Mies on alkanut vastata hymiöillä
Mulla on ollut juttua koko kesän yhden miehen kanssa, kuumaa flirttiä yms.
Nyt on ongelma! Aina kun näemme, flirtti lentää ja on kivaa, mutta viestittely on hänen puoleltaan lyhentynyt ja muuttunut muodollisemmaksi, ts.vastaa asiaan muttei juuri ylimääräistä.
Saattaa vastata johonkin pitkäänkin sepustukseeni vain 😊 tai 😉.
Onko kiinnostus lopahtanut?
Kommentit (43)
Oho miten sattukin että toinen aloitus lyhen ajan sisään jossa sanotaan et mies vastaa hymiöillä viesteihin.
On se kumma ja jännä yhteensattuma.
Kello on 22 ja APn nukkumaanmenoaika on nyt, kunhan ottaa lääkkeet ensin.
On lopahtanut. Älä enää tekstaile oma-aloitteisesti, vaan odota miehen yhteydenottoa. Silloinkin voit vastata vähän valikoiden, älä esim. lähetä mitään kilometriviestejä.
Kiinnostus on hiipunut.
Ei huvita viestitellä kanssasi, kohteliaisuudesta lähettää edes hymiön.
Miksi riiput tuossa kaverissa, kun sinä et kiinnosta häntä ollenkaan.
Kyllä lähettelisi viestejä ja usein, jos olisi tosi kuumana sinuun. Mutta ei ole.
En minä ainakaan jaksaisi nähdä enää vaivaa, jos toinen vastailee hymiöillä... Olkoot!
Vierailija kirjoitti:
Lähettäisin takaisin 🖕🏻
Repesin tälle ihan kunnolla! 😂 Kiitos!
Ja ei, en nyt tiedä toisesta aloituksesta mitään mutta lienee tarttuva tauti, jos muillakin vastaavaa,😉
Ap
Mulla on miehiä kavereina, jotka vastaa monta kertaa vain hymiöillä... lienee normaalia joillekin... mutta jos ennen vastannut pidemmin niin sitten en tiiä...
Nuo mainitsemasi hymiöt kertovat siitä että olet hyvällä kakkossijalla, mutta hän ei uskalla sinulle sitä kerto ja loukata tunteitasi.
Älä laita miehelle enää mitään. Jos ei kuukaudessa kuulu mitään, ei sitä kiinnosta.
En heti heittäisi kirvestä kaivoon.
Oman kokemukseni mukaan hymiöt loppuvat kokonaan kiinnostuksen hiipumisen myötä.
Tietenkin, jos tuo on jatkuvaa eikä mitään enää vaivaudu kirjoittamaan niin anna sitten olla ja katso aktivoituuko mies myöhemmin.
Kuinka usein laitat hänelle viestiä ja mikä niiden sisältö on?
Kiinnostus lopahtanut. Kyllähän itsekin sen tiedät, että kun ei jaksa/kiinnosta viestitellä jonkun kanssa, niin yrittää vaan minimaalisesti vastata jotakin kohteliasta/neutraalia. Hymiövastailua minimaalisemmaksi viestittely ei voi mennä. Seuraavaksi lopettaa vastailun kokonaan ellet tajua itse, ettei enää innosta.
Jospa se haluaa vaan nähdä, mitä järkeä kirjoittaa lirunlaarum?
En nyt ihan ymmärrä näitä kommentteja joissa ollaan niin varmoja että miehen kiinnostus on lopahtanut. Olen itse naisena vastannut usein hymiöillä kun tapailemani mies on kertonut jotain tai laittanut jonkun kuvan minulle whatsappissa. Pidän miehestä kyllä ja haluan tavata hänet aina kun mahdollista. En vain ole hyvä lähettämään viestejä, tykkään puhua asiani. Viestejä on kuitenkin kiva saada mieheltä josta tykkää, ja valitettavasti niihin ei aina osaa sanoa mitään järkevää vaan joutuu sortumaan hymiöihin. Mies on itsekin niistä minulle maininnut, että miksi en laita muuta kuim hymiöitä. Ilmeisesti hänkin ottaa ne pahalla, vaikka kyse ei todellakaan ole mistään sellaisesta, ettei minua kiinnostaisi.
Ei se ole kiinostunut ajatuksia jakamaan vaan...
No, onko mies alunperinkään ollut muusta kiinnostunut kuin siitä fliritistä?
Analyysia?