Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvarooleja, joissa näyttelijä ei mielestäsi sopinut rooliin

Vierailija
01.09.2019 |

Jaetaan tässä keskustleussa ns. miscasteja, eli elokuvien/sarjojen roolituksia, joihin valittu näyttelijä ei mielestäsi sopinut siihen lainkaan. Ei siis mielestäsi huonoja elokuvia, tai hahmoja joista et pidä, vaan huonoja näyttelijävalintoja.

Itse aloitan Leonardo DiCaprion pääroolista elokuvassa Revenant (josta tosiaan voitti Oscarin...) Pidän Leonardoa jotenkin liian epämiehisenä karskin turkismetsästäjän rooliin. Minulle Leo on sellainen hemmotellun ja pehmeän ikuisen pikkupojan perikuva, enkä koko rainan aikana osannut ajatella häntä Hugh Glassina, ainoastaan Leonardona. Näytteli toki hyvin, mutta illuusiota ei syntynyt ainakaan minulle.

Muita?

Kommentit (1988)

Vierailija
1901/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywoodin yksi rumimmista näyttelijä laitettiin Marilyniksi,Michelle Williams. 

Teki pahaa katsoa, mun Marilynin muistoa r*iskattiin. 

Blonde elokuvassa taas täydellinen kaunotar, pehmeine piirteineen ja isoine silmineen Ana De Armas

Vierailija
1902/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollywoodin yksi rumimmista näyttelijä laitettiin Marilyniksi,Michelle Williams. 

Teki pahaa katsoa, mun Marilynin muistoa r*iskattiin. 

Blonde elokuvassa taas täydellinen kaunotar, pehmeine piirteineen ja isoine silmineen Ana De Armas

100% samaa mieltä!  Marilyninnä aivan kaamee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva Hiljaiset sillat. Hyvä teos pilattiin valitsemalla rooleihin aivan sopimattomat henkilöt. Clint Eastwood ohjasi ja näytteli. Olisi pysynyt vain länkkäreissä. Meryl Streep toinen päärooli. Pilasivat hyvän teoksen. Huonoakin huonommat valinnat. Jäykkää ja pateettista esitystä. 

Älä katso jos nautit kirjasta. 

Vierailija
1904/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan MUU sitä mieltä että Jennifer Aniston täytyy olla Dustin Hoffmanin lapsi? Koska isänsä Anistonin näköä ei ole ollenkaan. Mutta näyttää aivan Dustin Hoffmanilta. Näin siis ennen mittavia kasvo-operaatioita. Hänhän on leikannut nenänsä, ja lisännyt leukaimplantin, sekä kasvojenkohotuksia, poskifillereitä jne. Yhdennäköisyys Dustiniin on huomattava, näkyy nuoruuskuvissa. Toinen mahdollisuus kummisetänsä Kojak tähti Terry Savalas, on aivan samannäköinen. Isä Anistonin nenä on aivan erilainen.

Vierailija
1905/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan elokuvia joissa on Sandra Bulloc. 

En muista elokuvien nimiä, mutta olen huomannut että Netflix on nykyään täynnä todella huonosti sopivia näyttelijöitä elokuvissaan ja sarjoissaan. Vaikuttaa että on haluttu kaikkia kansalaisuuksia samaan aikaan ruutuun eikä olla katsottu ovatko näyttelijät oikeasti hyviä ja uskottavia rooleissaan. Ihan kuin katselisi jotain koulunäytelmää jossa ladotaan vain vuorosanat. 

Vierailija
1906/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Tarantinossa Brad Pitt ja Leo DiCaprio. Eikö Quentin tosiaan muuta keksinyt, kuin roolittaa kaksi Hollywoodin kuluneinta naamaa? Pitt oli vielä hyvä, mutta Leonardon tilalla olisi voinut olla joku hieman kiinnostavampi näyttelijä.

Kaipaan aikaa, kun Tarantinon leffat olivat vielä tuoreita ja raikkaita. 

Leonardo di Caprio oli loistava näyttelijä ko. elokuvassa. Muutautumiskykyinen ja uskottava.

B.B. "näytteli" vain tavallista miestä. Nättiä poikaa, eikä oikein muuttunut miksikään. Oli vain ja löntysteli paikasta toiseen.

En koskaan tajunnut miksi hän sai siitä OSCARIN.

Vierailija
1907/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patricia Cornwellin Scarpetta - sarjaan italiaista Kayta esittää Nicole Kidman. Pikkusiskoa näyttelee Jamie Lee Curtis, ja pisamaista punapäistä siskontyttöä Lucya joku tuntematon afr o amerikkalainen. Eipä tarvitse tuotakaan sarjaa katsoa vaikka olen 30v sitä odottanut.

Vierailija
1908/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Melleri Kikkana. Tasapaksu ja kenties yksi kauheimmista näyttelijöistä Suomessa monella tavalla. Sen verran näyttelijällä pitäs olla itsekriittisyyttä ettei änkeä mihin tahansa rooliin, jos ulkonäkö ei vaan riitä. Karmeaa katsottavaa. Ja myös Michellen Marilyn oli samasta syystä kauhea.

Vierailija
1909/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminator 3:ssa John Connorin esittäjä Nick Stahl. Ei sopinut maailman pelastajan rooliin.

Vierailija
1910/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jamie Lee Curtis esitti 80- ja 90-luvulla miesten tavoittelemaa hottista, vaikka oli kauhea miesmäinen tosikko. Esimerkiksi Kala nimeltä Wanda.

Varmaan se olikin ennemmin se kroppa, minkä takia hänet sellaisena superhottiksena kuvattiin.

Tony Curtisin tytär pääsi hyviin rooleihin, vaikka ei ole kaunis.  Ei muille onnistuisi ja on yksi esimerkki Hollywoodin(kin) nepotismista.

Oon aina epäilly että onko Jamie oikeesti Tonyn tytär, ei näytä ollenkaan isältään. Tonyllä pottunenä, Jamiella terävä. Aloin sit pohtimaan, no kenen hän voisi olla. Äitinsä teki rooleja siitosaikaan mm. Kirk Douglasin kanssa( Vikings), ja Charlton Hestonin (Touch of Evil).

Oletko pohtinut kenen lapsi sinä itse olet?

Vierailija
1911/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan MUU sitä mieltä että Jennifer Aniston täytyy olla Dustin Hoffmanin lapsi? Koska isänsä Anistonin näköä ei ole ollenkaan. Mutta näyttää aivan Dustin Hoffmanilta. Näin siis ennen mittavia kasvo-operaatioita. Hänhän on leikannut nenänsä, ja lisännyt leukaimplantin, sekä kasvojenkohotuksia, poskifillereitä jne. Yhdennäköisyys Dustiniin on huomattava, näkyy nuoruuskuvissa. Toinen mahdollisuus kummisetänsä Kojak tähti Terry Savalas, on aivan samannäköinen. Isä Anistonin nenä on aivan erilainen.

Jennifer Anistonissa on myös Tom Cruisen näköä. Ovatko biologisia sisaruksia? Kuka on Tompan biologinen isä? Voisi selittää tähteyden.

Vierailija
1912/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Bob Dylan -elokuva. Kiinnosti kovasti ensin, mutta kun leffateatterissa näin mainoksen, ei kiinnosta enää.

Vierailija
1913/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Melleri Kikkana. Tasapaksu ja kenties yksi kauheimmista näyttelijöistä Suomessa monella tavalla. Sen verran näyttelijällä pitäs olla itsekriittisyyttä ettei änkeä mihin tahansa rooliin, jos ulkonäkö ei vaan riitä. Karmeaa katsottavaa. Ja myös Michellen Marilyn oli samasta syystä kauhea.

Pääsi Teakkiin vanhempiensa ansiosta.

Vierailija
1914/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timothy Dalton James Bondina.

Olen varmaan yksi harvoista, jonka mielestä oli hyvä. Itse olin silloin teini-ikäinen.

Vierailija
1915/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva Hiljaiset sillat. Hyvä teos pilattiin valitsemalla rooleihin aivan sopimattomat henkilöt. Clint Eastwood ohjasi ja näytteli. Olisi pysynyt vain länkkäreissä. Meryl Streep toinen päärooli. Pilasivat hyvän teoksen. Huonoakin huonommat valinnat. Jäykkää ja pateettista esitystä. 

Älä katso jos nautit kirjasta. 

Pyh. Loistavia olivat molemmat.

Vierailija
1916/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika Milonoff Remuna Hurriganes-leffassa.

Vierailija
1917/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoika Milonoff Remuna Hurriganes-leffassa.

Tarkoitatko fyysistä kokoa? Remu on saattanut olla joskus nuoruudessaan likempänä 170 cm. Näin hänet joskus 15 vuotta sitten, oli max. 165.

Vierailija
1918/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku Nieminen näyttelemässä tunnettuja ihmisiä, Juicea ja Spedeä. En yksinkertaisesti kyennyt näkemään kuin itse Rikun, mikä oli häiritsevää. Eikä se varmasti ollut kiinni näyttelysuorituksesta. Minusta näissä rooleissa pitäisi aina olla joku tuntemattomampi näyttelijä.

Vierailija
1919/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan mainittu aiemmin, mutta silti minulle Tom Cruise Jack Reacherinä on pahin kirjallisen päähenkilön pilaaminen. Suurimman osan kirjoista lukenut ennen ensimmäistäkään leffaa.

Vierailija
1920/1988 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jamie Lee Curtis esitti 80- ja 90-luvulla miesten tavoittelemaa hottista, vaikka oli kauhea miesmäinen tosikko. Esimerkiksi Kala nimeltä Wanda.

Varmaan se olikin ennemmin se kroppa, minkä takia hänet sellaisena superhottiksena kuvattiin.

Tony Curtisin tytär pääsi hyviin rooleihin, vaikka ei ole kaunis.  Ei muille onnistuisi ja on yksi esimerkki Hollywoodin(kin) nepotismista.

Oon aina epäilly että onko Jamie oikeesti Tonyn tytär, ei näytä ollenkaan isältään. Tonyllä pottunenä, Jamiella terävä. Aloin sit pohtimaan, no kenen hän voisi olla. Äitinsä teki rooleja siitosaikaan mm. Kirk Douglasin kanssa( Vikings), ja Charlton Hestonin (Touch of Evil

Minun mielestäni Jamie Lee Curtis on aivan Tony Curtisin näköinen kasvonpiirteiltään ja vartaloltaankin pitkä ja hoikka, kuten isänsä. Nenähän voi olla vaikka äidiltä perittyä :) taikka sitten operoitu. Hyvä näyttelijä, ei silti olisi saanut yhtään roolia Hollywoodissa, jos ei olisi isänsä tytär, koska ei tarpeeksi kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän