Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupoissa myydään hunajamarinoitua broileria, kerran sitä ei kukaan osta?

Vierailija
01.09.2019 |

Ei ainakaan ääneen kukaan sitä myönnä, ei edes tällä palstalla kerro ostavansa ja piilottaa ostoskärryissä alimmaiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä joskus ostan. Tunnustan.

Vierailija
2/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika moni veispuukin kotiruokaryhmässäkin ostaa sitä kuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan toisinaan enkä piilota mihinkään.

Vierailija
4/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1% hunajaa. Ei maistu hunajalta jne.

Vierailija
5/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, mutta en osaa paistaa sitä. Saisiko paistovinkkejä? Poltan sen marinadin, vaikka yritän ettei sitä mene pannulle. Eli miten siitä tehdään ruokaa?

Vierailija
6/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin, mutta en osaa paistaa sitä. Saisiko paistovinkkejä? Poltan sen marinadin, vaikka yritän ettei sitä mene pannulle. Eli miten siitä tehdään ruokaa?

Ei sitä voi olla polttamatta, kuten yllä joku sanoi siinä on yksi tuhannesosa hunajaa, et saa mitenkään hienoa honey glaze-kuorrutetta sille kanalle tuolla einesskeidalla.

Jos haluaa hunajamarinoinnin se kannattaa tehdä itse, ja saa siihen ihan kunnolla hunajan makua.

Vierailija
7/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa kuukaudessa ostan, lapset tykkää.

Vierailija
8/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan, pojan lempiruokaa! Ei mun mielestä herkkua, mutta pystyn syömään.

Vierailija
9/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä useita kertoja viikossa. Miksi piilottelisin.? Hyvää!

Vierailija
10/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä saanut poltettua, paistatko liian kovalla lämmöllä? Öljyä ja voita pannulle ja broilerit perään, näin olen paistanut. Vikaa taitaa olla enemmän sinussa kuin tuotteessa.

Vierailija
11/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-ttu. Minä ostan ihan maustamattomat kanat ja paikallisen tuottajan hunajaa ja yhdistän ne.

Hunajamarinoitu... ei ole olemassa mitään naurettavampaa tuotetta. Onko se niin vaikeaa kotona?

Vierailija
12/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut. Näyttää niin epämääräiseltä.

Vierailija
13/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aika useinkin sitä. Miksi häpeäisin sen ostoa?

Vierailija
14/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V-ttu. Minä ostan ihan maustamattomat kanat ja paikallisen tuottajan hunajaa ja yhdistän ne.

Hunajamarinoitu... ei ole olemassa mitään naurettavampaa tuotetta. Onko se niin vaikeaa kotona?

Ilmeisesti on vaikeaa, sillä hunajamarinoitua myydään vuosittain todella paljon. Kyllä kauppias nauraa, kun raha kilahtelee kassaan.

Vierailija
15/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tätä broilerikiusaukseen. Sopii siihen parhaiten. Käytän valmista peruna-sipulisekoitusta. Käytän myös minuuttipihveissä, mutta huuhtele silloin ne ennen grillausta. Minusta huonompi marinadi on sellainen oranssi, jota on monessa pihveissä.

Vierailija
16/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska lapsikin tässä vaiheessa tietää että ne vanhimmat, huonoimmat broilerin palaset laitetaan ällöttäviin marinadimössöihin.

Vierailija
17/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ostaa, mutta hän ostaa myös jotain aromivahvenne-grillitassuja ja muuta tuollaista moskaa.

Kertonee siis jotain ihmisen saamattomuudesta, ja kun ei ole muutenkaan sieltä kevyimmästä päästä :D

Vierailija
18/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet hunajamairinoituja broilerin koipireisiä, niin laita ne uuniin paistopussissa. Ne ovat suhteellisen edullsia ja kun laittaa 6 koipireittä 2 paistopussiin, niin samalla uunin lämmityksellä valmistuu useamman päivän ruuat. Sopiva paistoaika on tunti 200 asteen lämpöisessä uunissa. Lisukkeeksi sopivaa currylla maistettu riisi ja herne-maissi-paprika-sekoitus kattilassa keitettynä.

Vierailija
19/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinadia ostetaan broilerin hinnalla🤣

Vierailija
20/23 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan, enkä piilota. Mitä salattavaa siinä on???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan