Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssa ilman kuumetta ja asiakaspalvelutyö

Vierailija
03.09.2019 |

Kurkku kipeä, räkää valuu hallitsematta,voimaton olo. Huomenna pitäisi mennä iltavuoroon hotellin respaan ja mietin, että olisiko parempi jäädä kotiin. Kuitenkaan ei ole kuumetta, niin tuntuisi hölmöltä jäädä kotiin. Onko kohteliasta asiakkaita kohtaan olla töissä, kun räkä valuu ja välillä tulee hallitsemattomia yökkäys/yskintäkohtauksia liman vuoksi. Äänikään ei oikein kulje. Mitä mieltä on av-raati? Meillä saa olla pari päivää pois omalla ilmoituksella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikkien kannalta parasta jäädä kotiin, kuume ei ole sairauden ainoa mittari.

Vierailija
2/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume ei ole peruste, vaan sairauden tunne. Jos tunnet olosi huonoksi ja sairaaksi, et mene töihin. Esim pystytkö työskentelemään yhtä tehokkaasti kuin normaalistikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on liikkeellä. Podin kurkkukipua, munuaissärkyä, yleishuonoa oloa ja palelua viikon. Mittasin kuumetta, ei ollut. Silti hirveä olo eikä edes ollut loma loppumassa :D Tuttavalla oli sama, nyt tyttärellä. Eri paikkakunnilla olemme emmekä ole tartuttaneet toisiamme.

Onko tämä jotain allergiaa vai mitä.

Vierailija
4/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu työstä jäädään kotiin kun räkä valuu ja yskittää. Lepäät kunnolla ja hoidat itsesi kuntoon. Jos jatkuu niin lääkärille. Soita heti aamusta esimiehelle ja kerro tilanne.

T. Asiakaspalvelun esimies

Vierailija
5/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelu työstä jäädään kotiin kun räkä valuu ja yskittää. Lepäät kunnolla ja hoidat itsesi kuntoon. Jos jatkuu niin lääkärille. Soita heti aamusta esimiehelle ja kerro tilanne.

T. Asiakaspalvelun esimies

Ei meillä. Useamman kerran ole ollut palvelemassa asiakkaita kauheassa yskässä ja nuhassa (vuosia samalla työnantajalla). Ja kyllä on hävettänyt.  Ilman sairauslomatodstusta meillä ei olla pois päivääkään. Ja jos sairauslomaa ei myönnetä, niin töissä on vaan oltava.

Vierailija
6/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin.

Vierailija
7/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa kerran asiakkaana supermarketissa. Kassatyöntekijällä oli flunssa juuri tuossa vaiheessa. Kassassa oli jotain ongelmaa edellisen maksajan suhteen ja minun ostokseni odottivat hihnalla seuraavana. Työntekijä aivasti kämmeneensä ja asiaa ajattelematta laski sen välittömästi hihnalla olevan ruokapakkauksen päälle. Minusta ei tarvitse olla pöpökammoinen jotta tällainen tuntuu huonolta...

Vierailija
8/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi jo kolme viikkoa sitten. Olikohan joku itämisaika kun ihmettelin, miksen jaksa ajaa pyörällä päivittäistä pitkähköä työmatkaa. Iski sitten keuhkoputkiin ja aikamoinen nuha siihen lisäksi, limaa nousee vieläkin "keuhkoista". Kuume ei noussut mutta veto poissa. Asiakaspalvelutyössä huonompi homma ja kuume ei ole tosiaankaan aina se ratkaiseva tekijä töistä poissaololle.

9/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää ois jäädä kotiin. Riippuu työpaikasta saako jäädä.

Vierailija
10/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jäin aikanaan aspana noissa tilanteissa kotiin (tai siis kävin lääkärissä, kun meil ei saanu olla yhtään esimiehen luvalla pois). Mieti ite oisko sellanen yskivä, niistävä ja kähisevä aspa kiva, jos oisit asiakkaana.

Vierailija
11/11 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri pari viikkoa sitten samanlainen. Kuume nousi yhtenä iltana ja olo alkoi paranemaan siitä pikkuhiljaa. Olin yhden päivän poissa aspatöistä, 2 seuraavaa minulla oli vapaapäivät muutenkin niin ei tarvinnut erikseen hakea saikkua. Yhden päivän sai olla pois omalla ilmoituksella. Ei kannata mennä töihin jos ei ääni kulje, räkä valuu ja olo on vetämätön.

Olen kyllä huomannut senkin, että ainakin minun työpaikalla asiakkaat eivät myöskään piittaa yhtään hygieniasta. Yskivät ja aivastelevat SUORAAN päin näköä 😬