Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihat naiset mitä te syötte päivän aikana?

Vierailija
31.08.2019 |

Oikeasti hoikat siis! Mitat? Ja liikunta? T: kiinnostunut

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vierestä seuranneena sanoa, että ei ne syö paljon mitään. Salaattia ja vähän kalaa tai kanaa. Jos tarjolla on vaikka kakkua, ne leikkaa paperinohuen siivun,

Vierailija
22/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoiset eivät ole laihoja. Eihän normaalipainoiset ole lihaviakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kysymykseen olisi vielä voinut lisätä " - ja ikänne?". On kyllä paljon eroa syömisillä laihallakin naisella iästä riippuen. Minäkin söin siinä 18 -28 ikäisenä kuin kasvuikäinen teinipoika, mutta mikään ei tarttunut. Pituus 168 cm, paino 48 -52 kg. Sinne meni kaakaot, vanukkaat, leivät ja pastat, päivän kalorimäärä oli varmaan huikea. En ollut mikään aktiivikuntoilija kuitenkaan, arkiliikuntaa tuli kuitenkin jonkin verran.

Nyt lähempänä viittäkymppiä ei toivoakaan, että samoilla kaloreilla pysyisi samoissa mitoissa. Syömiset jää sinne noin 1000 - 1500 kilokaloriin, sillä pysyy hoikkana. Jokainen ymmärtää, että tuohon kalorimäärään täytyy jo miettiä mitä syö, että saa riittävät ravintoaineet ja silti pystyy tuntemaan olonsa kylläiseksi. 

Käytännössä syön 3 kertaa päivässä; lounaan, välipalan ja päivällisen, muuten teetä ja vettä. En syö mitään sokeripitoista (hedelmistäkään en tykkää, marjoja syön) ja hiilihydraatteja harkiten. 

Joo on iällä väliä. Mutta ei se aina niin ole että vanhempana lihoo tai joutuu miettimään kivasti mitä syö. Meidän perheessä on sellaiset geenit että laihdutaan vanhemmiten. Hoikkia ollaan aina oltu mutta vanhemmiten ei mikään tartu. Olen 36v (joo nuori vielä) ja 2 pientä lasta. 163cm/52kg. Saman painoinen kuin teininä. Sisko 45v, 160cm/48kg. Veli 50v ja normaalipainoinen. Äiti ja isä todella hoikkia 70v. Molemmat laihtuneet vanhemmiten. Äiti 168cm/58kg nyt. Saa syödä mitä haluaa eikä näy missään kellään meistä.

Vierailija
24/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen pimppiäni, saan siitä kaikki suolot, raudan ja energiatarpeeni.

Vierailija
25/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167/55, 31v. Huonosti olen aina syönyt😅 tänään ruokailu meni näin:

Aamupalaksi ruisleipää kurkulla ja margariinilla, maitokahvi ja persikkamehua

Lounaaksi munkki ja lisää kahvia

Välipalaksi smoothie

Illalliseksi makaronilaatikkoa

Iltapalaksi karkkia ja nutellavoileipä

Olen aina ollut perso herkuille ja laiska liikkumaan. Joogaan kerran viikossa tunnin verran ja vien koiria lenkille, ei muuta. Hoikkuus on täysin geeneistä kiinni minun kohdalla.

Täällä toinen samanlainen! Suklaa on mun pahe koska mummi opetti että kahvin kanssa pitää aina olla jotain pientä, niin siitä jäi tapa että joka aterian jälkeen pari suklaakonvehtia jälkiruoaksi. Harmittaa kyllä kun kaverit välillä kommentoi kärkkäästi kuinka epäreilua on kun voi syödä mitä haluaa lihomatta. Toki olen siitä ihan kiitollinen mutta en mä siihen voi muutenkaan vaikuttaa! Teininä etenkin vedin kaksin käsin kakkua ja pullaa (musta tulikin varmaan siksi konditoriitti) eikä näkynyt missään. Ärsyttää kun porukka kommentoi etten varmaan ikinä maista omia leivonnaisia kun olen niin hoikka... voi kyllä niitä tulee syötyä päivittäin!

N36, 172/56

Vierailija
26/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm/50kg, 32v. En kai ehkä laiha, mutta hoikemman puoleinen.

Aamu: paljon kahvia, joko puuro raejuustolla tai ruisleipä (2 palaa) runsailla täytteillä.

Lounas: töissä salaatti runsailla täytteillä ja joskus keitto lisäksi/ tai lämmintä ruokaa reilu annos (esim iso pala lohta, vihanneksia ja perunaa kastiketta säästelemättä).

Välipala: joskus proteiinipatukka tai ruisleipä, joskus ei mitään tai muutama karkki

Päivällinen: iso annos esim pastaa ja kastiketta, kanaa ja riisiä tms. Saatan syödä kaksikin lautasellista eli annoskoot ei ole mitään minimaalisia. Lisänä salaattia.

Iltapala: pari ruisleipäpalaa / joskus vaaleaa leipää täytteineen TAI proteiinivanukas (koska tykkään mausta, ei siksi että olisi mielestäni kovin terveellistä).

Poikkeuksia tulee viikonloppuisin, silloin käytän alkoholia (juon viiniä tai saunaolutta). Lisäksi saatetaan käydä ulkona syömässä oikein pitkän kaavan mukaan ja hakea vaikka sunnuntaina vielä pizzat.

En juurikaan tällä hetkellä urheile satunnaisia kävelylenkkejä lukuunottamatta.

Luulen että en ole lihonut, koska ruokavalio toistuu suunnilleen tällaisena viikosta toiseen. En esim syö suklaata tai jäätelöä tai sipsejä. Herkut rajoittuu satunnaisiin karkkeihin (töissä tarjolla ja joskus nappaan pari) sekä viikonloppuisiin ravintolaruokiin tai viiniin. En välitä jälkiruuista joten niitä tulee harvemmin syötyä. Jäätelöä söin tasan kerran kuluneen kesän aikana ja senkin ostin vaan koska kesällä on muka pakko syödä yksi jätski.

Vierailija
27/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/55. Aikalailla samalla tavalla joka päivä

- Aamiainen: luonnonjugurttia vadelmahillolla, appelsiinimehua, smoothie, kahvi

- Lounas: kahvi ja pulla

- Välipala: pari keksiä ja kahvi

- Päivällinen: lämmin ruoka, 1-2 annosta riippuen nälästä

- Iltapala: ruisleipää kinkulla ja juustolla, appelsiinimehua

- Hiukopalaksi karkkia tai sipsiä esim leffailtana

En liiku satunnaisia kävelyjä enempää

Vierailija
28/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuroa, leipää, marjoja, raejuustoa, vihanneksia

Lounaalla tavallista kotiruokaa

välipalat samoja kuin aamulla

Paljon pähkinöitä

En syö karkkia, enkä muutenkaan juuri sokeria.

Nut iltapala luonnonjogurttia marjoilla.

Liikun päivittäin. Tänään 10 kilometrin juoksulenkki. Syön siis aika paljon.

165/49

Vierailija
29/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: paistettu muna, kasviksia, turkkijogua ja marjoja, puuroa.

Lounas: pari bataattiranua. Hirvenjauhelihaa.

Kahvilassa kahvia kermalla ja vadelma leivos, tummaa suklaata, chiamango vanukkaasta puolet

Päivällinen: naudan sisäpaistia, riisiä, porkkanaa, parsakaalia, salaattia

Iltapala: mansikoita, turkkijogua, mysliä

Liikunnat: koiran kanssa 2 lenkkiä, tunnin jooga. Olen raskaana.

Vierailija
30/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt, miksi te normaalipainoiset vastaatte tähän? Ymmärrän kyllä, että voitte itse pitää itseänne laihoina ja hoikkina, mutta se ei ole objektiivinen fakta. Onko kyseessä jonkilainen ruumiinkuvanhäiriö? Vastaava, kun jotkut normaalipainoiset pitää itseään lihavina.

Vierailija
31/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin, kun on nälkä ja sitä mitä tekee mieli.

Hyötypyöräilen läpi vuoden.

Hoikka N 53v.

Vierailija
32/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla iso lattekahvi

Lounaaksi lautasmallin mukaan sekaruokaa

Illalla esim paljon leipää, salaattia ja vaikka munakasta 

Leivät voideltuja ja päällisiä mielen mukaan. Rakastan leipää! 

173/57

Vierailija
33/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko muuten, että yksikään hoikka ei karppaa/ketoile? Tää pistää miettimään.

Karppi-Kaisa, jojotteleva muhkumpi

Vierailija
34/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla iso lattekahvi

Lounaaksi lautasmallin mukaan sekaruokaa

Illalla esim paljon leipää, salaattia ja vaikka munakasta 

Leivät voideltuja ja päällisiä mielen mukaan. Rakastan leipää! 

173/57

Mitoiltani olen kuitenkin BMIn ihanteellisissa rajoissa. Anteeksi kun vastasin! :D mutta vastasin, koska muiden mielestä menen laihasta...  Näyttäisin kyllä lihavalta jos painaisin yli 60kg.

Vierailija
35/35 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/54.

Aamiainen: omena, kahvi

Lounas: vihersalaatti fetalla ja raejuustoa

Välipala: suklaapatukka

Illallinen: lämpimät leivät x 4 kpl