Kuinka suuri osa miehistä tekee livenä aloitteita naisille, jotka eivät ole antaneet mitään kiinnostussignaaleja ja saavat sen seurauksena pakit?
Itse en ole koskaan uskaltanut aloittaa edes yhtä keskustelua kenenkään naisen kanssa, vaikka olen käynyt baareissa jo vuoden 2012 alkupuolelta saakka eikä itseluottamukseni ole oikein vahvistunut lainkaan vuosien varrella. Tosin enpä edes keksi, että mitä sanoisin. Oma itsetuntoni ei kyllä myöskään kestäisi pakkeja ja koska en koe olevani mitenkään seksuaalisesti haluttava naisten valtaosan silmissä, niin eipä sitä koskaan saisi itsestään sen vertaa irti, että itse rupeaisi aloitteelliseksi.
Silti usein sanotaan, että miehen pitäisi olla aloitteellinen saadakseen naisia. Mutta mitä hyötyä tuollaisesta aloitteellisuudesta voisi esim. omalla kohdallani olla? Pelkkää itsensä nolaamista kerta toisensa perään ja itseaiheutettua häpeää.
Kommentit (93)
No en tee aloitteita vaikka naiset antavatkin kiinnostussignaaleja.
Pitääkö sen ensikontaktin naiseen olla heti iskuyritys? Mitä jos kokeilisit lähestyä naista ensin ihmisenä, ja katsoa synkkaako edes silloin yhtään?
Oletko edes kiinnostunut kenestäkään tietystä naisesta? Jos et, siinä tapauksessa suosittelen unohtamaan lähestymisen. Naiset kyllä huomaavat helposti milloin mies on vain randomilla valinnut kohteen jota lähestyy ja silloin on edessä varmat melko varmat pakit.
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee jo lähtökohtaisesti menevänsä nolaamaan itsensä ja hakemaan pakkeja, kaikki muut reaktiot ovat vain positiivisia. Eikä keskustelun avaus nyt mitenkään noloa ole.
Tässäpä myös hyvä vinkki kaikille naisille! 😊
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes kiinnostunut kenestäkään tietystä naisesta? Jos et, siinä tapauksessa suosittelen unohtamaan lähestymisen. Naiset kyllä huomaavat helposti milloin mies on vain randomilla valinnut kohteen jota lähestyy ja silloin on edessä varmat melko varmat pakit.
Tuohan ei tosin koske ns. pleijereitä ja muita komistuksia.
Minä tein aloitteen kerran ja nainen laukoi aika suoraan asiat. Jotenkin se nauratti. Mutta oli kuitenkin onkinu facebookin ja instani jne. Instassa pyys deiteille 3kk jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei tosin koske ns. pleijereitä ja muita komistuksia.
Kyllä muuten koskee, ihan samalla tavalla.
[/quote]
Tuohan ei tosin koske ns. pleijereitä ja muita komistuksia.[/quote]
Tottaksi koskee myös pleijereitä. Se on juuri heidän salaisuutensa, että he osaavat uskottavasti esittää olevansa kiinnostuneita juuri siitä yhdestä naisesta.
Ei kannatakaan mennä, jos nainen ei ole antanut mitään merkkiä kiinnostuksesta. Tuntuu että nykyään on just se ongelma, että ihmiset ei osaa lukea merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä voi olla kiinnostunut ihmisestä jota ei ole koskaan aikaisemmin tavannut? Pitäskö sitä stalkata viikko ennen lähestymistä?
Sylvester kirjoitti:
Ei kannatakaan mennä, jos nainen ei ole antanut mitään merkkiä kiinnostuksesta. Tuntuu että nykyään on just se ongelma, että ihmiset ei osaa lukea merkkejä.
Enpä tiedä. Sain lenkkikaverin naisesta, joka pitkään vältteli mua, ja omien sanojensa mukaan ylipäätään ihmisiä. Puoli vuotta tapailtu, tuskin tulee enempää, mut hei, hän itse ottaa yhteyttä, ja ehdottaa missä nähtäis. En valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä voi olla kiinnostunut ihmisestä jota ei ole koskaan aikaisemmin tavannut? Pitäskö sitä stalkata viikko ennen lähestymistä?
Ehkä ei stalkata, mutta helpompaa on kiinnostua ihmisestä, jota on nähnyt useamman kerran. Ensisilmäyksellä rakastumiseen en usko, mutta toki kiinnostus voi herätä.
Tässä otsikossa on nyt klassinen esimerkki merkityksen kannalta olennaisesta pilkusta.
Kuinka suuri osa miehistä tekee livenä aloitteita naisille, jotka eivät ole antaneet mitään kiinnostussignaaleja ja saavat sen seurauksena pakit. --> naiset saavat pakit
Kuinka suuri osa miehistä tekee livenä aloitteita naisille, jotka eivät ole antaneet mitään kiinnostussignaaleja, ja saavat sen seurauksena pakit. -- > aloitteita tekevät miehet saavat pakit
Lienet tarkoittanut alempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sen ensikontaktin naiseen olla heti iskuyritys? Mitä jos kokeilisit lähestyä naista ensin ihmisenä, ja katsoa synkkaako edes silloin yhtään?
Ylläolevaa hyvää pointtia vasten onkin entistä vaikeampi ymmärtää niitä naisia, jotka eivät kategorisesti tee alotteita. Eivätkö ihmiset todellakaan kiinnosta heitä? Mikä ihmisissä on niin vastenmielistä, ettei voi lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis lähestyisit jotain naista? Koska hän näyttää mielestäsi hyvältä? Koska olisi kiva saada joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläolevaa hyvää pointtia vasten onkin entistä vaikeampi ymmärtää niitä naisia, jotka eivät kategorisesti tee alotteita. Eivätkö ihmiset todellakaan kiinnosta heitä? Mikä ihmisissä on niin vastenmielistä, ettei voi lähestyä?
Kokemuksen tuoma opetus. Jos olet ystävällinen miehelle, joka ei nyt ihan satavarmasti ole just unelmiesi mies mutta voisi potentiaalisesti olla kiinnostava, voit olla varma että olet pääsemättömissä hänen kanssaan, vaikka osoittautuisikin sitten ihan muuksi kuin päältä näytti. Alkaa rakutus siitä, että taas annettiin ymmärtää mitta ei ymmärretä antaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, no moni mies ilmeisesti voi. Ainakin minua on monta kertaa lähestynyt "kiinnostunut" mies, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt edes vilaukselta. Tai jos olen niin ainakaan ei ole jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kiinnosta. Rajoitan kanssakäymisen ihmisten kanssa pakollisiin tilanteisiin. Randomit ihmiset eivät lähtökohtaisesti kiinnosta , enkä näe mitään syytä tehdä aloitteita tai joutua niiden kohteeksi. Tehkää aloitteenne niille joita yhtään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kategorisesti tee aloitteita"? En ole sinkku, mutta olin sinkku seitsemän vuotta viimeisimmän suhteeni päättymisen jälkeen ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Niiden vuosien aikana näin ehkä muutaman sellaisen miehen, joihin olisin saattanut olla kiinnostunut tutustumaan, so. juttelemaan, mutta näin heidän elekielestään, ettei heillä ollut mitään kiinnostusta minua kohtaan. Sen sijaan ihmiset todellakin kiinnostavat minua. Olen "mummo- ja pappamagneetti" eli sellainen ihminen, johon otetaan ja joka ottaa helposti kontaktia. Muutin äskettäin landelle ja nyt olen kaksi kertaa matkustanut saman bussikuskin kyydissä ja jo eilen rupattelimme kuin vanhat tuttavat. Viikoittain juttelen ihmisten kanssa, joita en tunne entuudestaan, täysin ikään ja sukupuoleen katsomatta. Aloitteita ne eivät silti ole.
Kun ajattelee jo lähtökohtaisesti menevänsä nolaamaan itsensä ja hakemaan pakkeja, kaikki muut reaktiot ovat vain positiivisia. Eikä keskustelun avaus nyt mitenkään noloa ole.