Pakonomainen tarve peitellä rintoja junassa, bussissa tms julkisilla paikoilla
Ootteko huomannut. Monet jotka liikkuvat avonaisissa kaula-aukoissa ryhtyvät vetämään paitaa ylös, enemmän rintojen päälle yms
Eräskin nainen lähijunassa sääteli paitaansa liki puoli tuntia ennenkuin oli tyytyväinen.
Mistähän tuollainen epävarmuus johtuu?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi pitää laittaa sellaisia tissiesttelypaitoja jos kuitenkin häiritsee että rintoja töllötetään? Naisen logiikkaa?
Koska avoin kaula-aukko on helteellä viileämpi. Itse olen sen verran lyhyt, että kaupasta ostetuista paidoissa se kaula-aukko laskeutuu hieman liian alas. Asian voi korjata Modesty panelilla https://www.amazon.co.uk/Office-Women-Modesty-Panel-Camisoles/dp/B009HO…
Yleensä kyllä luottaa siihen, että kanssa ihmiset ovat nähneet rinnat ennenkin, eivät tuijota sitä kaula-aukkoa.
Miksei ne dyynien kameliratsastajat sitten pidä mahdolisimman avonaisia vaatteita ja ratsastele kyttyröillä miestissit heiluen, vaan peittävät itsensä valkoisin ryysyin? Kyllä nyt vähän kuulosti selittelyltä.
En tuijota toisten naisten rintoja, mutta mieluummin peitetyt, kuin esillä olevat rinnat.
Kotonaan jokainen voi olla vaikka alasti.
Itsellä taas sen verran isot rinnat, että vaikkei kaula-aukko olisi kamalan antava niin silti rintavako helposti näkyy. En aio kuitenkaan tämän takia poolopaitoihin pukeutua. Ja kyllä, ajoittain nyin kaula-aukkoja säädyllisemmän näköiseksi kun ne saattaa päivän aikana lerpahtaa. En tosin siksi että joku tuijottaa, antaa palaa vaan jos tissit kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset peittelee rintojaan.
Niin peittelee, koska pieniä rintoja ei arvosteta. Utare- Ullat sitten puskevat lollottimiaan senkin edestä muiden silmille.
Jollakin on ruma, finninen yms dekoltee. Kannattaa piilottaa jos ei ole varaa hoitaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi pitää laittaa sellaisia tissiesttelypaitoja jos kuitenkin häiritsee että rintoja töllötetään? Naisen logiikkaa?
Koska avoin kaula-aukko on helteellä viileämpi. Itse olen sen verran lyhyt, että kaupasta ostetuista paidoissa se kaula-aukko laskeutuu hieman liian alas. Asian voi korjata Modesty panelilla https://www.amazon.co.uk/Office-Women-Modesty-Panel-Camisoles/dp/B009HO…
Yleensä kyllä luottaa siihen, että kanssa ihmiset ovat nähneet rinnat ennenkin, eivät tuijota sitä kaula-aukkoa.
Tai sitten voi ottaa olkasaumoista vähän sisään tai lyhentää olkaimia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi he eivät käytä peittävämpiä puseroita, ei tarvitsisi säätää🤔
Niin, pitäiskö meidän kaikkien pukeutua mustaan säkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Katsoa saa muttei koskea. Kiva joskus kiusata naisia tuijottamalla rintoja ja sitten alkaa se koominen paidan nykiminen ylöspäin 😁
Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
Mikä järki käyttää avonaisia paitoja jos kuitenkin haluaa peittää itsensä...
Tuijottaminen on huonotapaista ja epämiellyttävää. Alkaa ahdistaa itseänikin jos joku katsoo pitkään. Vaikkei katsoisi rintoja vaan vaikka ihan naamaa. Eli ehkä paidan nykijät kokevat olevansa epäkohteliaan tuijotuksen kohteena ja ahdistuvat siitä?
Toki jos ei YHTÄÄN katseita kestä, niin kannattaa pukeutua vaikka johonkin telttaan sitten. On täysin inhimillisistä katsoa ihmistä ja vilkaista niitä tissejäkin, varsinkin jos ne ovat tyrkyllä. Jos ei tätä siedä, niin kannattaa vaan peittää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomioita ihan samaan. Usein rintaa nostetaan alhaalta kämmenellä ja sitten toisen käden etusormella tehdään pyörivää liikettä paidan läpi nännin ympärillä. Samaan aikaan kielen päätä liikutellaan ylähuulta pitkin edes takaisin. Jalat tekevät myös pientä liikettä, jossa reisiä hangataan yhteen.
Näin se vain on! Tuota näkee erityisesti pururadan varrella olevissa pusikoissa, mutta usein myös linja-autoissa ja junissa.
Minä teen usein tämän idiootin virheen : valitsen aamulla vaatteet, seison peilin edessä, totean että kaula-aukko aivan ok peittävä. Sitten havahdun istuessani tai kumartuessani päivän aikana siihen, että vaate valahtaa kaula-aukon kohdalta helposti ja enemmän näkyy mitä on halunnut. Sitten pitää nykiä niitä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Häntä varmaan häiritsi se, että tuijotit liki puoli tuntia hänen rintojaan.
En tuijottanut rintoja vaan outoa vaatteiden nykimis-sirkusta.
Jos aloittaja tietäisi millaista on omistaa isot rinnat, niin ei ihmettelisi.
Kyllä, jos ne niin esille laitetaan ulos lähtiessä. Ei voi mitenkään olettaa, että niitä katsoisi vain ne itseä miellyttävät henkilöt. Joko sitten peittää tissinsä ettei kukaan näe tai kärsii ne creepiöidenkin tuijottelut.