barack tai Michelle Obama koskaan kutsunut ketään tuolla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä ihan sallittu sana ole mustaihoisillekaan, sitä käytetään jos halutaan hieman shokeerata. Onkohan esim. Barack tai Michelle Obama koskaan kutsunut ketään tuolla nimellä.
Ihan hyvin voin kuvitella etta Michelle on sangysta kasin murissut Barackille etta "come to mama n------" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mitä v*ttua?
No sitä hittua että eihän kukaan oikea mies moisesta loukkaannu. Kyllä kuukeria saa sanoa ihan siksi mitä on.
Oikea mies äyhäyh ja räyh.
Deitin äiti on todennäköisesti vaihtanut sitä lapsena viinaan. Valitse joku normaali ihminen sen sijaan.
On syytä ottaa huomioon, että eri ihmisille samat sanat tarkoittavat eri asioita. Joillekin kyseinen sana on rasistinen ilmaus, toisille se on vain kansanomainen tapa ilmaista asia. Yhdestä sanasta ei ehkä kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Kun tuntee ihmisen paremmin, osaa myös tulkita paremmin hänen puheitaan. Voit myös kysyä henkilöltä itseltään, mitä hän tarkoitti, jos et ole varma.
Minä käytän tuota sanaa ihan niin kauan kuin valkoisista on omia sanoja. Thaimassa farang, jota käytetään hyvin ivaavasti ja valkoista ihmistä pilkaten, Itä-Afrikassa mzungu jne. Noita sanoja kyllä saa käyttää kun kohteena on valkoinen ihminen.
Siis mikä ”n-sana?” Nee keri vai?
Ajattele deittisi parasta ja valitse normaalista taustasta oleva seurustelukumppani. Deittisi varmasti löytää itselleen sopivan luuserin jostain räkälästä.
"Jos olisin tinterissä ja tapaisin siellä kauniin naisen ja pääsisin teiteille hänen kanssaan, ja sitten hän sanoisi vaikka jotain kuuluisaa urheiluaa n-iksi, niin olisin varmaan vavvapalstan naisten silmissä oikeasti kiltttti ja liberaali, jos pahastuisin siitä. Kokeilenpa kirjoittaa tästä. " - Ulí -
No minä en jatkaisi. Ras.stisen ihmisen kanssa ei jaksa keskustella, se on jatkuvaa vääntämistä.
Ja sellainen ihminen uskoo erilaisiin huhupuheisiin, salaliittoteorioihin ja tunteisiin vetoaviin höttöjuttuihin, kuka sellaisen kanssa jaksaisi pidempään elää? En ainakaan minä.
Ihmisen arvot, sivistys ja älykkyys ovat tärkeitä vetovoimatekijöitä. Jollekin toiselle tärkeitä ovat ehkä varakkuus tai ulkonäkö, minulle taas ne ovat melko yhdentekeviä.