Onko täällä ketään Kokkolasta?
Uteliaisuudesta tiedustelen. Älkää peljätkö, ei kukaan tunnista, vaikka myönnätte.
Minä olen vastikään paluumuuttanut seudulle, eikä oikein ole sosiaalista elämää.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kokkola, Gamla Karleby, mukava kaupunki meren äärellä. Vanha tervakaupunki, pitkät merenkulun perinteet.
Se kyl on vaan Kokkola - Karleby nykyään.
Kokkolan Tankarin saari on aivan ihana paikka! Vastaavaa ei Suomessa ole. Kannattaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suntti jo ruopattu?
sama tuli mulla mieleen, ja että montako polkupyörää sieltä pohjalta löytyi tänä vuonna :D Ennätys taisi olla yli 30 kappaletta joskus??
En tiedä pyöristä mutta paikallinen olutpanimo Kahakka valmistaa olutta nimeltä Suntti Brown Ale. Oikea oluttyyppi ja kuvaus Suntista mitä loistavin.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosiaan outoa käydä siellä täältä, kun lähes kaikki vastaantuleva väki valkoista, ja vain ravintoloissa etnisiä työntekijöitä jotka puhuivat kuitenkin erittäin hyvää suomea
Kokkolassa on kylläkin kristittyjä sudanilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Asuin siellä joitakin vuosia, mutta en varsinaisesti ole sieltä kotoisin.
Siihen aikaan Venetsialaiset oli vielä hauskat bileet.
Joskus ysärillä teininä venetsialaiset oli kiva tapahtuma, jotenkin sellainen kotikutoinen mökki, sauna, raketit ja viina meininki. Nyt on jotain keskikastin esiintyjiä torilla.
Minusta Kokkola on mukava kaupunki. Keskustassa toki voisi olla enemmän elämää, mutta myönnän olevani aika laiska käymään kaupungilla. Iltatorilla en jaksanut käydä koko kesänä.
Täällä on hyvät ulkoilureitit ja pyörätiet ja sairaalasta/terkkarista on pelkkiä hyviä kokemuksia.
Kulttuuria ja harrastusmahdollisuuksia saisi olla enemmän.
Ja joku ravinteli, mikä ei ole Ravintola, muttei myöskään snägäri tai räkälä. Vähän niinku Tampereen Plevna.
Kokkola, Gamla Karleby, mukava kaupunki meren äärellä. Vanha tervakaupunki, pitkät merenkulun perinteet.