Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin miehen, mutta en enää luota miehiin

Vierailija
31.08.2019 |

Siinäpä ongelma.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut olla luotettava hyvä mies jollekkin naiselle, mutta sitten sairastuin masennukseen ja käytökseni muuttui sellaiseksi joka tulee häiritsemään muutaman vuoden.

toinen masis täällä mua ei haittais jos muuten sopisi. 💕 tuskinpa edes natsaisi ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lähtökohtia. Älä siis luovu toivosta. 🙃

Ei se oikein auta etsiä naista kun masennuksen takia menin ja lakkasin välittämästä mistään. Tästä seurasi kamalat vippivelat mitä saa nyt maksella pari vuotta.

No hyvä kuitenkin jos selviät parissa vuodessa.

Jos katsoo asian valoisaa puolta.

Nyt pidät sit itsestäsi huolta, eikö niin?

Yritetään, mutta sitten on ne mt-ongelmat. Uskoisin niiden säikäyttävän monen naisen pois. Ei kyllä ole esiintynyt mitään vakavaa puoleen vuoteen. Ainakaan muuta kuin pientä surumielisyyttä nykyiseen raha tilanteeseen.

Kyllä sä pärjäät. 👍🏼Ja kuten tuossa edellä joku sanoi, ei ole kaikille kynnyskysymys.

Vierailija
22/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut olla luotettava hyvä mies jollekkin naiselle, mutta sitten sairastuin masennukseen ja käytökseni muuttui sellaiseksi joka tulee häiritsemään muutaman vuoden.

toinen masis täällä mua ei haittais jos muuten sopisi. 💕 tuskinpa edes natsaisi ihmisen kanssa joka ei ymmärrä lähtökohtia. Älä siis luovu toivosta. 🙃

Ei se oikein auta etsiä naista kun masennuksen takia menin ja lakkasin välittämästä mistään. Tästä seurasi kamalat vippivelat mitä saa nyt maksella pari vuotta.

Yritetään, mutta sitten on ne mt-ongelmat. Uskoisin niiden säikäyttävän monen naisen pois. Ei kyllä ole esiintynyt mitään vakavaa puoleen vuoteen. Ainakaan muuta kuin pientä surumielisyyttä nykyiseen raha tilanteeseen.

hei sinä siellä ihminen meillä kaikilla on lastimme kannatettavana, se että huomaat omasi, on jo jotakin eikö niin, teet asioiden eteen mitä sillä hetkellä kykenet. Älä luovu toivosta, loppupeleissä ei me muut erota toisistamme ja sinusta paljoakaan. 💓 Raha on rahaa siitä kyllä tokenee. Usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et luota miehiin. Mä en luota keneenkään.

Vierailija
24/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä olisi luetettava mies, mutta en luota enää naisiin. Niin moni puhuu toista ja tekee toista ihan jo arkisissa asioissakin.

Vierailija
25/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on miehen parempi. Satunnaisen tapailusuhteen naisen kanssa kyllä haluaisin. Pitkän liiton jälkeen ei ole enää rahkeita tiiviiseen parisuhteeseen.

Vierailija
26/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä pärjäät. 👍🏼Ja kuten tuossa edellä joku sanoi, ei ole kaikille kynnyskysymys.

Todella uskot niin? Arvostaisin naista niin jos hän jaksaisi tapailla vaikka taloudellisesti ei mene parhain päin. En siis ole täysin persaukinen. Kyllä silti saan rahaa säästöön vaikka turhaa velkaa onkin.

Vierailija
27/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun joku jaksaa tuntemattomalle nostaa moraalia. Halaisin kiitokseksi jos voisin.

hei sinä siellä ihminen meillä kaikilla on lastimme kannatettavana, se että huomaat omasi, on jo jotakin eikö niin, teet asioiden eteen mitä sillä hetkellä kykenet. Älä luovu toivosta, loppupeleissä ei me muut erota toisistamme ja sinusta paljoakaan. 💓 Raha on rahaa siitä kyllä tokenee. Usko pois.

Vierailija
28/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun joku jaksaa tsempata ja nostaa tuntemattoman moraalia. Halaisin jos voisin

Vierailija
29/41 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella uskot niin? Arvostaisin naista niin jos hän jaksaisi tapailla vaikka taloudellisesti ei mene parhain päin. En siis ole täysin persaukinen. Kyllä silti saan rahaa säästöön vaikka turhaa velkaa onkin.

Tärkeintähän tuossa tilanteessa on että asioista pystyy avoimesti puhumaan. Eivät kaikki naiset näe noita asioita esteenä parisuhteelle :)

Vierailija
30/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ennen loukattu tosi pahasti kun sanoivat että mies ei tarvitse mua tempperantin takia. Ja kun jätin miehet elämäni ulkopuolelle niin heti puututtaan mun rakkausasioihin jolle ei niille kuulu.

Miksi toisten puheisiin parisuhteesta uskoisin?

Kaikki kertomat parisuhteesta ovat valheita. 

En usko parisuhteesseen enkä voi luottaa siihen

Vierailija
31/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko temperamentin takia? 

Vierailija
32/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei luota miehiin koska on paneskellut komeita miehiä. Nainen luulee että komea mies on aina hyvä hyvä kumppani eikä koskaan petä.

Vierailija
33/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt oikein; mitä sä sillä tekisit?

Onko se tarpeellinen  elämässä? Minä olen tullut toimeen aikuisen ikävi ilman miestä huushollissa enkä mitenkään ole kärsinyt, päin vastoin.

En minäkään luota, se on nyt ainakin varmaa, mutta sen takia pelkästään en ole yksin. Enkä yksin olekaan, on eri tapoja hoitaa asiat jos välttämättä haluaa menettämättä omaa vapauttaan. 

En jaksaisi millään sitä kaikkea sotkua ja ongelmia joita parisuhteesta koituu. Olen  kai liian?? mukavuudenhaluinen sotkeakseni itseäni ongelmiin jotka voin helposti välttää. Näitä olen seurannut sivusta tuttavien liitoista ja ihmetteln miten kukaan nainen suostuu siihen? Ei ymmärrä että elämiä on vain yksi, kallisarvoinen. Ei sitä luulisi olevan varaa haaskata.

Olen myös saanut sen luokan kohtelua miehiltä sekä suusanallista että fyysistä että ei kiitos, pysykää kaukana.

Sain sellaisen miehenmallin kotoa että en usko että kukaan koskaan siihen voi yltää. Minulla oli hyvä rakastava isä joka piti huolta lapsistaan, ei juonut, ei riehunut. Ei puhunut ikinä eikä koskaan alentuvasti naisista, päin vastoin.

Käytiin yhdessä hiihtämässä, uimassa, retkillä luonnossa. Jalkapallo-ottelussakin missä kyllä en viihtynyt. Isä oli aina hyvä ja kiltti.  Selllaista miestä saa suurennuslasilla hakea. Ikävä kyllä menetin hänet aivan liian aikaisin mutta muistoissa elää.

Vierailija
34/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ennen loukattu tosi pahasti kun sanoivat että mies ei tarvitse mua tempperantin takia. Ja kun jätin miehet elämäni ulkopuolelle niin heti puututtaan mun rakkausasioihin jolle ei niille kuulu.

Miksi toisten puheisiin parisuhteesta uskoisin?

Kaikki kertomat parisuhteesta ovat valheita. 

En usko parisuhteesseen enkä voi luottaa siihen

Näemmä Tompan tapauksesta joudutaan vieläkin jauhamaan. Tomppa. Sun ex avautui somessa yöllisistä reissuistas. Kerroit mulle avoimesti 13 vuotiaasta tytöstä jonka vastuulle oltiin jätetty tämän 4v. sisko ja joka aikoi tulla kylään siskonsa kanssa. Omien sanojesi mukaan et ollut ilmoittanut parivaljakosta poliisille etkä lastensuojeluun. Vasta kun hiillostin ilmoitit ilmoittaneesi (en tiedä ilmoititko)

Vierailija
35/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat miehen? Miehet sortavat ja alistavat naisia.

Vierailija
36/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset siis enää luota? Ovatko olleet pettäjiä vai sekö ettei sovituista pidetä kiinni, et voi luottaa mihin?

Vierailija
37/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naisen, mutta vain seksiin silloin tällöin.

Vierailija
38/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää jaksa mun miestä..Saat sä sen.

Onko se luotettava?

Ap

Mitä väliä? Miksi yksikään mies haluaisi olla miesvihaajan kanssa??

Ohis

Vierailija
39/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa kunnollista kilttiä miestä :(

Näyttävät ja kuulostavat samalta kuin valekiltit valekunnolliset.

Riskien minimointitaktiikalla mennään.

Vähän sama kun pitäisi löytää nainen joka ei tee käenpoikasia. Mission impossible.

Tiesittekö että jopa 85% lapsista on ns. käenpoikasia?

Vierailija
40/41 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nainen ollutkaan onnellisimmillaan sinkkuna? Ihme valitusta tämä keskustelu. Vai onko mulle valehdeltu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi