Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia seksifantasioita teillä on?

Vierailija
31.08.2019 |

Omassa parisuhteessa en saa seksiä,ja siitä on tullut tabu. Ihastun useita kertoja vuodessa ja nyt tällä kertaa kyseessä on lääkäri,jonka luona joudun käydä vielä muutaman kerran. En ole koskaan tehnyt mitään ihastukseni suhteen,enkä aiokkaan. Mässäilen mielikuvilla lähinnä mielikuvissani,ja oikeastaan toivon että tämä tunne menisi jo ohi. Lääkäri oli ihan tavallisen näköinen,ehkä hieman minua vanhempi,mutta joku siinä ammattimaisessa otteessa kiehtoo. Ystävällisyys ja empaattisuus.Haaveilen oikeastaan vain seksistä ja saunomisesta,ilman mitään romanttisia parisuhdedraamoja. Kun edes kerran...,niin jaksaisin sitten taas monta vuotta niiden muistojen voimalla.Onko muilla vastaavia tilanteita ja miten selviydytte?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä, valitettavasti.

Vierailija
2/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä työkaverista haaveilen, millaista olisi sekstailla sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin vahvatahtoisesta, määrätietoisesta tuntemattomasta miehestä joka puolipakolla panee mua takaapäin kakkoseen, ja koko homma kuvataan.

Vierailija
4/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä kuinka viettäisin koko päivän sängyssä, saisin olla suudeltavana ja hyväiltävänä eikä olisi kiire mihinkään. Siitä että intohimo saisi kasvaa hyväilyjen myötä vaikka itse "vesirajalle" ei koskettaisiin tuntikausiin. Rakastelun jälkeen torkahtaisimme sylikkäin ja herättyämme jatkaisimme siitä mihin jäätiin. 

EI tule tässä liitossa tapahtumaan. 

Vierailija
5/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät sidottuna futispoikien/lätkäjätkin pukukoppiin.

T: futiskundi 19 v

Vierailija
6/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exästä, valitettavasti.

Sama juttu. Edelleen kaikissa seksifantasioissa esiintyy exä. Jätin väkivaltaisuuden takia joten en ikinä ottaisi häntä takaisin, mutta näissä seksifantasioissakin hän on väkivaltainen mua kohtaan eli aika sairas pää mulla on. Ja ei, ei todellakaan ollut jännämíes kun aloitin suhteen hänen kanssaan. Normaali korkeakoulutettu mies.

Vierailija
7/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä että mieheni menisi emättimestäni kokonaan sisälle.

Vierailija
8/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä että saisin seksiä.

t. Kiltti'mies

Vierailija
9/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pari vuotta sitten fantasioin, että luennoitsijani panisi minua takaapäin kovin ottein pöydällään tyhjässä luentosalissa niin, että hän vetäisi hiuksistani ja näykkisi niskaani ja kaulaani. Hänen äänensä sai minut syttymään aina ja hänen sänkensä.. en edes pidä sängestä erityisemmin, mutta hänellä se oli liian seksikäs. Fantasiani ovat melko yksinkertaisia, ja kaikki liittyy tiettyyn miestyyppiin. No, kunnialla pääsin kuitenkin läpi hänen kurssit, sain tehtyä gradun ja nyt maisteriksi :) 

Vierailija
10/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkibänkistä, ainakin 100 miehen spemulii joka reikään.

Vierailija
11/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naapurini, joihin olen ihastunut, viettelisi minut ja sitten rakasteltaisiin talossani. Monta kertaa kaikissa asennoissa ja hän jäisi myös yöksi.

Vierailija
12/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä työkaverista haaveilen, millaista olisi sekstailla sen kanssa.

Kuvaile, minkäkaltainen hän on?

Vierailija
13/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin siitä että saisin seksiä.

t. Kiltti'mies

Tuo on jo liian rajua.

Vierailija
14/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen määrätietoisuus on varmaan se juttu joka mua kiihottaa,ja tosiaan lääkärit on vaan usein sellaisia... Huhuh,kuinka kestän seuraavat käynnit? Ap

Vierailija
15/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasiat liittyy aina ihastuksen kohteeseen, jos en ole ihastunut, niin ei tule fantasioituakaan.

Vierailija
16/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin äiti-poika-jutuista, vaikka en oikeasti äitiäni panna haluaisi.

Vierailija
17/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus, ja hyvä isä sentään. Jotenkin tuntuu aivan sairaalta edes fantasiana ja toisaalta taas tosi kiihottavalta. Jos nyt ylipäätään on totta että tällaisesta joku fantasioi.

Vierailija
18/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus, ja hyvä isä sentään. Jotenkin tuntuu aivan sairaalta edes fantasiana ja toisaalta taas tosi kiihottavalta. Jos nyt ylipäätään on totta että tällaisesta joku fantasioi.

Mom son videothan ovat esim. porhubissa erittäin suosittuja.

Vierailija
19/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomi mies panis vaimoani laivalla takaapäin ja samalla vaimo ottais mult suihun.

Vierailija
20/34 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalista, sillai hyvin lämmiteltynä ja liukastettuna ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi