Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyn 2019 yhteishaku amk sosiaali- ja terveysala

03.09.2019 |

Onko joku muu hakemassa nyt syksyllä sosiaali- ja terveysalalle amk ja mihin?
Itse ajattelin hakea sairaanhoitajaksi Tamkiin. Uusi hakuysteemi nyt käytössä, joten vinkkejä tuskin kukaan osaa antaa, sen enempää mitä ohjeista tulee selväksi. Miten ajattelitte valmistautua/opiskella valintakokeeseen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään saapunut haastattelu kutsua, minulla tentti meni ihan hyvin.. Eikä missään kyllä ole tietoa milloin haastattelu kutsu lähetetään.. Nyt kyllä kuumottaa että tuleeko enää koko kutsua..

Ajattelin, että viimeistään perjantaihin mennessä olisi haastattelukutsut tullut, mutta ei näköjään..

Vierailija
42/45 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään saapunut haastattelu kutsua, minulla tentti meni ihan hyvin.. Eikä missään kyllä ole tietoa milloin haastattelu kutsu lähetetään.. Nyt kyllä kuumottaa että tuleeko enää koko kutsua..

Ajattelin, että viimeistään perjantaihin mennessä olisi haastattelukutsut tullut, mutta ei näköjään..

Etkö ole lukenut miten hakuprosessi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni valinnan este pitäisi olla se, ettei tiedä miten valinta tehdään.

Vierailija
44/45 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmiset olla noin pihalla hakemisesta ja valintakokeista?

Vierailija
45/45 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihmiset olla noin pihalla hakemisesta ja valintakokeista?

Tiedän, ettei valintaKOKEEN jälkeen ole haastattelua vaan valinnat tehdään kokeen tiimoilta. Olen kuitenkin hakenut myös kouluun, jossa valintakokeen sijaan on käytetty valintaKURSSIA, jonka jälkeen tulee vielä erikseen haastattelukutsut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan