Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan tumma länsisuomalainen tehnyt geenitestiä? Mitä tuli?

Vierailija
02.09.2019 |

En ole itse tehnyt, mutta ihmetyttää toisinaan oma tummuus. Meillä ollaan sinisilmäisiä, mutta muuten tummia. Että mistähän se tummuus tulee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunnassa löytyy myös paljon tummia. Yksikin tuttava on supisuomalainen nimeä myöten ja näyttää kreikkalaiselta pikimustine silmineen ja hiuksineen.

Vierailija
22/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% Suomi, 10% Skandinavia, noin 5% Etelä-Italia /Kreikka, lisäksi mm. Brittein saaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni esi-isä on saksalainen. Se on ihan sukututkimuksessa.

Vierailija
24/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa koska mulla on ainakin kampaajan mukaan normisuomalaista tummempi maantienharmaa hiusväri, tosin edelleen ruskea, mutta se mikä mietityttää on oliivinvärinen iho. Suvussani on kaksi tällaista, minä ja tätini isän puolelta, ollaan muutenkin hieman saman näköisiä. Olen itse epäillyt romaniverta, mutta toisaalta vois kai se ranskalainenkin olla. Nimittäin tää täti on sellainen ikilaiha ja siro ollut koko elämänsä, itse enemmän äidin suvun persjalka ja leveä suotarpoja. Eikä jotenkin olla romaneiden näköisiä.

Vierailija
25/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä geenitestiä olette käyttäneet?

Vierailija
26/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä "skandinavia" on? Eikö ne testit erottele tuon tarkemmin?

Tekis mieli itse tehdä, mutta arveluttaa ne testit.

Vierailija
27/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satakunnassa löytyy myös paljon tummia. Yksikin tuttava on supisuomalainen nimeä myöten ja näyttää kreikkalaiselta pikimustine silmineen ja hiuksineen.

Satakunnan ja Varsinais-Suomen ruukkeihin tuotettiin aikanaan aika lailla vallonisukuisia seppiä.