Vanhusten röyhkeys irtokarkkihyllyllä NYT OIKEASTI
Taas monessa paikkaa on alennukset ja joku mummeli kyseli kovaan ääneen neuvoja muilta ottajilta että missä on kauhat ja pussit ja mitä pitää painaa jne. ja kuulutti että nämä on hänen Guilty Pleasure (mistä vanhus edes tietää sanoa noin??) JA maiskutteli niitä karkkeja samalla. Vaikka olisi minkä ikäinen omasta mielestään kunnioitettava tweedtakkimummo niin KAIKKI joutuu ostaan ne karkit mitä tahtoo vaikka vaan maistaa. JOKU RAJA
Kunnioitus ansaitaan toimilla eikä iällä ja muut saa kiertää alet kaukaa näpistäjien takia.
Kommentit (82)
Voi kuule ap, nytkö vasta heräät siihen että ihmiset käyttävät omaa demographicia hyväkseen? Olen vanha - etuja tänne prkl! Olen nainen - etuja tänne prkl! Olen sitä ja tätä - etuja tänne prkl!!!
Nuo vanhat ylimieliset ja äänekkäät tweedtakkimummot ovat ihan saakelin rasittava ihmisryhmä. Yksi asuu naapurissa ja kuvittelee omistavansa koko maailman. Kääkät, prkl.
Ilmoitithan ap kaupan henkilökunnalle näpistäjästä?
Vierailija kirjoitti:
Nuo vanhat ylimieliset ja äänekkäät tweedtakkimummot ovat ihan saakelin rasittava ihmisryhmä. Yksi asuu naapurissa ja kuvittelee omistavansa koko maailman. Kääkät, prkl.
Mulla on niitä naapurissa kaksi. Ne loukkaantuu syvästi kun mä en tervehdi niitä rappukäytävässä. Nyt ne on lakannut tervehtimästä mua, nyt ne vain mulkoilee mua vihaisina kun kävelen ohi =D
Voitko kuvitella mikä nuori kelvoton hunsvotti olen, en arvosta ikäihmisiä, en osoita heille heidän ansaitsemaan kunnioitusta, olen oikea selkärangaton maanpetturi heittiö!
Olin vuosia sitten ehkä noin 6v sitten ostamassa Siskon pojalle käsikonsolia lahjaksi. Takana oleva papparainen rupesi jupittamaan että kyllä vanhat pitäisi päästää edelleen jne. Lopulta kassalla paloi päreet ja ärähti paparaiselle että ole hyvä ja odota vuoroasi palvelen asiakkaita siinä järjestyksessä kuin he ovat jonossa. Siihen loppui märmätys
En tiedä miksi on aina tappamisen maku ilmassa, kun kaupassa sattuu olemaan irtokarkkitarjous. Olen aina ollut köyhä, mutta kyllä karkkia on silti ollut vara ostaa silloin tällöin, eikä tarvitse seota, kun kilohinta on vitosen seitsemän euron sijaan.
Mä näin hiljan yhden papan, joka maistoi viinirypälerasiasta pari rypälettä. Eihän siinä mitään, jos olisi ostanut sen rasian, mutta laittoi sen takaisin hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tweedtakki?
Sitä pidetään yllä, kun tweedataan twidtterissä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi on aina tappamisen maku ilmassa, kun kaupassa sattuu olemaan irtokarkkitarjous. Olen aina ollut köyhä, mutta kyllä karkkia on silti ollut vara ostaa silloin tällöin, eikä tarvitse seota, kun kilohinta on vitosen seitsemän euron sijaan.
Psykopaatit ovat ahneita, joten pienikin säästö on heille tärkeä, jotta rahaa jää enemmän itselle.
Lisäksi osalla heistä on niin huono elämänhallinta että heillä ei kertakaikkiaan ole varaa maksaa karkeista senttiäkään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kansa on niin köyhää että tappelevat jostain irtokarkeista. Kyllähän esim. jostain konditorioista tai kahviloista saa käsintehtyjä konvehteja joiden kilohinta on 70-100 euroa ja niillekin on ostajia.
Ostovoiman heikentymisen lieveilmiöitä tuollaisista 5e/kg irtokarkeista tappelu, ei pelkästään ihmisluontoa. Vaikka eiväthän nuo mummot silti terveitä ole mieleltään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niitä naapurissa kaksi. Ne loukkaantuu syvästi kun mä en tervehdi niitä rappukäytävässä. Nyt ne on lakannut tervehtimästä mua, nyt ne vain mulkoilee mua vihaisina kun kävelen ohi =D
No mikset tervehdi naapureita? Ei ole ilmeisesti kukaan opettanut käytöstapoja.
Meidän talossa kaikki tervehtivät toisiaan. Oli muutama uusi asukas, jotka eivät reagoineet mitenkään. Hekin lopulta oppivat, kun sinnikkäästi tervehdin heitä vastaan tullessa, vaikka en vastausta saanutkaan.
Jos vitosen irtokarkkitarjouksia tahtoo, on parempi olla menossa sinne kauppaan ensimmäisten joukossa heti ysiltä kun se aukeaa.
Eipähän saa satojen ihmisten bakteereja joita sinne tulee koko päivän ajalta.
Oon nähnyt 30-vuotiaita oikein urakalla syömässä, kyse ei ollut vain maistelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvitella mikä nuori kelvoton hunsvotti olen, en arvosta ikäihmisiä, en osoita heille heidän ansaitsemaan kunnioitusta, olen oikea selkärangaton maanpetturi heittiö!
Kyllähän naapureita tervehditään on ne minkäikäisiä tahansa. Kuulu sivistykseen. Moukkamaisuus on niin wt.
NYT OIKEASTI. Kannattaisko sun vaan jäädä kotiin, kun siellä kaupassa on vähän hankalaa? Jaxuhalit.
Käyttäjä10666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tweedtakki?
Sitä pidetään yllä, kun tweedataan twidtterissä
Tai tanssitaan vanhaa muotitanssia tweedstiä.
Aloituksen ehdottomasti hauskin kohta on se syvä närkästys siitä että ”vanhus” osaa sanoa ”guilty pleasure”. En ole koskaan nähnyt vanhuksia irtokarkkeja ostamassa enkä edes irtokarkkitarjouksia, joten hyvin vaikea kuvitella mistä olosuhteista tämä purkaus on lähtöisin.
Minä tweedtakkimummo olen oppinut tavat lapsiperheiden käyttäytymisestä kaupoissa - tosin en ole vielä alkanut korvia huumaavaa kiljumista ja kirkumista, enkä muuta häiritsevää venkulointia. Juu, ja osaan roomankieltä sekä lontoota ja diggaan muutenkin yhtä sun toista.