Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-deitti käytti n-sanaa treiffeillä, jätänkö tapailun tähän

ap
04.09.2019 |

Tapasin tinderissä todella hyvännäkösen naisen ja mainittuani Tiger Woodsin (puhuimme minigolfista) hän vastasi "Ai se *n-sana*?" täysin kasuaalisti eikä osoittanut mitään katumisen merkkejä. N-sanan käyttö on rasistista ja junttia ja olen hyvin liberaali, joten en tiedä haluanko tavata häntä enää vaikka hän on hyvin kaunis ja nautin hänen seurastaan ennen sitä. Mitä mieltä olette, jätänkö tapailun tähän vai otanko sen puheeksi seuraavilla treiffeillä? Tällä kertaa en kehdannut reagoida mitenkään.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ootpa herkkä

Vierailija
2/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei elämänarvot, tavat yms kovin kohtaa niin uutta matoa koukkuun vaan. 

Mitä sitä turhaan ressaamaan ja ihmettelemään.

Vierailija
4/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaisen harvinaisuuden kuin persunaisen. Tosin itsekin taidat olla vihreänä miehenä aika harvinainen?

Vierailija
5/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se n****ri!

Vierailija
6/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua. Nainen oli selvästi moukka.

Vierailija
7/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Junttius on luotaantyöntävä ominaisuus.

Vierailija
8/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka. Empatiakyvytön ihminen lastesi äidiksi?

Vierailija
9/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sillä paneskeluun mitään merkitystä ole.

Vierailija
10/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi. Junttius on luotaantyöntävä ominaisuus.

Mä oon poistunut miespuoleisen seuralaisen luota tämän käytettyä ärrä sanaa. Totesin vain yksi kantaan eiköhän tää ollut sitten tässä ja lähdin menemään. Kannattaa tuoda jo heti ekoilla treffeillä ilmi omat kantansa jottei kummallekaan ehdi muodostumaan mitään turhia odotuksia.

Vierailija
11/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Just sopiva poliittisesti korrekti trollaus. Hahahahahahahaa!

Vierailija
12/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo paljon ihmisestä kertoo.

Vierailija
13/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit asiasta hänelle?

Vierailija
14/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ainakaan tapailisi miestä, joka puhuisi halveksuvaan sävyyn muista ihmisistä. Minusta se vaan on junttia ja noloa käyttää n-sanaa, homoista jotain pilkkanimityksiä tms.

Vierailija
15/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaisen harvinaisuuden kuin persunaisen. Tosin itsekin taidat olla vihreänä miehenä aika harvinainen?

Ei tarvitse ajatukseltaan olla mikään vihreä, jos omaa hyvät käytöstavat eikä puhu halveksuvaan sävyyn muista ihmisistä esimerkiksi ihovärin perusteella.

Vierailija
16/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta, mutta ehkä sinun pitäisi keskittyä itse siihen parisuhteen hankkimiseen eikä kysyä täältä mielenvikaisten ihmisten pesästä mielipiteitä yhtään mihinkään...

Vierailija
17/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse en ainakaan tapailisi miestä, joka puhuisi halveksuvaan sävyyn muista ihmisistä. Minusta se vaan on junttia ja noloa käyttää n-sanaa, homoista jotain pilkkanimityksiä tms.

Asiaan muuten liittymättä: En tiedä mitään niin "junttia" kuin ihmisen joka käyttää kanssaihmisestä sanaa "juntti".

Vierailija
18/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen on typerä juntti.

Vierailija
19/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Mä äänestin vasemmistoa ja halveksin persuja ja kyllä: Käytän n-sanaa.

Vierailija
20/53 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan muuten liittymättä: En tiedä mitään niin "junttia" kuin ihmisen joka käyttää kanssaihmisestä sanaa "juntti".

Vai niin, mutta juntit käytöstavat on juntit käytöstavat... Miten muuten kuvailisit tuollaisen ihmisen käytöstä, joka käyttää estotta n-sanaa?