Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vhh:lla laihtuneet

Vierailija
02.09.2019 |

Paljonko laihduit ja missä ajassa? Itse aloitin päälle viikko sitten karsimaan hiilareita ruokavaliosta. Huomaan että olen pirteämpi ainakin. Pudotettavaa olisi yli kymmenen kiloa. Vinkkejä ja ruokaohjeita otan vastaan. Teen fyysisesti raskasta työtä ja ulkoilen koiran kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy huolella kys.ruokavalioon ennen kuin alat sitä noudattaa.

Vierailija
2/3 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 25kg vuodessa todella rennolla otteella. En ole punninnut mitään enkä laskenut kaloreita enkä nipottanut muutenkaan. Ehkä alussa olin vähän tarkempi syömisten kanssa mutta myöhemmin ruokavalioon on perus-vhh:n lisäksi eksynyt kaiken maailman hiilariherkkuja. Oikea hoikkuus olisi vielä ehkä 20 kilon päässä, mutta vaatisi vähän tarkempaa syömistä. Olen ollut nyt tässä painossa reilun vuoden. Minulle tuo hidas pudotus oli hyvä homma, aiemmin kun olen laihduttanut nopeasti, kilot (ja vähän päälle) ovat tulleet vauhdilla takaisin kun olen jossain kohtaa repsahtanut ja sitten hiljaa livennyt hiilarimaahan. 

Lähempänä normaalipainoa on tietenkin vaikeampi laihduttaa. AP:lle sanoisin, että säädä sitä ruokavaliota sellaiseksi, että pystyt noudattamaan sitä loppuikäsi. Pienillä muutoksilla ja hitaalla painonpudotuksella pää ja kroppa pysyy mukana. Elimistöllä on keinonsa ottaa ne kilot takaisin, jos painoa pudotetaan liian rivakalla tahdilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg laihduin... Kokemuksia ja vinkkejä kysyit.. Ruoka"ohjeita" ei tarvitse. Hain itse kirjastosta kaikenmaailman karppi keittokirjoja aluksi, mutta nykyään ruoka on juurekset eri tavoin valmistettuna tai salaatti ja lihaa tai kalaa ja voita tai majoneesia. Joskus teen keiton ja laitan perunan tilalle vaan enemmän kasviksia. Mantelisämpylät on hyviä, kannattaa kokeilla. Jos on nälkä aterioiden välillä, ota pähkinöitä. Munakas nakeilla on hyvä pikaruoka jos on kiire, kaupasta ei juuri saa mitään valmista. Jogurtti ja marjat on hyvä iltapala. Syö aamulla tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi