Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että esim. miehen sisko ei pidä veljensä tyttöystävästä/vaimosta?

Vierailija
01.09.2019 |

Eli jo alusta asti suhtautuminen ollut jotenkin kummallista/mustasukkaista, ikään kuin ei tykkää että rakas veli löytää kumppanin. Kuinka yleistä tällainen on?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensialkuun ihan normaalia. 

Moni ei tykkää vieraista ihmisistä omassa pöydässä. Pitää tutustua ensin. 

Vierailija
2/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä. Suurin osa osaa kuitenkin pitää asian piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleistä, mutta osaa ne veljetkin suhtautua nuivasti ja mustasukkaisesti miehen uuteen naiseen.

Vierailija
4/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on yleisempää ettei veljen vaimo pidä veljen siskosta

Vierailija
5/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten kuspäinen se vaimo on. Sanoisin että todella yleistä...

Vierailija
6/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä kai, asenne lähtee myös usein anopista muuhun perheeseen.

Vierailija
7/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on yleisempää ettei veljen vaimo pidä veljen siskosta

Yleistä noinkin päin.

Vaimon ajatus miehensä perheestä: miksei ne anna miehen katkaista napanuoraa ja meidän oman perheen olla rauhassa.

Siskon ajatus veljensä vaimosta: miksei se nainen anna miehensä olla edelleen meidän perheen jäsen.

Vierailija
8/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen se sisko, 40 jo. Ja olen aina tykännyt alusta asti todella paljon veljeni kaikista tyttöystävistä ja nykyisestä vaimosta myös erittäin paljon. Ehkä veljeni on osannut valita todella mukavia naisia itselleen? En tiedä. Enkä edes yleensä välttämättä pidä uusista ihmisistä, suurin osa ystävistänikin sattuu olemaan miehiä.

Vierailija
9/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittöin yleistä. Se on myös yleistä että anoppi ja miehen sisko liittoutuu yhdessä miniää vastaan ja nälvivät ja kiusaavat.

Vierailija
10/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme veljeä ja tykkään kahden veljen tyttöystävistä. Kolmannen veljen tyttöystävää siedän, mutta en vapaaehtoisesti ole hänen kanssaan samassa tilassa. Viimeinen tippa oli, kun kyseinen ihminen sekaantui mun ja mun veljen riitaan.

Vierailija
11/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 veljeä ja olen aina ollut avoimin mielin heidän naistensa suhteen. En todellakaan ole tuntenut mitään mustasukkaisuutta tai ollut heti alkuunsa jollain hyökkäysasenteella 😂 Kaikki ovat olleet aluksi mukavia ja se todellinen luonne näkyy vasta aikojen päästä oli se sitten positiivista tai negatiivista... Äitimme on myös aina ollut hyväntahtoinen ihminen.

Vierailija
12/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaisia ongelmia ei tule kun pariudutaan aikuisina, ja itsenäisen elämän aloittaneina. 

Mu miehen koko suku tykkää minusta, koska miehelläni on kanssani niin hyvä olla. 

Vierailija
13/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kälystäni, hän on minulle kuin sisko. Meillä on paljon yhteisiä juttuja ja puheenaiheita, jotka eivät kuulu veljelleni tai muulle perheelle.

Sen sijaan veljen aiemmasta naisystävästä en pitänyt sitten lainkaan. En osaa sanoa miksi, koska hänessä ei ollut mitään vikaa ja yritin kyllä tutustua häneen. Olin iloinen ja helpottunut kun he erosivat.

Vierailija
14/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon yhtä yleistä kuin se että äiti ei tykkää poikansa puolisosta.

Vierailija
15/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaiketi ollut aina hyvä tuuri niin siskon kuin miniänkin roolissa... Ei koskaan ole ollut mitään nälvimistä tai riitelyä.

Vierailija
16/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 3 vuotta vanhempi isosiskoni on/ollut tällainen.

Muistan kuinka jo lukiovuosinani (tarkalleen 17-vuotiaana) aloin seurustella 19-vuotiaan tytön kanssa, siskoni alkoi todella mustasukkaiseksi, ja aina kun tyttöystäväni esim. oli meillä kotona käymässä, sisko antoi käytöksellään ymmärtää, ettei pidä hänestä, ja yritti jopa saada vanhempamme kieltämään tämän tytön vierailut, tai että itse menisin vierailemaan tytön vanhempien luona.

Sisko itse kyllä tuon ikäisenä kutsui kotiimme sen aikaisia poikaystäviään, (joskus jopa yöksi), mutta jostain syystä ajatteli, että minä en saisi tehdä niin. Joskus perusteli sitä sillä, että pelkäsi tytön tulevan raskaaksi. No, meillä on kotona aina puhuttu ehkäisyn tärkeydestä, ja minulle esim. kondomin käyttö ei ole koskaan ollut mikään ongelma. Lisäksi en oikein koe, että minun seksi-asiani kuuluvat siskolleni mitenkään.

Nykypäivänä sisko ei ole enää ihan tuollainen, mutta vieläkin hänellä on taipumusta ajatella, että aina kun seurustelen, niin, minun pitäisi tuoda naisystäväni hänelle näytille ja jos hän ei tästä naisesta syystä tai toisesta pidä niin hän kyllä näyttää sen tavalla tai toisella. Itse ei kuitenkaan ole koskaan tavannut esim. hänen nykyistä miesystäväänsä, vaikka ovat olleet yhdessä jo 5 vuotta.

En sitten osaa sanoa, kuinka paljon tällaisia tapauksia on yleisemmin.

T:  kolmikymppinen mies

Vierailija
17/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä, valitettavasti. Mun ylä-asteaikaisen ihastukseni siskot suhtautui muhun todella nyrpeesti ja jälkeenpäin oonkin tuumannut että tais vaikuttaa siihen, miks meidän jutusta ei koskaan tullut mitään. Vaikka ihastuneita oltiin toisiimme.

Mun aviomiehellä on pelkkiä veljiä, thank God!

Vierailija
18/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on ihan v*tun ärsyttävä. Hän on miestäni 2 vuotta vanhempi ja ihan aikuisia ihmisiä ollaan kaikki, mutta hänen tyylinsä on kohdella pikkuveljeään, kuin tyhmää ja avutonta pikkulasta... Minä tietysti saan myös samanlaista kohtelua. Puhuu ja käyttäytyy, kuin joku 80v. mummu elämänohjeineen, vaikka on 30v. Heidän äitikään ei käyttäydy läheskään samalla tavalla.

Vierailija
19/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljilläni on kivat kumppanit. Jos ei olisi, näyttäisin sen kyllä.

Vierailija
20/76 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljilläni on kivat kumppanit. Jos ei olisi, näyttäisin sen kyllä.

Niin, nehän siis todellakin on sun veljen kumppaneita. Sinä et voi valita, millainen on miehen mielestä kiva kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi