Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa 16v, onko testi positiivinen?

Vierailija
01.09.2019 |

Mulla on ollu outoja tuntemuksia vatsassa viikon ajan ja tänään ois pitäny alkaa menkat mutta ei oo kuulunu nii päätin tehä testin. Tää tulos hämmentää mua, onko se positiivinen vai ei? https://aijaa.com/Q3mpQ5

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ehkäisy sulla oli käytössä?

Pullo out

Pull out siis. Autocorrect yllätti

Ap

Se ei ole mikään ehkäisy. Soveltui vaan niille, joille se ja sama jos vauva syntyy. Kerran olet jo 16 niin tiedät varmasti et siittiöitä tulee koko aktin ajan vaikka loppulasti menis muualla. Raskautatua voi myös vaikka ampuu vain huulille.

Kerro nyt syy miksi ei ollut kumi käytössä?

Jos poikkis itkee ettei tunnu kivalta, ei osaa ja hankala niin ne on vaan helv...n tekosyitä, mitä miehet tykkää selitellä. Sitten harjoitellaan jos ei osaa.

Eihän tuo vauva nyt elämää lopeta, muuttaa vain aikatauluja.

Vierailija
62/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain oma ajatukseni, mutta kun ei ole käytetty kunnollista ehkäisyä, se tarkoittaa että lapsi on tervetullut. Ei siis aborttia jälkiehkäisyksi, nyt ei muuta kuin kantamaan vastuu omista tekemisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidätit hengistäsi tai annoit pyllyä ei ole positiivinen.

Muutoin on positiivinen.

Vierailija
64/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.. mulla vasta alkoi menkat 16-vuotiaana ja toiset tulee jo äideiksi. Positiivinen on. Vaikka provohan tämä on, et olisi muuten kertonut ikääsi. Onnea tulevasta vauvasta kuitenkin!

Vierailija
65/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot paksuna. Varaa äkkiä aika aborttiin.

Vierailija
66/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea uudelle äidille! <3

Täällä on tosi helppoa onnitella ja heitellä sydämiä. Totuus on kuitenkin se, ettei sieltä masusta putkahda vauvanukke, vaan ihminen, josta hän on vastuussa hyvin pitkälle tulevaisuuteen.

Kyllä mutta se on samalla myös parasta mitä elämällä on tarjota.

Ehkä se on sun mielestä parasta, mutta jonkun muun kohdalla asia voi olla täysin toisin. Mieluummin mulla on 23-vuotiaana akateeminen loppututkinto, haasteellinen ja mukava työ sekä hankittuna oma omistusasunto. Jos olisin tullut 16-vuotiaana raskaaksi, mulla ei takuulla olisi mitään näistä jutuista:)

Turhaan te mua alapeukutatte:) Mun kaltaisten säntillisten yksilöiden ansiosta Ap:n vauvalla on hyvä maa, jonne syntyä. Ja jos tuntisin hänet henkilökohtaisesti, tarjoutuisin varmaankin kaitsemaan hänen lastaan aina toisinaan:)

Vierailija
67/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ehkäisy sulla oli käytössä?

Pullo out

Pull out siis. Autocorrect yllätti

Ap

Se ei ole mikään ehkäisy. Soveltui vaan niille, joille se ja sama jos vauva syntyy. Kerran olet jo 16 niin tiedät varmasti et siittiöitä tulee koko aktin ajan vaikka loppulasti menis muualla. Raskautatua voi myös vaikka ampuu vain huulille.

Kerro nyt syy miksi ei ollut kumi käytössä?

Jos poikkis itkee ettei tunnu kivalta, ei osaa ja hankala niin ne on vaan helv...n tekosyitä, mitä miehet tykkää selitellä. Sitten harjoitellaan jos ei osaa.

Eihän tuo vauva nyt elämää lopeta, muuttaa vain aikatauluja.

No eihän karkkiakaan syödä papereitten kanssa!

Vierailija
68/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon AP!!

Ihanaa että saat lapsen nuorena, sinusta tulee ihana äiti ja saat ihanan lapsen.

Lapsella on mukavaa kun nuori äiti jaksaa leikkiä ja puuhata lapsen kanssa kaikenlaista. Ja myös aikuiselämä on mukavaa sekä lapsen että aikuisen kannalta, kun ikäero ei ole kovin suuri. Siinä ymmärtää paremmin toinen toistaan.

"Ihana ihana mukavaa lässynlää", voi luoja miten todellisuudesta vieraantunutta siirappia.

Vierailija
69/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon AP!!

Ihanaa että saat lapsen nuorena, sinusta tulee ihana äiti ja saat ihanan lapsen.

Lapsella on mukavaa kun nuori äiti jaksaa leikkiä ja puuhata lapsen kanssa kaikenlaista. Ja myös aikuiselämä on mukavaa sekä lapsen että aikuisen kannalta, kun ikäero ei ole kovin suuri. Siinä ymmärtää paremmin toinen toistaan.

"Ihana ihana mukavaa lässynlää", voi luoja miten todellisuudesta vieraantunutta siirappia.

Tuon kirjoittaja oli lestadiolainen

Vierailija
70/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä voisi sanoa, että raskaus ei ollut suunniteltu, mutta lapsi on toivottu ja otat ilolla vastaan. Ainahan se lapsen odottaminen jännittää, ja monilla tunteet ja ajatukset aaltoilee, vaikka lasta olisi tietoisestikin yritetty alulle vaikka miten kauan. Joko tuleva isä tietää?

Kyllä tietää, ja hän on kertonut antavansa kaiken tukensa, mitä ikinä päätänkin. Ja ei isä ei ole mikään setämies..

Ap

Niinhän ne aina teiniäideille sanoo, synnytyksen jälkeen luikkivat viimeistään parissa kuukaudessa pakoon. Varaudu jäämään puille paljaille.

Vierailija
71/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä elämästä sitten. No ei vaan, elämä muuttuu, mutta ei välttämättä huonommaksi. Lapsi ei estä opiskelua, nuoruutta tai matkustelua, vaikka se sujuisikin erilailla kuin lapsettomilla.

Vierailija
72/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä voisi sanoa, että raskaus ei ollut suunniteltu, mutta lapsi on toivottu ja otat ilolla vastaan. Ainahan se lapsen odottaminen jännittää, ja monilla tunteet ja ajatukset aaltoilee, vaikka lasta olisi tietoisestikin yritetty alulle vaikka miten kauan. Joko tuleva isä tietää?

Kyllä tietää, ja hän on kertonut antavansa kaiken tukensa, mitä ikinä päätänkin. Ja ei isä ei ole mikään setämies..

Ap

Niinhän ne aina teiniäideille sanoo, synnytyksen jälkeen luikkivat viimeistään parissa kuukaudessa pakoon. Varaudu jäämään puille paljaille.

Äitinä en antaisi poikani - aikuisenkaan - luikkia karkuun isyyttään.

Vierailija
73/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käyttänyt ehkäisyä?

Koska tyhmä hårå joka alitajuisesti haluaa sitoa poikkiksen itseensä ja leikkiä kotia. Kun ei ole muita kykyjä eikä intohimoja, niin varhainen "vahinko"raskautuminen alkaa vaikuttaa näistä houkuttelevan helpolta ratkaisulta.

Vierailija
74/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten käytännössä estäisit tämän, jos poikasi päättäisi toisin?

Vierailija
75/86 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten käytännössä estäisit tämän, jos poikasi päättäisi toisin?

Hyvä kysymys. En tiedä. Kotona asuva 18-v, joka on aikuinen, on tietysti helpompi saada järkiinsä. Vähintäänkin haluaisin olla isovanhempana mukana lapsen elämässä ja ottaa hänet osaksi perhettämme. Jos se ei sopisi pojalle, niin pysyköön sitten poissa.

Vierailija
76/86 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ehkäisy- ja perhesuunnittelu neuvolassa ja olen päätynyt aborttiin. Joidenkin mielestä tämä on itsekäs valinta, mutta mielummin keskeytän raskauden kuin synnytän lapsen, jolle en voi taata hyvää ja levollista lapsuutta.

Ja yhdelle kommentoijista, joka luulee mua provoksi, i wish. Mutta tilanne on tämä ja halusin kertoa asian niinkuin se on.

Ap

Vierailija
77/86 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmään näyttää positiiviselta tulokselta. Yksi mikä kannattaa aina muistaa on se että positiivinen tulos ei valehtele KOSKAAN, negatiivinen tulos voi olla virheellinen.

Ei urpo, vaan juuri toisinpäin!!!

Vierailija
78/86 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt ehkäisy- ja perhesuunnittelu neuvolassa ja olen päätynyt aborttiin. Joidenkin mielestä tämä on itsekäs valinta, mutta mielummin keskeytän raskauden kuin synnytän lapsen, jolle en voi taata hyvää ja levollista lapsuutta.

Ja yhdelle kommentoijista, joka luulee mua provoksi, i wish. Mutta tilanne on tämä ja halusin kertoa asian niinkuin se on.

Ap

Tsemppiä ❤️

Vierailija
79/86 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmään näyttää positiiviselta tulokselta. Yksi mikä kannattaa aina muistaa on se että positiivinen tulos ei valehtele KOSKAAN, negatiivinen tulos voi olla virheellinen.

Ei urpo, vaan juuri toisinpäin!!!

Väität siis, ettei negatiivinen tulos voisi olla virheellinen? Ööööö.. kyllä se voi, helposti, kun testin tekee varhaisessa vaiheessa raskautta tai vaikka liian laimeasta virtsasta.

Positiivinen tulos on poikkeuksetta positiivinen ellei kyseessä ole "viivan paikka" eli ei positiivinen tulos. Joskus raskaus ehtii tietenkin päätyä keskenmenoon pian positiivisen tuloksen jälkeen, silloinhan tulos ei enää päde. Samoin jotkin sairaudet kuten miesten eturauhassyöpä voivat vaikutti hormoneihin antaen positiivisen raskaustestituloksen. Tämä on jo aika harvinaista...

Vierailija
80/86 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa 16v, onko testi positiivinen?

Testaaminen lisää tietoa ja tiedon lisääminen on myönteistä eli positiivista. Lähtökohtaisesti asia on siis positiivinen.