Tinder-deitti käytti n-sanaa treiffeillä, jätänkö tapailun tähän
Tapasin tinderissä todella hyvännäkösen naisen ja mainittuani Tiger Woodsin (puhuimme minigolfista) hän vastasi "Ai se *n-sana*?" täysin kasuaalisti eikä osoittanut mitään katumisen merkkejä. N-sanan käyttö on rasistista ja junttia ja olen hyvin liberaali, joten en tiedä haluanko tavata häntä enää vaikka hän on hyvin kaunis ja nautin hänen seurastaan ennen sitä. Mitä mieltä olette, jätänkö tapailun tähän vai otanko sen puheeksi seuraavilla treiffeillä? Tällä kertaa en kehdannut reagoida mitenkään.
Kommentit (53)
Jossei elämänarvot, tavat yms kovin kohtaa niin uutta matoa koukkuun vaan.
Mitä sitä turhaan ressaamaan ja ihmettelemään.
Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaisen harvinaisuuden kuin persunaisen. Tosin itsekin taidat olla vihreänä miehenä aika harvinainen?
En jatkaisi tapailua. Nainen oli selvästi moukka.
En jatkaisi. Junttius on luotaantyöntävä ominaisuus.
Älä jatka. Empatiakyvytön ihminen lastesi äidiksi?
No ei kai sillä paneskeluun mitään merkitystä ole.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi. Junttius on luotaantyöntävä ominaisuus.
Mä oon poistunut miespuoleisen seuralaisen luota tämän käytettyä ärrä sanaa. Totesin vain yksi kantaan eiköhän tää ollut sitten tässä ja lähdin menemään. Kannattaa tuoda jo heti ekoilla treffeillä ilmi omat kantansa jottei kummallekaan ehdi muodostumaan mitään turhia odotuksia.
4/5. Just sopiva poliittisesti korrekti trollaus. Hahahahahahahaa!
Kyllähän tuo paljon ihmisestä kertoo.
No, itse en ainakaan tapailisi miestä, joka puhuisi halveksuvaan sävyyn muista ihmisistä. Minusta se vaan on junttia ja noloa käyttää n-sanaa, homoista jotain pilkkanimityksiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaisen harvinaisuuden kuin persunaisen. Tosin itsekin taidat olla vihreänä miehenä aika harvinainen?
Ei tarvitse ajatukseltaan olla mikään vihreä, jos omaa hyvät käytöstavat eikä puhu halveksuvaan sävyyn muista ihmisistä esimerkiksi ihovärin perusteella.
En tiedä muuta, mutta ehkä sinun pitäisi keskittyä itse siihen parisuhteen hankkimiseen eikä kysyä täältä mielenvikaisten ihmisten pesästä mielipiteitä yhtään mihinkään...
Vierailija kirjoitti:
No, itse en ainakaan tapailisi miestä, joka puhuisi halveksuvaan sävyyn muista ihmisistä. Minusta se vaan on junttia ja noloa käyttää n-sanaa, homoista jotain pilkkanimityksiä tms.
Asiaan muuten liittymättä: En tiedä mitään niin "junttia" kuin ihmisen joka käyttää kanssaihmisestä sanaa "juntti".
Tuollainen ihminen on typerä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Mä äänestin vasemmistoa ja halveksin persuja ja kyllä: Käytän n-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan muuten liittymättä: En tiedä mitään niin "junttia" kuin ihmisen joka käyttää kanssaihmisestä sanaa "juntti".
Vai niin, mutta juntit käytöstavat on juntit käytöstavat... Miten muuten kuvailisit tuollaisen ihmisen käytöstä, joka käyttää estotta n-sanaa?
no ootpa herkkä