Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai palkankorotuksen

Vierailija
31.08.2019 |

Mieheni työtehtäviä tarkastettiin ja vastuita vähän lisättiin. Palkkaa tarkistettiin ylöspäin yli 1600€!!

Olen aika järkyttynyt. Siis tietty kiva meidän perheelle, mut ihan jäätäväähän tuommoinen on. Hän on siis talouspuolella ja tienaa reilusti kaksinkertaisesti omaan palkkaani verrattuna. Itse olen esimies hoiva-alalla ja mulla on enemmän työntekijöitä, kuin miehelläni. Voi kun oman alani töitä arvostettaisiin edes vähän enemmän myös rahallisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yhteiseen hyväänhän tuo tulee

mies51v

Vierailija
2/5 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta miehenä ostaa kunnon auton ja vaihtaa vaimon nuoreen babeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisia paremminpalkattuja töitä sä voisit hakea koulutuksellasi ja työkokemuksellasi?

Vierailija
4/5 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joojoo. Mut jotenkin vaan lannistaa, kun itselläni ei ole enää mahdollisuutta saada mitään lisää. Kaikki kokemuslisät ja henkilökohtaiset lisät on jo myönnetty. Olis aika kiva, jos munkin alalla vois palkita oikeasti tuntuvasti hyvästä työstä. Mulla on koko tiimilleni kertapalkitsemisvaroja käytettävissä vähemmän, kuin mitä mieheni palkankorotussumma on. Ei tarvii miettiä, miksi rekrytoinnit ovat niin vaikeita../ap

Vierailija
5/5 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän yhteiskunta toimii. Tuttavapariskunnalla on vähän vastaava tilanne. Ukko tienaa lähes 12 000 euroa kuukaudessa ja vaimonsa reilu 5 000. Työtehtävät ovat hyvin samankaltaiset, paitsi jos ukko tekee työssään virheen, niin siinä menee vain rahaa, jonka vakuutus korvaa. Vaimon virhe saattaa maksaa ihmishenkiä. Silti ukon palkkaa selitetään "suurella vastuulla". Ja samainen mies vielä kehtaa valittaa joka paikassa kuinka huono palkka hänellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi