Mitä hyötyä on Postinen julkaisusta?
Menee suoraan paperinkeräykseen tai biojätepussin pohjalle. Tulisiko säästöä jos julkaisu lopetettaisiin.
Kommentit (15)
Luulen, että sillä yritetään todistaa, että postia edelleen jaetaan. Minulle tosin jaetaan naapurin postit ja osa omistani ei tule koskaan perille, mutta ajatushan on tärkein!
Mainoksiahan se on ja yleensä helkkarin paksu sellainen. Laita ilmaisjakelukielto niin vähennät paperijätettä.
Mainokset ovat siistissä nipussa ja saadaan rahaa niistä lehtisen omista mainoksista.
Kaipa se painotalon työntekijöitä työllistää. On siis edes joku hyöty.
Postinen on roskapostinen. Aina se menee suoraan paperiroskiin kuten muutkin mainokset.
Pelkkää roskaa jota joutuu kantamaan paperikeräykseen.
Mä muistan kun yhden entisen työkaverin mies eteni Postissa ilman mitään koulutusta.
Veikkaan että aika perseennuolijoiden firma.
Siitä näkee onko postinkantaja käynyt vai ei. Suomi elää metsästä.
Tuon Postisen keksimistäkö maksetaan liki 100000 euroa pomolle kuukausipalkkaa?
Heikki hieroo postisella itsensä uneen.
On siinä tietysti se hyöty, ettei tarvitse lajitella roskapostia pois varsinaisen postin joukosta, vaan voi heittää koko mainosnipun kerralla paperiroskikseen.
Miksi tässäkin ketjussa useampi valittaa paperiroskasta, kun sen ilmaisjakelun voi ihan hyvin kieltää. Se sentään Postilla suht hyvin toimii, etteivät väkisin tunge paskaa luukusta, jos siinä on ilmoitus, että ei ilmaisjakelua.
Kerran oli Postinen-lehdykän takakannessa K-Supermarketin tarjouksia. Mutta kun menin kauppaan, siellä ei tiedetty niistä mitään.
No edes jotain jaettavaa postinjakajille kun ei kuulemma enää kirjeitä ja lehtiä ole jaettavaksi.