Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia seksifantasioita teillä on?

Vierailija
31.08.2019 |

Omassa parisuhteessa en saa seksiä,ja siitä on tullut tabu. Ihastun useita kertoja vuodessa ja nyt tällä kertaa kyseessä on lääkäri,jonka luona joudun käydä vielä muutaman kerran. En ole koskaan tehnyt mitään ihastukseni suhteen,enkä aiokkaan. Mässäilen mielikuvilla lähinnä mielikuvissani,ja oikeastaan toivon että tämä tunne menisi jo ohi. Lääkäri oli ihan tavallisen näköinen,ehkä hieman minua vanhempi,mutta joku siinä ammattimaisessa otteessa kiehtoo. Ystävällisyys ja empaattisuus.Haaveilen oikeastaan vain seksistä ja saunomisesta,ilman mitään romanttisia parisuhdedraamoja. Kun edes kerran...,niin jaksaisin sitten taas monta vuotta niiden muistojen voimalla.Onko muilla vastaavia tilanteita ja miten selviydytte?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuoli heti kun siirrettiin av:lta seksipalstalle. Ei kukaan käy seksipalstalla, mutta avlla käy.

Vierailija
22/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olis mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kuoli heti kun siirrettiin av:lta seksipalstalle. Ei kukaan käy seksipalstalla, mutta avlla käy.

Näin kävi.. En käy itsekään seksipalstaa selaamassa.

Vierailija
24/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että naapurini, joihin olen ihastunut, viettelisi minut ja sitten rakasteltaisiin talossani. Monta kertaa kaikissa asennoissa ja hän jäisi myös yöksi.

Missäpäin asut, voisin olla naapurisi😏

Vierailija
25/34 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vieras mies ja minä painamassa vaimoani.

2. vieras nainen ja vaimoni sängyllä kontallaan ja suutelevat toisiaan ja minä vuorotellen otan heitä takaapäin...

Vierailija
26/34 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras mies tyydyttämässä upeaa naistani. Siitä fantasioin.

Vierailija
27/34 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku fantasioi että olisi mies. Ota yhteyttä niin "homostellaan" yhdessä peppuleikkejä.

M44

Vierailija
28/34 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä että mieheni menisi emättimestäni kokonaan sisälle.

Jessus, ja hyvä isä sentään. Jotenkin tuntuu aivan sairaalta edes fantasiana ja toisaalta taas tosi kiihottavalta. Jos nyt ylipäätään on totta että tällaisesta joku fantasioi.

Mom son videothan ovat esim. porhubissa erittäin suosittuja.

Mom son videoissa kiehtoo nuori poika ja aikuinen nainen!!!

Vierailija
29/34 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä, että saisin peuhata itse alastomana naisen kanssa jolla olisi päällä farkut ja t-paita. Farkut sellaista pehmeää deminiä ja vaaleat ja naisella t-paidan alla ei rintsikoita. Lopuksi laukeisin hänen pienille farkkupakaroilleen hieroessani kovana sojottavaa kaluani pientä pyllyä vasten ja siis niin että näille farkuille jotka ovat hänen jalassaan laukeaisin....ah olis niin ihanaa!

Vierailija
30/34 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin naisesta, joka on hulluna peppuseksiin. Siis vaatii nuolemaan ja panemaan kakkosta.

Vierailija
31/34 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä kuinka viettäisin koko päivän sängyssä, saisin olla suudeltavana ja hyväiltävänä eikä olisi kiire mihinkään. Siitä että intohimo saisi kasvaa hyväilyjen myötä vaikka itse "vesirajalle" ei koskettaisiin tuntikausiin. Rakastelun jälkeen torkahtaisimme sylikkäin ja herättyämme jatkaisimme siitä mihin jäätiin. 

EI tule tässä liitossa tapahtumaan. 

Tuommoinen pitkä kiusoittelu olisi kyllä jotain valtavan ihanaa. Annan itse miehelle toisinaan pitkiä hierontoja, alkaa kohtalaisen neutraalisti mutta lähestytään eroottisia paikkoja hitaasti, päättyy lopulta aina suuseksiin ja suuhun laukeamiseen. Ja aikaa menee pitkään. En tiedä miksen itse saa koskaan vastaavaa, vaikka olen sanonut, että tuntuisi se hyvältä minustakin. Jos saan hieronnan, niin se on lähinnä urheiluhierontaa joka sattuu, ja päättyy lopulta panoon. Ei tapahdu kiusoittelua ei.

Vierailija
32/34 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä että mieheni menisi emättimestäni kokonaan sisälle.

Jessus, ja hyvä isä sentään. Jotenkin tuntuu aivan sairaalta edes fantasiana ja toisaalta taas tosi kiihottavalta. Jos nyt ylipäätään on totta että tällaisesta joku fantasioi.

Mom son videothan ovat esim. porhubissa erittäin suosittuja.

Mom son videoissa kiehtoo nuori poika ja aikuinen nainen!!!

Itse haaveilen, että olisimpa vielä teini ja pääsisin vanhemman naisen oppiin.

Vierailija
33/34 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä kuinka viettäisin koko päivän sängyssä, saisin olla suudeltavana ja hyväiltävänä eikä olisi kiire mihinkään. Siitä että intohimo saisi kasvaa hyväilyjen myötä vaikka itse "vesirajalle" ei koskettaisiin tuntikausiin. Rakastelun jälkeen torkahtaisimme sylikkäin ja herättyämme jatkaisimme siitä mihin jäätiin. 

EI tule tässä liitossa tapahtumaan. 

Tuommoinen pitkä kiusoittelu olisi kyllä jotain valtavan ihanaa. Annan itse miehelle toisinaan pitkiä hierontoja, alkaa kohtalaisen neutraalisti mutta lähestytään eroottisia paikkoja hitaasti, päättyy lopulta aina suuseksiin ja suuhun laukeamiseen. Ja aikaa menee pitkään. En tiedä miksen itse saa koskaan vastaavaa, vaikka olen sanonut, että tuntuisi se hyvältä minustakin. Jos saan hieronnan, niin se on lähinnä urheiluhierontaa joka sattuu, ja päättyy lopulta panoon. Ei tapahdu kiusoittelua ei.

Kiusoittelusta fantasioin minäkin. Nainen laittaa jo aamulla upean mekon päälle ja mies myös jotain naista miellyttävää ja koko päivä on flirttiä, kiehnäämistä ja vahvaa suggestiota. Ja sitten kiusoittelu jatkuu makuuhuoneessa. Nainen sitten hellii hennosti kalua kiduttaen laukeamisen rajamailla :D

Vierailija
34/34 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vaimoni saunassa kaveripariskunnan kanssa. Naiset ylälauteella jalat koukussa ja me miehet alempana toistemme vaimojen pilluja kuolemassa ja terskanpäätä häppäreiden välissä liu'uttamassa. Lopuksi samaan aikaan siemenet vieraaseen vakoon. Aamulla sitten heräämme samassa sängyssä ja jatkamme ryhmäseksisessiota. Panemme päivän aikana niin monta kertaa että vehkeet ovat jo ihan arat, eikä spermaa tule lauetessa enää tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi