Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleva yö stressaa jo valmiiksi...

Vierailija
31.08.2019 |

4kk vanha vauva valvottanut viime yöt todella pahasti. Ollaan heräilty tunnin välein ja vauva on saanut tissiraivareita. Ei millään nukahda uudelleen, huutaa ja kiukkuaa vaan. Haluaa tissille, mutta ei kunnolla syö. Päiväsaikaan ei mitään ongelmia.
Mies ehdotti että hän hoitaisi vauvan ensi yönä, syöttäisi pullosta ja minä nukkuisin houkuttelevien tissieni kanssa toisessa huoneessa. Voisikohan auttaa? Olen puhki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.

Vierailija
2/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun ensi yöni rauhassa koska minulla ei ole lapsia. M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi auttaa ja vaikkei autakaan niin saatpahan ainakin nukkua.

Kaksi aikuista ja yksi lapsi taloudessa. Ei voi olla niin älyvapaata, että tällä kombinaatiolla lopputulemana on kaksi tai peräti kolme univelkaista ihmistä.

Vierailija
4/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ❤️

Vierailija
5/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ainakin.

Vierailija
6/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Toivottavasti nukut jo 😊 jos ei pullo meinaa kelvata isän/muun kuin äidin sylistä niin sellainen yökkäripaita joka tuoksuu sinulle ja tissimaidolle (saa siis olla likatahmainen) syöttäjän syliin tai kietoo vauvan siihen. Vauva aistii sen turvallisen tuoksun ensin ja "uskaltautuu" syöttöhetkeen. Toimii myös huonosti nukkuvien vauvojen kohdalla.

Vierailija
7/8 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiheän imun kausi? Anna olla koko ajan rinnalla, vauva varmaan ns. tilaa lisää maitoa eli määrä ei vielä riitä tarpeeseen. Mut isä ja pullo yhden yön hyvä idea, että saat nukkua.

Vierailija
8/8 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko maitoa hyvin?Minulla ainakaan ei tullut ja siksi lapsi kiukutteli.Kun annoin vastiketta rauhoittui.