Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakonomainen tarve peitellä rintoja junassa, bussissa tms julkisilla paikoilla

Vierailija
01.09.2019 |

Ootteko huomannut. Monet jotka liikkuvat avonaisissa kaula-aukoissa ryhtyvät vetämään paitaa ylös, enemmän rintojen päälle yms

Eräskin nainen lähijunassa sääteli paitaansa liki puoli tuntia ennenkuin oli tyytyväinen.

Mistähän tuollainen epävarmuus johtuu?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut emme tuijota toisten ihmisten rintoja emmekä siksi ole huomanneet tuollaista. Emme myöskään säätele itse, joten emme osaa vastata.

Ehkä se "eräs nainen" sattuu lukemaan tämän ketjun ja vastaa.

Vierailija
2/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä varmaan häiritsi se, että tuijotit liki puoli tuntia hänen rintojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kai kun niitä tuijotetaan. Niinkuin säkin, puoli tuntia lähijunassa. Sellaista ei välttämättä ajattele kun aamulla pukee vaatteen päällensä, mutta sitten pervotuijottelijoiden olemassaolo iskee kybällä.

Vierailija
4/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he eivät käytä peittävämpiä puseroita, ei tarvitsisi säätää🤔

Vierailija
5/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tissikateus-provo.

Vierailija
6/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitää laittaa sellaisia tissiesttelypaitoja jos kuitenkin häiritsee että rintoja töllötetään? Naisen logiikkaa?

Vierailija
7/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. En tosin kyttäile muiden rintavarustuksia enkä pukeudu kovin avonaisiin kaula-aukkoihin.

Vierailija
8/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ennemmin että tissinsä tyrkylle laittanutta naista alkoi häiritsemään kun ei oikeanlainen mies tuijottanut puolta tuntia, vaan joku hikinen creepiö. Eihän ne sellaiset saisi katsoa vaan ne komeet!

Vierailija
9/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ennemmin että tissinsä tyrkylle laittanutta naista alkoi häiritsemään kun ei oikeanlainen mies tuijottanut puolta tuntia, vaan joku hikinen creepiö. Eihän ne sellaiset saisi katsoa vaan ne komeet!

Ai pitäisikö hikisen creepiön saada tuijotella naisten rintoja ihan vapaasti?

10/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

)

Vierailija
11/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kai kun niitä tuijotetaan. Niinkuin säkin, puoli tuntia lähijunassa. Sellaista ei välttämättä ajattele kun aamulla pukee vaatteen päällensä, mutta sitten pervotuijottelijoiden olemassaolo iskee kybällä.

Mun mielestä se on sitä suomalaista epävarmuutta. Ostetaan mekko tai paita jossa on vähän isompi kaula-aukko. Sitten pelästytään kahvilassa että tarjoilija voi vaikka nähdä mun tissit. Sitten alkaa se säätäminen.

Vierailija
12/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakat pienet tisut... Uih...

Vaikea olla tuijottamatta, myönnän kyllä.

Vierailija
13/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tissini eivät kaipaa peittelyä. Annan niiden näkyä avoimesti.

Vierailija
14/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitäisikö hikisen creepiön saada tuijotella naisten rintoja ihan vapaasti?

Ihmiset katselevat mihin heitä huvittaa. Vai minkälaista lakia olet suunnitellut mielipidettäsi tukemaan? Jos naisella on rinnoista osa esillä, koska on iso kaula-aukko, se ei ole muiden vastuulla katsella sillälailla, ettei h*roon iske epävarmuus.

Miksi puhut ihmisistä noin? Äitiäsi hävettäisi, jos tietäisi. 

Vierailija
15/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuo enemmänkin pikkurintaisten ongelma? Mun ei tarvitse peitellä itseäni

Vierailija
16/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm olen huomannut samaa. Huvittavinta on sellainen jos nainen katsoo hieman ehkä paheksuen ja sitten asettelee paitaa paremmin peittääkseen rintavakoa vaikka minä en edes katsonut hänen rintoja. Tulee hieman kiusaantunut olo. Mulla on saattanut kyllä olla aurinkolasit silmillä.

Vierailija
17/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset peittelee rintojaan.

Vierailija
18/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää laittaa sellaisia tissiesttelypaitoja jos kuitenkin häiritsee että rintoja töllötetään? Naisen logiikkaa?

Koska avoin kaula-aukko on helteellä viileämpi. Itse olen sen verran lyhyt, että kaupasta ostetuista paidoissa se kaula-aukko laskeutuu hieman liian alas. Asian voi korjata Modesty panelilla https://www.amazon.co.uk/Office-Women-Modesty-Panel-Camisoles/dp/B009HO…

Yleensä kyllä luottaa siihen, että kanssa ihmiset ovat nähneet rinnat ennenkin, eivät tuijota sitä kaula-aukkoa.

Vierailija
19/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettelen usein, oikeastaan aina, vaatteeni paremmin istuessani julkisen kulkuneuvon penkkiin. Vastapäätä voi olla mummo, mamma, mies, teini, lapsi, ja joskus myös creepiö.

Puseron pääntie tai mekon yläsosa on voinut luisua tai lipsahtaa, minusta on suorastaan huomaavaista kanssamatkustajia kohtaan korjata tilanne. Katsominen ei ole kiellettyä. Koskeminen ja muu seksuaalinen ahdistelu on.

Vaatteitteni mallin valitsen itse. En kulje kesäisin kaulaan asti napitetuissa modest fashion -luomuksissa. Jos näköala kiinnostaa, antaa kiinnostaa :)

Vierailija
20/35 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa muttei koskea. Kiva joskus kiusata naisia tuijottamalla rintoja ja sitten alkaa se koominen paidan nykiminen ylöspäin 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi