Mieheni kutsuu vieläkin isäänsä "isiksi"
Epäironisesti. Mieheni on kohta viisikymppinen. Söpöä vai creepyä?
Kommentit (30)
Kun kutsuin isääni, sanoin isi. Kun puhuin hänestä muille, sanoin isä/faija. Lasteni kanssa puhuin vaarista. Kieltämättä itsekin välillä mietin, mitä joku ulkopuolinen mahtaisi tuumata tuosta isistä, mutta se oli se, mihin olin tottunut. Verrattavissa johonkin lempinimeen, jolla on tottunut kutsumaan.
Muuttuuko miehesi isänsä seurassa muutenkin lapseksi jälleen?
Miksi pitäisi kutsua, "herra Virtaseksi"? Äitiä tietysti "synnyttäjäksi".
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kutsua, "herra Virtaseksi"? Äitiä tietysti "synnyttäjäksi".
Jos äitiä synnyttäjäksi, niin isää tietenkin siittäjäksi.
huh huh. aikuiset akat ja ukot puhuu isästään, isi isi isi. on kyllä pöljää touhua. minä olen aina käyttänyt sanaa äiti/isä. ei tulisi mieleen höpötelllä jotain isi isi äiskä äiskä. kunnioitus vanhempia kohtaan täytyy olla.
erään kerran rakas lapseni sanoi minua nimeltä, silloin sanoin en ole sinun ystäväsi vaan olen sinun äitisi... muista että oli viimeinen kerta kun käytät minusta etunimeä. eikä ole sen jälkeen puhutellut minua niin.
ärsyttää eräs akka siis todella akka... aikuiset naiset pussaavat suulle ja hokevat äiskä äiskä... isi isi. ei kyllä ole normaalia käytöstä. siis pussaavat äitiään/isäänsä.... suoraan suulle ja hartaasti... yök yök vanhat 30 v akat.
Espoolainen, suomenruotsalainen vai *omo?
Isiksi? Ei jumankauta...😂 Varmaan sama mies, joka lutkuttaa lasten suklaavanukkaita.
Tuo on muuten aivan helkutin ärsyttävää. Siskoni alkoi lapsen saatuaan puhua minullekin vaarista ja mummista tarkoittaessaan isää ja äitiä.