Epätoivoinen rakkaus :(
Kertokaa kokemuksia millaista on rakastaa ja tietää ettei välttämättä koskaan voi olla yhdessä rakkauden kohteen kanssa.
Tämä ikävä ja rakastaminen sattuu :(
Kommentit (24)
Se on perseestä. Meillä jopa yhteinen lapsi. Nyt vielä enemmän perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Liian suuri ikäero. Joutuu jatkuvasti vielä näkemään.
Oletteko samassa työpaikassa vai?
Kokemuksesta voin kertoa, että tunne haihtuu, ja jälkeenpäin huomaat vain haaskanneesi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin kertoa, että tunne haihtuu, ja jälkeenpäin huomaat vain haaskanneesi aikaa.
Ei välttämättä... Kokemuksesta voin sanoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Anna itselles lupa rakastaa. Rakasta etäältä, jos et muuta voi.
Kiitos tästä! Olen yrittänyt paeta tunteitani mutten jaksa enää. Myönnän itselleni että rakastan ja toivon että tunteet menevät molemmilla ohitse.
Ap
Tälle ilmiölle löytyy nimikin eli alffa dreamer. Olet se nainen jota se alffa ei valinnutkaan ja jäät koko loppuelämäksi ikävöimään ja haaveilemaan hänestä. Olisit alffaleski jos olisit päässyt tämän alffan kanssa parisuhteeseen, mutta mies lähtikin sitten toisen naisen matkaan jossain vaiheessa. Lopputulos on kaikissa sama ja et pysty pariutumaan enään tavallisen miehen kanssa.
tuohon voisi auttaa, se että nytkähtäisikö asia johonkin suuntaa mikäli yrittäisit kertoa tälle henkilölle?
Vierailija kirjoitti:
Tälle ilmiölle löytyy nimikin eli alffa dreamer. Olet se nainen jota se alffa ei valinnutkaan ja jäät koko loppuelämäksi ikävöimään ja haaveilemaan hänestä. Olisit alffaleski jos olisit päässyt tämän alffan kanssa parisuhteeseen, mutta mies lähtikin sitten toisen naisen matkaan jossain vaiheessa. Lopputulos on kaikissa sama ja et pysty pariutumaan enään tavallisen miehen kanssa.
Tunnistin itseni tuosta.
mies vain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin itseni tuosta.
Siis oletko alffaleski vai alffadreamer nainen vai homovariaatio leskestä/dreameristä vai alffa?
Sama tilanne. Olen yrittänyt paeta pintaan yhä sinnikkäämmin nousevaa tunnetta siitä, että en ole enää ihastunut, vaan rakastunut. Ja ihan perseestä tämä on. Tyyppi kärsii kiintymyssuhdehäiriöstä, ei halua eikä pysty käsittelemään sitä, että minustakin on tullut jo tärkeä hänelle. Käyttäytyy erittäin ristiriitaisesti ja aina kun antaa omille tunteilleen enemmän valtaa, vetäytyy kahta kauheammin. Ja mulle tämä tilanne on yhtä tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti haihtuu. Itse tulin jätetyksi 15:sta vuoden jälkeen. 2 lasta. Kuulemma en ollut ikinä ollut "ihan sellainen".
Erosta nyt vuosi, ja edelleen odotan innolla hetkiä, jolloin näen hänet edes lyhyesti lasten haussa. Mielen täyttää muistot ekasta asunnostamme, arjesta siellä, häistä, lasten syntymästä.
Kai tämä oikeasti menee joskus ohi.
"Tälle ilmiölle löytyy nimikin eli alffa dreamer. Olet se nainen jota se alffa ei valinnutkaan ja jäät koko loppuelämäksi ikävöimään ja haaveilemaan hänestä.
Olisit alffaleski jos olisit päässyt tämän alffan kanssa parisuhteeseen, mutta mies lähtikin sitten toisen naisen matkaan jossain vaiheessa. Lopputulos on kaikissa sama ja et pysty pariutumaan enään tavallisen miehen kanssa."
Kiitos päivän nauruista!
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian suuri ikäero. Joutuu jatkuvasti vielä näkemään.
Oletteko samassa työpaikassa vai?
Ollaan
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne. Olen yrittänyt paeta pintaan yhä sinnikkäämmin nousevaa tunnetta siitä, että en ole enää ihastunut, vaan rakastunut. Ja ihan perseestä tämä on. Tyyppi kärsii kiintymyssuhdehäiriöstä, ei halua eikä pysty käsittelemään sitä, että minustakin on tullut jo tärkeä hänelle. Käyttäytyy erittäin ristiriitaisesti ja aina kun antaa omille tunteilleen enemmän valtaa, vetäytyy kahta kauheammin. Ja mulle tämä tilanne on yhtä tuskaa.
Ahaa, selittää miksi kaikki joihin olen ihastunut/rakastunut juoksevat pakoon. Ovat tällaisia häiriöisiä jotka eivät pysty käsitellä rakkauttaan minuun!
Anna itselles lupa rakastaa. Rakasta etäältä, jos et muuta voi.